Auris II

všetko o tomto modeli
Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:46

Čo hovoríte na novú Auris II a čo by ste mi odporučili keby sa rozhodujem pre kúpu tohoto modelu, samozrejme novú... :D Aký motor ? akú výbavu by ste dali Vy :roll: Majú dobré či benzínové tak aj dieselové motory ? A čo prevodovky ? Automat či manuál :roll: Som sa dočítal že Toyota bude ponúkať aj nové motory v spolupráci s BMW a nové turbo-benzínové motory hlavne...je to pravda...Tak celkovo Váš názor na nový Auris je aký, tí čo ho už máte musíte vedieť viac povedať a skonštatovať :D Každému Vám Ďakujem za rady a prajem Veselé Vianoce :D som tu čisto nový...berte to tak, ha ha.
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris II

Príspevok od používateľa grexos » Pondelok, 23. Decembra 2013, 20:44

Vacsina z nas preferuje benzin, bohuzial toyota dava do aurisa (ci uz hatch alebo touring) maximalne 1.6 tku ktora sice nie je najslabsia ale... spravny uchyl chce viac :)
Ja osobne preferujem pri takomto aute manual. Sam som teraz v situacii vyberu auta a velmi zvazujem Touring sports 1.6 + manual vo vybave Active sport

Co sa tyka motorizacie bmw+toyota to je este hudba buducnosti a tak skoro sa jej nedockame. nie v tomto modely
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Pondelok, 23. Decembra 2013, 21:01

Šak toto :( keby dali 1.6 turbo tak neni čo riešiť z mojej strany :D ja preto uvažujem o 2.0 D4D :roll: len zase do týchto s takýmto motorom niet v ponuke automat, len manuál...zase 1.6 má automat, ale toho výkonu je tam málo trocha...chýba turbo. Aké sú tieto dieselové D4D motory ??? Spoľahlivosť a tak...aj tam by sa zišlo viac toho výkonu, no obmedzili to na úkor emisií :? ale tak tam zasa je turbína a NM koľko treba...Čo vy na tieto motory :roll:
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris II

Príspevok od používateľa grexos » Pondelok, 23. Decembra 2013, 21:05

Osobne nie som zastanca dieleselov a ani turba na bezne vozenie. Otazka je na tebe ake mas preferencie. alebo siahnut po niecom starsom ale zaujimavejsom aj z produkcie lexusu
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Pondelok, 23. Decembra 2013, 21:16

Skôr sa bavme len konkrétne o tomto modely Auris II s tím že nové s 0 km :D a skôr o dieselovom motore 2.0 D4D... :D keď si tento motor porovnáme s motorom VW 2.0 TDi je spoľahlivejší ? Predsa len je to Japonec :D benzínové sú super, len tieto dieselové moc neznám...ani automaty od Japonca nepoznám...Proste potrebujem vedieť či by motor D4D dokázal byť spoľahlivejší ako TDi :roll: Dik.
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris II

Príspevok od používateľa grexos » Pondelok, 23. Decembra 2013, 21:32

Tazko sa mi k tomu vyjadruje pre mna je diesel v akejkolvek podobe neprijatelny pokial to auto nie je dodavka na tovar. (jazdil som aj francuzske aj nemecke vw) proste a s nim neviem zzit. vadi mi jeho prejav, nachylnost, nespolahlivost atd. So mnou sa tazko o tom bavit. Mozno iny ti povedia lepsie ked si najdu cas cez sviatky ale celkovo je tu viac benzinovo orientovanych ludi nez diesel.

Chalani vacsinou mavaju problem s scv a palivom.. ale tie uplne posledne generacie sa tu este prepierali cize neviem no. pockaj az sa ozvu dalsi ludia odtialto
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Pondelok, 23. Decembra 2013, 21:52

O.K. ;-) dúfam že mi niekto k tomu dieselu D4D povie viac :D budem rád za každý postreh, radu, pomoc...osobný postoj ako v tvojom prípade a tak... :D aj ja mám benzínového francúza a rád by som do niečoho buď japonského prípadne nemeckého a možno by som sa dal aj na diesel...predsa spotreba a sila motora je tam iná ako má atmosféra :D
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 23. Decembra 2013, 21:55

jaj tazko tiez.... neporadim ti,... zamna jedine benzin a aspon 3liter :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris II

Príspevok od používateľa liguere » Pondelok, 23. Decembra 2013, 22:11

najcerstvejsia debata na tuto temu viewtopic.php?f=39&t=7980
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Pondelok, 23. Decembra 2013, 22:15

Gabriel Nagy napísal:jaj tazko tiez.... neporadim ti,... zamna jedine benzin a aspon 3liter :-D
:lol: ok, tak další s názorom... :D rešpektujem ho ;-) len ja už potrebujem niečo na dlhšie, aspoň 10 rokov a normálnejšie na každodenné jazdenie do práce a tak...bez TUNING doplnkov a zvukov :D tie mám teraz na aute...ale len v miere !!! tak trocha som odbočil od témy :) môžme spátky k Auris-u a jeho dieselu :lol: inak teraz keby kupujem tak berem ho s výbavou Style+Skyview, t.j. panoráma na streche a 17-ky v blatníkoch za príplatok 8)
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris II

Príspevok od používateľa smutok » Streda, 25. Decembra 2013, 09:44

Zakladna otazka je ako ho chces vyuzivat.
Pokial pravidelne jazdis kratke trate tak ber benzin, pokial jazdis dlhe, tak ber diesel. Spolahlivost dieslu bude skoro rovnaka ako aj u inych automobiliek.
Ale pokial chces vykonny hatch, asi sa bohuzial musis pozriet k inej automobilke ako toyota.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Streda, 25. Decembra 2013, 12:22

Tak jazdím prevažne mimo mesto :roll: skoro vždy :D dochádzam do práce denno denne 40 km takže tak. A samozrejme chcel by som niečo výkonného skôr...niečo najlepšie turbo-benzín aspoň 1.6 s minimom 150 ps :) ale zase po stránke spoľahlivosti by bol najvhodnejší benzínový atmosferický :roll: Je ťažké dať dokopy dobré a hlavne pekné auto s vhodným motorom a za dobrú cenu... :? Táto nová Auris má za celkom dobrú cenu za full výbavu, len toho výkonu by tam mohlo byť trocha viac, hlavne v tom 2.0 D4D :( aspoň 150 ps, potom by som neriešil ďalej, sem tam sa ponaháňať na ňom. Vy máte aký názor na toto ? Vďaka za názor, radu.
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Maghreb
panic
Príspevky: 32
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 15:17

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Maghreb » Streda, 25. Decembra 2013, 14:58

Dochadzanie do prace 40km znamena 20km rano a 20 vecer, alebo 40 rano a 40 vecer ? To je velky rozdiel.
Ja som vlastnil avensis d-cat (ukradli tento rok), co bol vlastne naftak 130kw. Vykonovo to bolo zabavne, ale ten motor bol velmi citlivy na spravanie sa k nemu. Co sa tyka naftoveho 2.0, ten sa povazuje za velmi dobry motor. Avsak tak ako u kazdeho naftoveho motora, je tam prilis vela moznosti, co sa moze pokazit, s cim su problemy atd.

Pokial naozaj nemas velky najazd, kasli na naftovy motor a ber benzin. Aj ked je velka skoda, ze do aurisu montuju maximalne 1.6. Kedze tiez premyslam nad dalsim autom, tak jedina vec, ktora ma odradza od aurisa je obava, ze 1.6 nebude dostatocne silna na obcasne zatlacenie pedalu az na dno :)

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Streda, 25. Decembra 2013, 15:16

Maghreb napísal:Dochadzanie do prace 40km znamena 20km rano a 20 vecer, alebo 40 rano a 40 vecer ? To je velky rozdiel.
Ja som vlastnil avensis d-cat (ukradli tento rok), co bol vlastne naftak 130kw. Vykonovo to bolo zabavne, ale ten motor bol velmi citlivy na spravanie sa k nemu. Co sa tyka naftoveho 2.0, ten sa povazuje za velmi dobry motor. Avsak tak ako u kazdeho naftoveho motora, je tam prilis vela moznosti, co sa moze pokazit, s cim su problemy atd.

Pokial naozaj nemas velky najazd, kasli na naftovy motor a ber benzin. Aj ked je velka skoda, ze do aurisu montuju maximalne 1.6. Kedze tiez premyslam nad dalsim autom, tak jedina vec, ktora ma odradza od aurisa je obava, ze 1.6 nebude dostatocne silna na obcasne zatlacenie pedalu az na dno :)
Spolu 40 km denne...To čo si napísal v poslednom odseku som aj ja toho názoru...A tiež že atmosféra benzín má minimum závad, naopak zase prepĺňaní motor či už benzínový, alebo dieselový má tých závad určite viac :? hlavne keď sa mu nakladá viac ako treba :) Neviem ako sa do budúcna rozhodnúť :roll: keby mali v ponuke 1.8 Valvematic s výkonom cca 108-110 kw tak nič neriešim 8) Čítal som v testoch o tých nových 1.6, tak niektorý to chvália, iný zase že to má menej výkonu a treba ho dosť vytáčať...potom aj spotreba ide nahor...neviem no, ťažko to je sa v dnešnej ponuke správne rozhodnúť...
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Maghreb
panic
Príspevky: 32
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 15:17

Re: Auris II

Príspevok od používateľa Maghreb » Streda, 25. Decembra 2013, 16:11

Pri 40km denne nerozmyslaj nad naftou. Realne teda od nastartovania do vypnutia prejdes 20km, co sa naftovy motor ledva zohreje. Ked zratam 40km denne krat 20 dni v mesiaci x 12 mesiacov to mas 9600km na rok. Ked zaratam este nejake cestovanie na nakupy, nejaka dovolenka, tak sa k 20 000km rocne ani nedostanes. A naftovy motor zacne mat zmysel pri dlhsich jazdach a zaroven ked najazdis aspon nejakych 25/30 000km rocne.

To uz fakt rozmyslaj skor nad hybridom, nie je o vela drahsi ako naftak, alebo potom naozaj zostava uz len 1.6. Ja mam presne tuto istu dilemu, obcas este myslienkami idem k naftaku (nizka spotreba + prijemny pocit kopanca ked zaberie turbo), ale vzdy pri uvazovani typu mestske jazdy, spolahlivost (naftaky maju horsiu), filter pevnych castic, atd. sa spamatam a idem znova ku hybridu / 1.6 benzin.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných