Stenky - Aurora II (MR2 AW11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Teda, klobuk dole. Super hobby a velmi zaujimavy a narocny projekt. Drzim palce a budem sledovat.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Zvarat ju nebudeme. Toho je skoda. To si skor po aute vyrobim rozne rozpery demontovatelne. Som zistil ze tata ma dake konexie na vypalovanie lejzrom takze sa idem pokusit o zadnu rozperu mark dva. Tentokrat bude karbonova
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Tak moje slabost pro dobrou slivovici je všeobecně známá. ale musí být ve skle a musí být opravdu dobrá. Tuhle jsem nějakou dostal,ale po ochutnání jsem ji rovnou nalil do nádrže. Pít se nedala,ale palivo vynikající. Pokud se vám poštěstí tak doporučuji specialitu z Vyškovskeho kraje tzv "Kubrtovici". To je teprve booost jinak Stenky má vše pečlivě promyšlené,nejen motor,ale i zbytek auta a tak asi bude na sk jezdit jedno hodně rychlé auto. bodování bych tam určitě viděl rád. Nevidím to jako znehodnocení,pokud se to provede a ošetři jak má. Vím tady o garáži kde to dělají jednostranou bodovačkou a nikdo by nepoznal,že bylo něco uděláno. Se vzperami souhlasím,ale použil bych na to profilovanou crmo ocel. Vzpery od Ultra racing si nemůžu vynachválit. Prostě sedím v motokare. tuhle jsem si to právě pochvaloval i s podvozkem D2,kdy jsem dělal předjížděci manévr někde kolem 200 a jelo to jak po kolejích.AndyGTP napísal:turboblbosť?
inak ta Ondrasovka je podla mna zafarbeny destilat z lesneho ovocia...
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
ještě k tomu co se dělo s motorem. Klika i blok tradičně podrobeny kontrole rtg,uz. To uvnitř i jako venkovní základ je glyptal red enamel 1201,vrchní je 2k epoxy do 300st + chemikálie. Opět se potvrdilo,že u třetí generace 4ag opravdu japonci nic nezanedbali. Náhoda je ovšem blbec a při investici která bude následovat je rtg,uz jedna z nejmenších položek a jistota je k nezaplacení. Přemýšleli jsme s panem inženýrem co dát za ojnice a nakonec padla volba na custom h rods o firmy rrconrods. Odvedli perfektní práci. Hmotnost spodního ojnicního oka je 300gr a celé ojnice 450gr čímž se poměr rotační/přímočaré hmoty usadil na 2:1. Proč je toto důležité vysvětli pan šéf. nemám moc času. Použité pisty jsou opět custom CP CARILLO. Hmotnost 291gr +/- 0.1gr. Ložiska tradičně trimetal acl race. Možná dá pan šéf fotky.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
porno fotky a vzrusujuci text sa tu objavil . Chvalim a cakam na pokracovanie.
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Pan sef da fotky, len som ich musel pouploadovat
olejova pumpa zo silver (black?) topu + tesnenia, gufera + brisk sviecky
H beam
Valve stem seals
hlava osadena voditkami s manganovej bronzi (za znizenu kvalitu sa ospravedlnujem)
A teraz si ma nachytal Neviem, len by som tipoval blbosti. Nemam to nastudovane.libor12 napísal:Hmotnost spodního ojnicního oka je 300gr a celé ojnice 450gr čímž se poměr rotační/přímočaré hmoty usadil na 2:1. Proč je toto důležité vysvětli pan šéf.
olejova pumpa zo silver (black?) topu + tesnenia, gufera + brisk sviecky
H beam
Valve stem seals
hlava osadena voditkami s manganovej bronzi (za znizenu kvalitu sa ospravedlnujem)
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Pri pohlade na tie piesty mi napada ze kompresia sla dole z 9.4:1 na 9:1 takze ta podobnost z 2ZZ je uz mensia ale ciel rovnaky
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
tak aby taky byl nějaký koment. Poměr hmotnosti/pohybu souvisí s vyvážením. Kdysi o tom měl Ota na svých stránkách článek. Jenže od té doby co si za každou samohlasku účtuje dvě koruny,tyto informace zmizely. Zkráceně řečeno,ty rotační hmoty eliminují samy sebe a i při zrychlení vyžadují díky své setrvačnosti méně síly k pohybu. Tak na fotkach je počátek skládání. Max tuff je speciální lubrikant pro kluzna ložiska. ARP jsou do bloku zalepene lepidlem na závity od wuerth extra strong. Je třeba 24h nechat aby se mohl spoj zatížit. Osazené ložiska hlavního uložení,vidíte na krabičce sticker. Pokud tam není,jedna se o fake a ne acl. Ten ubrousek pokud si myslíte,že válec z brusirny je dostatečně čistý-můžete vidět na první sadě detailní foto brusu,tak stěnu válce postřikejte wd40 a nestačíte se divit co z toho poleze. Stejný účinek má třeba ATF olej. Blok byl brouseny kvůli přesností s torque plate,která simuluje reálnou hlavu. A na fotce dole je motor v košilce na noc,než se k němu zase vrátím. No ptejte se. Určitě odhalite něco co jsem zapoměl.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
co viac na to ?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
pani, na diskusiu o SBM som vytvoril samostatne vlakno v 4AGE sekcii kedze tam mame subforum pre 4AGE CZ&SK projekty dalsie veci teda budem(e) davat tam, nech je to pekne zvlast a pokope
>>SBM<<
>>SBM<<
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
rozmyslal som, cim tu prispiet a najvhodnejsie sa mi zda toto:
„ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ʎpǝʞǝıu”
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
grcas z toho?
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
aspon,ze ty nas potesis nejakymi fotkami ked uz Andy je taky skupan Zas tu najdem kopu inspiracie a pri mojej rychlosti, budete hotovi skor nez ja Ked budes objednavat nieco od whiteline, vzpery, rozpery ci nejaky poloram ako mal myslim Kenny, mysli na mna
A tie piesty, matko....
A tie piesty, matko....
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných