Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
tofak
Toyota guru
Príspevky: 1306
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa tofak » Utorok, 15. Januára 2019, 09:15

Osobne by som to urcite na tunel nedal , ani nikde kde ide vyfuk. Skus ako to znasa teplovzdusny vzduch. V okoli plynu to vie byt aj pri plynulej jazde pekne horuce. Na tomto aute sa mi pacil hlavne ten zvuk tak naco ho uberat a este holy plech je holy plech ako zvlhne tak uschne.
Ale zaujimalo by ma ako to hori? a ked to das do vody aku to ma nasiakavost ? Este akym lepidlom sa to lepi na strechu , uz si predstavujem horuci letny den, vonu lepidla a ako sa to pomaly odliepa.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4390
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 15. Januára 2019, 18:47

Dynamat sa pouziva na profesionalne odhlucnenie a izolovanie karoserii, predovsetkym audiofilmi. Je to samolepiaci material, ak sa nemylim a s vysokymi teplotami predpokladam ze ratal vyrobca tiez. Audio upravcovia to davaju v neprerusovanych vrstvach, cize aj drobne vyseky sa dolepuju, na dost velke plochy. Na stredovom tuneli (kardan, prevodovka) to v nejakej miere bolo aj v originali. Ja to tam mam este tiez, lebo sa to nedavalo dole (co je podla mna chyba), len Ivan to samozrejme lepi vo vacsom rozsahu. Ja osobne na tom nevidim nic zle.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1659
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa stefan-celica » Streda, 16. Januára 2019, 11:13

Krásny odvážny projekt, držím palce ;)
Toyota Celica T20 ST202 129kw McPherson :)
Renault Trafic 2.0dci L2H1 ( Pičiak )

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2411
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa ondrik » Streda, 16. Januára 2019, 12:16

S dynamatom pohodicka, nie je sa coho bat, ak bol dobre nalepeny. Ani na stredovom tuneli, ani na vyfuku... Akurat mi je cudne ze si minul len jeden balik. Ja mam celicu vylepenui, a minul som skoro tri. Tusim dva platy mi zostali. Mam to aj v kufri vo vani, nad vyfukom, drzi jak slak, netopi sa, nesmrdi, nist... Z mojho pohladu je to super, jedina nevyhoda ta vaha... Mne cca +20kg. Ono najvacsi ucinok to ma na holych plechoch s velkou plochou, to ze ti to chyba niekde kde trci z plechu nejaky uchyt alebo tak, vobec netreba riesit. Vravim, najlepsia ucinnost na podlahe, blatnikoch, dvere a strecha. Nasiakavost mizerna, takmer nulova. Horlavosdt som neskusal, ale na niektorych moc divoko tvarovanych miestach som hoooodne nahrieval teplovzuskou, aby dobre drzal a kopiroval povrch, a stale nestekal ani nic nehorelo :D
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Ivan70
panic
Príspevky: 80
Dátum registrácie: Nedeľa, 17. Marca 2013, 14:55

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa Ivan70 » Utorok, 22. Januára 2019, 08:06

tofak napísal:
Utorok, 15. Januára 2019, 09:15
Osobne by som to urcite na tunel nedal , ani nikde kde ide vyfuk. Skus ako to znasa teplovzdusny vzduch. V okoli plynu to vie byt aj pri plynulej jazde pekne horuce. Na tomto aute sa mi pacil hlavne ten zvuk tak naco ho uberat a este holy plech je holy plech ako zvlhne tak uschne.
Ale zaujimalo by ma ako to hori? a ked to das do vody aku to ma nasiakavost ? Este akym lepidlom sa to lepi na strechu , uz si predstavujem horuci letny den, vonu lepidla a ako sa to pomaly odliepa.
Dynamat udava ze vydrzi cca 150 stupnov, myslim si ze to je dostacujuce, kedze plech na ktorom je to nalepene vacsinou nie je taky horuci aby si na nom neudrzal ruku (vytlmujem len interier) :D teplovzduskou som to nahrieval a uplne v pohode, kusky co mi ostali (nepouzitelne) som hodil do piecky a chvilu to trvalo dokym sa to vznietilo :D zvuk auta to nezmeni hlavne v aute nebude taky hluk od kolies a celkovo od jazdy. Nasiakave to nie je. Su to samolepiace pasy, je to celkovo taky lepivy material, takze toho by som sa nebal ze by to nedrzalo alebo zeby v aute smrdelo lepidlo. Je to rokmi overeny material.

Ivan70
panic
Príspevky: 80
Dátum registrácie: Nedeľa, 17. Marca 2013, 14:55

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa Ivan70 » Nedeľa, 10. Februára 2019, 18:18

Caute, v aute je nahodeny motor. Vsetko ide ako ma az na jednu vec. Motor proste nenastartuje ked sa zohreje. Viacmenej staci ak vrci 3 minuty vypnem ho a uz nenastartuje. Vymenil som vsetky snimace teploty, lambdu, rozdelovac, no proste skusil som vsetko. Na start sprej chyti ale inak nie... navrhy? Dakujem

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1415
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa Legon » Sobota, 9. Marca 2019, 16:26

Za tepla nechyti ani s plynom? Nebude to predzapalom? Vo velkych teplach sa mi to stavalo na EE90 - 2E (karburator) nechcela chytit po zahriati a musel som dost pomahat plynom aby nastartovala. Akoby bol prilis horuci vzdych (rychlo sa vyparila zmes) a zle odpalovalo, neviem presne co mi to robilo ale pri najhorsom som pockal 5 min a s vydatnou pomocou plynu chytila.

Drzim palce s haci.
Prepac za spam :-)

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2411
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa ondrik » Piatok, 15. Marca 2019, 17:17

alebo zadrbany/zaseknuty ISC ventil?
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1306
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 18. Marca 2019, 08:09

Ahojte nasiel som ako sa testuje ISC :

1. zmeraj odpor medzi kontaktmi , mal by byt 30 - 33 ohm
2. ziaden kontak nesmie byt spojeny s kostrou
3. bez napajania musi byt zavrety z E do F pripojky
4. ventil otocit tak ze E je hore a F je dole, +12V na svorku vpravo by ho malo naplno otvorit.

skus toto, hadam pomoze :

https://apps.techcollege.dk/autoqr/vhb/ ... 5ndbog.pdf

hlavne sa mi paci na str. FI-149 je ako premerat jednotlive svorky v OBD podla napatia a potom podla odporu.

skus aj toto:

https://www.youtube.com/watch?v=PIFx7dJLZEs
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Ivan70
panic
Príspevky: 80
Dátum registrácie: Nedeľa, 17. Marca 2013, 14:55

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa Ivan70 » Streda, 24. Apríla 2019, 21:31

Ahojte, motor sa podarilo rozchodit. Je to neuveritelne ale bol to alternator. Auto startovalo za studena vdaka piatemu vstreku v sani ktory tam prskol trochu benzinu a chytil sa a isiel. Udajne si riadiaca jednotka berie nejake informacie z alternatoru a upravuje dlzku vstreku. Alternator bol repasovany ale ocividne nie profesionalne. Dal som ho zrepasovat certifikovanej firme a uz nie je problem so startovanim :) . Ale mam dalsi problem s nastelovanim rozdelovaca. Ked sa ho snazim dostelovat so stroboskopom tak je riska uplne mimo stupnice. Skusal som asi vsekto ale su tam nonstop tunning rozvodove kolecka. Skusim este nieco okolo rozvodov a uvidime. Mimochodom interier je kompletne cely poskladany. Nafotim to a uploadnem nejake foto. Ak mate skusenosti s rozdelovacom dajte vediet :)
Naposledy upravil/-a Ivan70 v Piatok, 26. Apríla 2019, 00:02, upravené celkom 1 krát.

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1306
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa tofak » Štvrtok, 25. Apríla 2019, 07:11

Ahoj, pri stelovani predzapalu treba v diagnostickom konektore prepojit dve svorky E1 + T1 aby sa vypla podtlakova regulacia predzapalu, ale to sa pise vsade takze to si asi urobil a sa mi zda ze ma vtedy blikat kontrolka motora. A bez toho plava predzapal +-5°. V navode je ze spojit svorky a nadstavit 10°ked tie svorky potom rozpojis tak to ma plavat medzi 5°-15°. Alebo ked das 1 piest uplne hore mal by si byt riskou na 0°.
Ked tak trochu poteoretizujem, tak koliecka by mali menit len casovanie ventilov, aby zmenili predzapal by musel byt snimac polohy kluky na nich ale ten je myslim v rozdelovaci.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Ivan70
panic
Príspevky: 80
Dátum registrácie: Nedeľa, 17. Marca 2013, 14:55

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa Ivan70 » Piatok, 26. Apríla 2019, 00:01

tofak napísal:
Štvrtok, 25. Apríla 2019, 07:11
Ahoj, pri stelovani predzapalu treba v diagnostickom konektore prepojit dve svorky E1 + T1 aby sa vypla podtlakova regulacia predzapalu, ale to sa pise vsade takze to si asi urobil a sa mi zda ze ma vtedy blikat kontrolka motora. A bez toho plava predzapal +-5°. V navode je ze spojit svorky a nadstavit 10°ked tie svorky potom rozpojis tak to ma plavat medzi 5°-15°. Alebo ked das 1 piest uplne hore mal by si byt riskou na 0°.
Ked tak trochu poteoretizujem, tak koliecka by mali menit len casovanie ventilov, aby zmenili predzapal by musel byt snimac polohy kluky na nich ale ten je myslim v rozdelovaci.
Ahoj, samozrejme konektory E1 a T1 som prepojil a kontrolka motoru zacala blikat. Aj to ze ked odpojim konektory tak plava som zachytil. Ale riska mi blika uplne mimo stupnice. Podarilo sa mi risku dostat do stupnice ale vtedy isiel motor tak nepravidelne ze zdochynal. Ide ako tak dobre (ze normalne chyti aj ide do otacok ale mierne vynechava) ked je rozdelovac tak vytoceny do jednej strany ze sa tam nedaju ani dostat sroby. Keby som ho dokazal posunut este o 1 cm dalej tak by motor isiel idealne. Ale ked ho do tejto strany posuvam tak sa riska stale vzdaluje od stupnice. Napadlo ma ci som rozdelovac neposunul o jeden zub mimo ale skusal som ho dat o jeden zub vlavo aj v pravo a vtedy motor ani nechytil. Ked nastavim vacku na risku tak je spodok tiez na 0 takze tam asi problem nebude. Senzor vacky je v rozdelovaci to mas pravdu. Ale rozdelovac som skusal vymienat za druhy ale ziaden efekt. Ale dakujem za radu :) ak nahodou este napady dajte vediet.

Ivan70
panic
Príspevky: 80
Dátum registrácie: Nedeľa, 17. Marca 2013, 14:55

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa Ivan70 » Piatok, 26. Apríla 2019, 00:18

A este mimochodom takto vyzera interier ked je poskladany. Palubovka je potiahnuta kozenkou, sedacky nanovo ocalunene. Vacsina plastov bola v dezolatnom stave tak som ich nastriekal original sprejom na strukturovane plasty uvidime kolko to vydrzi. Je tam este stary volant lebo novy este nie je hotovy a zopar detailov je starych ale v dohladnej dobe sa ich budem snazit odstranit. Interier sa bude este detailne cistit ked budu na aute okna a dvere lebo teraz to moc nema zmysel. Myslim si ze to vyzera celkom fajn. Pridavam aj foto ako to vyzeralo pred tym. Niesom uplne spokojny s kazdym detailom ale to by museli ist vsetky veci uplne nove co je nerealne. A este je tam cely novy koberec na podlahe aj s odhlucnovacou penou vyrabany na mieru. Spraco rohoze su tam docasne :D kedze sa tam stale nastupuje a vystupuje. Ako to hodnotite ?


Obrázok[/url]


Obrázok



Obrázok



Obrázok


Obrázok

Obrázok


Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2137
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa smutok » Piatok, 26. Apríla 2019, 07:21

Nadhern6 kus roboty.
K tomu rozdielovacu ma napadlo, ci ho neskusit preskladat tak aby kryt bol posunuty. Nebude to sediet na znacky ale ked bude spravne poskladany by to nemalo vadit. Ja som mal rozdielovac zlozeny mimo znaciek a to aom nevedel a ked som ho vytoahol a nasledne vratil podla znaciek, tak mi necchcelo auto atartovat. Ked sa nastavil do apravnej polohy bez znaciek tak potom uz to bolo ok a predzapal sa dal v pohode nastavit. Asi to bolo spravene naschval predchadzajucim majitelom ale nezistoval som to.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1306
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Ivan70 - TOYOTA COROLLA AE86 konecne doma :) + renovácia.

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 26. Apríla 2019, 07:42

Ahoj, skusim len taky ranny vystrel. Ten rozdelovac nieco dole pohana, myslim ze je to olejova pumpa, tam to bude pretocene.
osobne by som skusil vsetko, len aby to bolo tak ako ma.

Teraz trochu od veci, ale raz som robil 1203 ku ze trochu striela do vyfuku a sem tam aj do sania ( hlavne to bolo zabavne kedze to je pri ruke ) a tam bol rozdelovac otoceny o 180°co nevedeli a tak len poprehadzovali kable ako to zasebou palilo a isla.

Mal som AE86 ale toto som neriesil , na skodovkach bola presne znacka na okraji rozdelovaca ,

Obrázok

ked si dal 0°tak palec musel byt presne na tej znacke , ta ryska hore pri kondenzatore. Znacka je tu

Obrázok

daj palec na tu znacu a tak zaloz rozdelovac, ked budes davat vrchny kryt musi byt kabel na 1 valec presne nad palcom.

Citaj to tak zasebou, nechce sa mi to uz upravovat.

Hlavne si vsimni na fotke ze aj ta hviezdica pod palcom je presne na mieste snimaca ( medzera medzi snimacom a hviezdou 0,2-0,4mm ).

Ja to teraz cistim a nadstavujem na Carine , motor 3T.

Inak aj toto pomoze

Obrázok

kukni aj ine fotky https://www.pbase.com/aw11mr2/mki_engine&page=all

http://automotorpad.com/toyota/205431-t ... iming.html
Naposledy upravil/-a tofak v Piatok, 26. Apríla 2019, 12:16, upravené celkom 1 krát.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní