AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

všetko o tomto modeli
Používateľov profilový obrázok
danosen
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Decembra 2006, 20:20
Bydlisko: Dubnica nad Váhom

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa danosen » Piatok, 13. Júla 2007, 19:04

Rite síce trhať asi nebudeme, ale uznaj, pomer výkonu a spotreby ... ;-) ... ideál ...
TOYOTA C-HR 1,2 Turbo 6M/T EXECUTIVE hnedá
TOYOTA AYGOOOOOOOOOOOO+ 1,0 5D Červený dráčik

ToyoCarE

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Piatok, 13. Júla 2007, 19:12

to akoze nemaju vsetky Ayga otackomer na stopke zboku pristrojovky?

Používateľov profilový obrázok
danosen
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Decembra 2006, 20:20
Bydlisko: Dubnica nad Váhom

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa danosen » Piatok, 13. Júla 2007, 20:03

Eéééé, nemajú ... typ "AYGO", typ "AYGO+" sú bez otáčkomera, "AYGO cool+" majú navyše otáčkomer a klimatizáciu ... a ešte k tomu obmedzovaču ... niekedy mi pekne ide na nervy, keď na dvojke predbiehaš a pri 105 km sa auto zasekne, ale už som si zvykol, radím skôr ...
TOYOTA C-HR 1,2 Turbo 6M/T EXECUTIVE hnedá
TOYOTA AYGOOOOOOOOOOOO+ 1,0 5D Červený dráčik

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 14. Júla 2007, 07:36

Som sa na otáčkomer pýtal - dá sa vraj doobjednať za nejakých "smiešnych" 10 litrov... :?
Inak ako fakt o trojhrnčekom od Toyoty si dnes asi nikto nemôže dovoliť hovoriť negatíva...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 14. Júla 2007, 09:02

danosen napísal:Nikto tú rýchlosť nemeral, veď som tam napísal že je to teoretická rýchlosť, a táto rýchlosť sa dá ľahko vypočítať z prevodových stupňov uložených v prevodovke a z možných maximálnach otáčok motora. Nemám otáčkomer, ale na trojke má pri rýchlosti 150km/h 6000 otáčok - t.j. maximálne otáčky, diametrálne nižšie sú potom pri tej istej rýchlosti na 4. a ešte nižšie na 5. prevod. stupni :idea: Na 5. prevode pri rýchlosti 130 km/h má 3700 ot/min.
ak je toto vsetko pravda, a verim ze ano, Toyotka postavila kraaaasne auticko...opat.. :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

ToyoCarE

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Sobota, 14. Júla 2007, 09:09

jedine co mi vadi,, je to, ze je to v kooperacii s Peugeotom,,, vsetko je super az na toto

Používateľov profilový obrázok
danosen
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Decembra 2006, 20:20
Bydlisko: Dubnica nad Váhom

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa danosen » Streda, 1. Augusta 2007, 17:48

Po dovolenke na Kréte sa opäť ozývam so skúsenosťami s AYGOm. Na Kréte sme mali na 3 dni požičané auto Toyota AYGO 1,0 5dverové s klimatizáciou. Na tachometri bolo oklo 35000 km, takže najlepšie zabehnuté. Nakoľko nebolo moje, tak som mu dal riadne "na frak". Za 3 dni sme najazdili cca 700 km po cestách a skôr necestách, kto pozná Krétu a cesty vnútrozemím, príjazdové cesty k moru na juhu, vie o čom hovorím. Samá zákruta, serpentíny, nekonečné stúpania a klesania, cesty rôzneho povrchu, od asfaltových až po prašné kamenisté ... V tomto ťažkom hornatom teréne boli najviac využívané prevodové stupne 1. a 2. Až tam som zistil, čo sa naozaj skrýva v tomto malom litrovom motore. Je fakt, že relatívne slabší motor v strmých kopcoch so samou zákrutou nesatčil výkonom na dvojke, nehovoriac už o trojke. Neustále preraďovanie rýchlostí bolo nutnosťou. V zákrute, resp. ešte pred ňou, preradiť z dvojky na jednotku pri poklese rýchlosti na cca 30 km/h, vytočiť na max. t.j. 50 km/h, preradiť na dvojku, vytočiť opäť na max. do 100, a opäť na jednotku a tak stále dookola. Ideálne "ťahá" na dvojke nad 70 km/h. Len vtedy sa v ňom prebúdza skrytý " dráčik". Napriek neustále zapnutej klimatizácii, výkon vo vysokých otáčkach bol úžasný, neuveriteľný. Vynikajúco zrýchlovalo, fantastické brzdy, proste som si užil. Len moja kočka "trpela" od strachu radšej ležala na zadnom sedadle a von sa radšej ani nepozerala, len keď som zastavil na peknej výhliadke vykúkla von s točiacou sa hlavou a nevoľnosťou v oblasti žalúdka. Odhadujem, že 80 percent jazdy som z odjazdeného počtu km prešiel na dvojke. Piaty prevodový stupeň som zaradil len na " dialnici", ako nazývajú cestu zo západu na východ, je to vlastne širšia normálna cesta, kde sa jazdí hlavne tak, že autá idú po deliacej čiare oddeľujúcej krajnicu, a stred slúži na predbiehanie, bez ohľadu na to či ide v protismere nejaké auto. Len treba dávať pozor, aby nepredbiehal v protismere nejaký rozmernejší kamion, resp. autobus. A keď sa aj to stalo, vždy sa všetci uhli asi tak, že sa všetky 4 autá dali vedľa saeba( dve z jednoho smeru, dve z protismeru). Pre adrenalinistov, ale upozorňujem, skutočne skúsených vodičov, je jazdenie po Kréta naozaj obrovským zážitkom. No a keď som po skúsenostiach s mojim AYGOM písal už skôr, že asi ťažko sa dá spotreba nad 6 litrov prekonať, tak vám oznamujem, že to ide!!! Priemerná spotreba po jazde na juh Kréty zo severu a po južnom pobreží, resp. nie po pobreží ale po skalných cestách a útesoch popri pobreží a späť po tzv.dialnici severom bola 6,8 l/100km.. Ale fakt je že som z neho vyžmýkal všetko čo v ňom bolo a všetko čo sa dalo. Na našom vlastnom "červenom dráčikovi" by som to naozaj nerobil, asi ba ma srdce bolelo. Ale ako sa hovorí ... " z cudzeiho krv netečie ...". Tak Vás všetkých pozdravujem a veľa beznehodových km na úžasných TOYOKÁCH prajem !... :D :D :D
TOYOTA C-HR 1,2 Turbo 6M/T EXECUTIVE hnedá
TOYOTA AYGOOOOOOOOOOOO+ 1,0 5D Červený dráčik


Používateľov profilový obrázok
mimo
Mimo prevádzky
Príspevky: 948
Dátum registrácie: Utorok, 28. Júna 2005, 21:00
Bydlisko: Bratislava a okolie :-)
Kontaktovať používateľa:

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa mimo » Štvrtok, 2. Augusta 2007, 10:30

viem že je to OT ale dávam ti 1* za fotky aj za podrobné info o jazde.dobré čítanie a ked som pozrel aj foto ... akoby som tam bol s vami :lol:

nie kazdý má štastie si požičať na dovolenke rovnaké auto ako má doma ;-)
Toyota RAV 4 2,0 VVT-i (112 kW) Obrázok
Toyota Yaris 1.0 VVT-i (48 kW) Obrázok
ex:
Toyota Carina E 1.8 SW Obrázok
Corolla E10 1.4 XLi combi
Corolla E9 1.6 GTi

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa liguere » Utorok, 4. Novembra 2008, 13:30

kua kua, na dvojke tento pidimuzik chodi 105? ved to chodim s avensisom 1.8, tiez pri cca takej rychlosti zabera obmedzovac. to mam okolo 6400 ot. a na trojke som 150 ani nesiel, niekde akurat okolo 140-145 uz je obmedzovac
teda taketo prevody dlhe dali malemu chudacikovi 3valcekovi :shock:
oneee, to dobre ukazuje rychlomer v aygo-vi? alebo netoci viac ako 6000?
no som z toho normalne v prdeli
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Používateľov profilový obrázok
danosen
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Decembra 2006, 20:20
Bydlisko: Dubnica nad Váhom

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa danosen » Utorok, 4. Novembra 2008, 19:16

No, čo sa týka presnosti tachometra, tak asi o 5 km/h ukazuje viac, takže tých 150 je vlastne reálne 145. Oni tie prevody sú skutočne natiahnuté poriadne, ale potom aj minimálne otáčky na jazdu zaručujú nízku spotrebu ... treba si uvedomiť že aj nízka váha tohto vozítka je plusom pri výkone a spotrebe ... a možnosti použiť sprevodovanie aké má ... :razz:
TOYOTA C-HR 1,2 Turbo 6M/T EXECUTIVE hnedá
TOYOTA AYGOOOOOOOOOOOO+ 1,0 5D Červený dráčik

Používateľov profilový obrázok
aspire
začiatočník
Príspevky: 242
Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Apríla 2008, 19:04
Bydlisko: Bratislava

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa aspire » Streda, 5. Novembra 2008, 20:28

Gratulujem ku krasnemu autu a este krajsej dovolenke :D . To naozaj stoji otackomer 10 litrov do ayga ? Ved do C1 a 107 stoji 2000SKK. Ale zalezi aj od cenovej politiky importera :mrgreen: Inac je jedno ktore z tych trojciat kupis, know-hnow a vyrobne technologie su z Toyoty a PSA len kupuje vozidla :mrgreen: :mrgreen: Konecne maju poriadny motor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie je dôležitá rýchlosť ale Zábava :-D

Mitsubishi Grandis 2,4L - All for Family
Ex : Corolla E11 - 1.4 86 PS

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa liguere » Štvrtok, 6. Novembra 2008, 09:10

no ved ani v avensisovi urcite nie je tachometer extra presny... aby so m nekecal, som si to dnes rano overil, s tou trojkou. nechala sa vytocit do cca tych 6400-6500 otacok, a predsa len tam bolo 150 -152, no som radsej pozeral na cestu, na rucicky len tak zbezne.
aygo je sice malicke lahucke, ale aj tak sa mi zdaju tie prevody dlheeee. no ale ked hovoris, ze to motor zvlada, tak je "šicko OK"
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Lukas3k
nula
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Piatok, 19. Augusta 2011, 22:37

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa Lukas3k » Sobota, 20. Augusta 2011, 09:47

Zdravím pánové. O aygo mám velký zájem, bohužel jsem ještě neměl možnost se svézt a proto se zeptám zde. Je mi jasné že kolem 5000 otáček to bude drak, ovšem v těchto otáčkách je drak i 1.2 HTP ve fabii. Jak si vede motor v rozmezí 1500-3000 otáček? Respektive jestli je vůbec použitelný. Měl jsem půjčeného na den Yarise se stejným 1.0 VVT-i a tam se na tyto otáčky dalo jezdit, samozřejmě myslím běžnou jízdu, žádné trhání ventilů. Ovšem najít u yarise nějaký ten výkon bylo fakt těžké, vím, že má jinak laděný motor než aygo a troufnu si říct, že HTP ve fabii je lepší nežli 1.0 VVT-i v yarisovy. Jinak řečeno u fabie se dá slušně rozjet už na nějakých 2500, zatímco yaris tam byl poměrně mrtvý.

Používateľov profilový obrázok
danosen
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Decembra 2006, 20:20
Bydlisko: Dubnica nad Váhom

Re: AYGO - SKÚSENOSTI - SPOTREBA

Príspevok od používateľa danosen » Sobota, 20. Augusta 2011, 12:28

Samozrejme že pri nižších otáčkach to nie je žiadna sláva, ale v pohode jazdím po obciach na 3. - ke 50 km/h, dokonca aj 4. - ka to zvláda, ale pri akcelerácii treba radiť ... alebo len veľmi jemne pridávať ... hlavne na tej 4. -ke. .... 3. -ka už celkom slušne akceleruje ... Ale v jazda v mestách, obci je časté radenie 2. -3. -4. Odmena je samozrejme za slabší výkon pri nižších otáčkach dlhodobá priemerná spotreba 4,8 l/100 km. Napríklad druhé auto máme Ford Focus 1,8 TDCi, a tam je ozaj obrovské umenie jazdiť s priemerom okolo 5,5 - 5,8 l. Noha musí byť skoro stále veľmi ľahká. Stačí trošku svižnejšie jazdiť a hneď priemer ide na 6,5 - 7,0. U AYGA nemá skoro žiadny vplyv na spotrebu ako ho budeš, či nebudeš vytáčať ... Stále tvrdím, že pre manželku do roboty a po meste je to ideálne vozítko ...
TOYOTA C-HR 1,2 Turbo 6M/T EXECUTIVE hnedá
TOYOTA AYGOOOOOOOOOOOO+ 1,0 5D Červený dráčik

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných