Toyota AURIS 1,33... Vadné piesty od výroby /vysoká spotreba oleja- slabá kompresia
Napísané: Štvrtok, 9. Augusta 2018, 16:55
Toyota AURIS 1,33... Vadné piesty od výroby /vysoká spotreba oleja- slabá kompresia
FOTOGALERIA : https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 2404621534
ENGINE: 1NRFE: 1300CC 16-VALVE DOHC EFI Zákazník z KE -PP Nám doniesol auto že má veľmi vysokú spotrebu oleja 1l-1000km
Kompresný tlak normálny 12.0 (bar) minimum 9.0 (bar)
1.valec 10
2.valec 11
3.valec 8
4.valec 8,5
Tak isto ako nedávno sme tu mali audi TFSI, že má od výroby vadné piesty...tak isto aj Toyota s motorom 1,33 má od výroby vadné piesty, piestne krúžky ...(prikladáme technickú informáciu po rusky:D) Len pre info: Stara TOYOTA Celica má piestny olejový stierací krúžok v hrúbke 4mm a vydrží kľudne pol mega... Niektoré nove "špeciály" máju sotva 1,3mm a nové piesty po úprave od výrobcu majú samozrejme hrubšie olejové stieracie krúžky pôvodne od výroby sú s oe číslom na konci 30 náhrada je 32:D Pokiaľ sme vytlačili papier už sú 33:DD 32 Tak rýchlo ako začali dodávať aj rýchlo prestali .D Ktovie prečo...Od začiatku roka 2013 by ste takéto problémy s týmto motorom nemali mať...sú dni týždne kedy takéto motory robíme niekoľko ks naraz...4xnovy piest, komplet sada krúžkov, tesnenie pod hlavu, tesnenie viko, honovanie blok, go hlava, tesnenia , sviečky, rozvody kit, oleje, semeringy, geometria, vodná pumpa... atd
https://japanservis.sk/car-services/opr ... e-motorov/
JAPANservis.sk
TOYOTAservis.sk
LEXUSservis.sk
AUTOSERVIS: autoservis : www.facebook.com/JapaneseCustoms
FOTOGALERIA : https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 2404621534
ENGINE: 1NRFE: 1300CC 16-VALVE DOHC EFI Zákazník z KE -PP Nám doniesol auto že má veľmi vysokú spotrebu oleja 1l-1000km
Kompresný tlak normálny 12.0 (bar) minimum 9.0 (bar)
1.valec 10
2.valec 11
3.valec 8
4.valec 8,5
Tak isto ako nedávno sme tu mali audi TFSI, že má od výroby vadné piesty...tak isto aj Toyota s motorom 1,33 má od výroby vadné piesty, piestne krúžky ...(prikladáme technickú informáciu po rusky:D) Len pre info: Stara TOYOTA Celica má piestny olejový stierací krúžok v hrúbke 4mm a vydrží kľudne pol mega... Niektoré nove "špeciály" máju sotva 1,3mm a nové piesty po úprave od výrobcu majú samozrejme hrubšie olejové stieracie krúžky pôvodne od výroby sú s oe číslom na konci 30 náhrada je 32:D Pokiaľ sme vytlačili papier už sú 33:DD 32 Tak rýchlo ako začali dodávať aj rýchlo prestali .D Ktovie prečo...Od začiatku roka 2013 by ste takéto problémy s týmto motorom nemali mať...sú dni týždne kedy takéto motory robíme niekoľko ks naraz...4xnovy piest, komplet sada krúžkov, tesnenie pod hlavu, tesnenie viko, honovanie blok, go hlava, tesnenia , sviečky, rozvody kit, oleje, semeringy, geometria, vodná pumpa... atd
https://japanservis.sk/car-services/opr ... e-motorov/
JAPANservis.sk
TOYOTAservis.sk
LEXUSservis.sk
AUTOSERVIS: autoservis : www.facebook.com/JapaneseCustoms