Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

všetko o tomto modeli
sqip18
panic
Príspevky: 13
Dátum registrácie: Štvrtok, 23. Apríla 2009, 21:22

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa sqip18 » Piatok, 16. Júla 2010, 23:46

No shift mi neukazuje,ze treba podradit a otacky su nieco cez 1000.Ale ako vravim nie vzdy to robi,vacsinou auto spomaluje normalne plynule,ale obcas akoby ani spomalit nechcelo. a drzi si tu rychlost okolo 40.
Toyota Auris 1.6 Valvematic Exclusive Navi

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa smutok » Sobota, 17. Júla 2010, 11:59

Bude to tym vstriekovanim paliva a udrziavanim volnobeznych otacok, kazdopadne ked podradujes a brzdis motorom tak pri klesnuti otacok pod 2000 by si uz mal podradit inac to brzdenie motoru uz nema velky vyznam.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

sqip18
panic
Príspevky: 13
Dátum registrácie: Štvrtok, 23. Apríla 2009, 21:22

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa sqip18 » Sobota, 17. Júla 2010, 13:04

Tak dik asi to bude tym,pripadne sa na to spytam pri najblizsej navsteve servisu
Toyota Auris 1.6 Valvematic Exclusive Navi

kanvor
panic
Príspevky: 16
Dátum registrácie: Pondelok, 27. Júla 2009, 03:53

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa kanvor » Streda, 21. Júla 2010, 20:49

Tak dnes prehliadka po roku. Stav km : 7.363

Likvidacia odpadu-3,32E
Kontrola podvozku/naprav-0E
TP po 1.roku-24,30E
Filter oleja-13E
5W30 Olej toyota-208L-52,14E
Tesnenie pod vyp. skrutku-2E
SPOLU - 112,76E

Prebiehalo to celkom rychle, podpisy na faktury, stempel do knizky a odchod. Instalovali aj ten bazmek pod pedal. Cely ten povyk okolo tejto americkej zavady povazujem za frasku ktora mala znizit predaj japonskych a zvysit predaj americkych aut v USA.

-Po roku pouzivania ziadny vaznejsi problem, len v interieri vyskakuje hore z ulozenia lava lista stredneho stlpika.
-Prave repro sem tam pri basoch chrci (ale pravda je, ze dostava niekedy zabrat)
-Prevodovka, spojka, servo, elektro bez problemov.
-Po instalacii bazmeku pod pedal trochu tvrdsi odpor pruziny
-Klima-ide ale zda sa mi slaby vykon, v servise mi povedali ze pozriet sa na - to by bolo 2 hodiny tak som to vzdal.
-Citit ze motor "dozrieva" kultivovanejsi chod, lepsi nastup do otacok, zivsi pri obiehani, tichsi
-Sipky "SHIFT" citlivejsie, rozumnejsi priebeh (viac odpoveda realnemu zatazeniu) ako zo zaciatku

Neviem cim to je ale neviem ako na ten motor v kopcoch. Ani po dobrom ani po zlom, nejake sa mi to zda cele zdechnute, take gumove. Rozbehnuty na 4ku-5ku v otackach vyleti kopec v pohode. Ale ked v kopci treba spomalovat a znova sa rozbiehat tak musim dobre ze nie od dvojky zacinat na 5500 ot. Neviem ci to je tym ze je to tazke, alebo 1,3L obsah je malo (?). Alebo chyba v suciastke medzi sedackou a volantom :-) . V kopci skokovo pridat, (postupne pomaly pritlacat plyn nejako nepomaha, zacne svietit ze chce podradit) zapriet nohu do strany a cakat, kym sa to cele rozkyve funguje, ale trva to dlho.. Drat ho rychle 2-3-4-5 stupen pri 5000 ot. sa tiez da ale to je take F-1 divoke riesenie. Nemozem najst nejaky rozumny kompromis.

Celkovo spokojnost, za tie peniaze primerana muzika, len dnes by som asi siel bud to do silnejsieho motora, alebo schrastil viac financii na vyssiu radu.
auris 1.33 - 2009

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa Samuel » Sobota, 24. Júla 2010, 15:27

Treba sa naucit s tym jazdit.
Ja mam vykonnejsiu 1.6ku a az po roku som sa naucil, kde a ako radit aby bol vykon a spotreba v rovnovahe.
Musis respektovat nizsi vykon, 100k a velku vahu vozidla, s vodicom cez 1400 kg..
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa KLingO » Pondelok, 26. Júla 2010, 13:13

ako vravi Samo .. tych 100k je akuratny motor do Yarisa (ma brat), otec ma 1.33 v aurise a je to fakt lenivsie - ja mam 1.6 130k a to je lepsi motor na aurisa

kazdopadne v kopci je dobre vediet aky mas priebeh krutiaceho momentu na danom motore:
1,6 ma spicku krutaku pri 4400 ot/min
1,33 ma spicku krutaku pri 3800 ot/min
takze podla toho radit

moja skusenost - ak mam nalozene auto 4 ludmi tak podla strmosti kopca 3jka - 4ka zaradena
- ak idem sam tak sa da niektore kopce v poho aj na 5tke
- na otcovom 1,33 to chce castejsie radit podla situacietakze sa netreba hanbit do fuknut aj do 2jky ak nevladze (ale to uz je ten formulka styl a tomu odpoveda spotreba)

celkovo auris s motorom 1.33 je na taku komotnejsiu jazdu - ale potom sa vie celkom odmenit spotrebou :D
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Pondelok, 26. Júla 2010, 19:56

A co mam povedat ja s max. krutiacim momentom pri 5200 otackach? :mrgreen: ... neviem ako ta 1,33 jazdi, ale ked ju tu chvilu do kopca aj potlacis na nejakych 5 tisic otacok, tak to spotrebu velmo neovplyvni, lebo za stupanim vacsinou byva aj klesanie...
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
ultra
panic
Príspevky: 37
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Februára 2006, 13:28
Bydlisko: Levice/SR

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa ultra » Piatok, 10. Septembra 2010, 20:59

Pri prejazde cez vecsie nerovnosti mi bucha zadne plato - nadskakuje v uchyteni. Ma niekto podobny problem na aurise po facelifte alebo mam plato len zle uchytene ???
Toyota Auris 1.6 Valvematic (2010)
ex: Nissan Primera P11C 2.0 benz. 103kW (2000)
ex: Nissan Almera 1.5 benz. (2001)
ex: Škoda Fabia 1.2 HTP (2003)

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa Samuel » Sobota, 11. Septembra 2010, 12:20

Jedna sa naozaj o plato ? Skus ho zatazit a uvidis. Nebucha nahodou spoiler na streche ? Skus ho podvihnut aj na jednej aj na druhej strane, ci ho nemas uvolneny.
Ja som to tak mal..
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa KLingO » Sobota, 11. Septembra 2010, 15:28

mne pleskala znacka - je chytena len dost pri strede a boky buchali o dvere - podlepil som obojstrannou paskou a je klud
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Používateľov profilový obrázok
ultra
panic
Príspevky: 37
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Februára 2006, 13:28
Bydlisko: Levice/SR

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa ultra » Sobota, 11. Septembra 2010, 16:47

Ano- zadna SPZ - po novom TEC (tabulka s evidencnym cislom) plieskala aj mne - po oboch stranach som ju podoprel stvorcekmi z karimatky.

K tomu buchaniu zadneho plato:
Dnes pri prejazde cez retardery - spomalovace - opet zadne plato plieskalo tak po zaparkovani auta som sa pustil do skumania preco to bucha.

Pri zatvorenych 5 dverach (kufor) som cez zadne bocne dvere skusil potiahnut za "snurku" ktora vyklapa zadne plato pri otvoreni "kufra". Na moje prekvapenie po zatiahnuti za snurku sa zadne plato volne nadvihlo. Zistil som ze na zadnom plate sa z celnej strany (ktora je najblizsie k 5 dveram) nachadzaju na okrajoch dve gumene zarazky - ktore by sa po zavreti kufra mali pevne opierat o 5 dvere a tym padom by mali znemoznit pohyb zadneho plata. Evidentne tieto gumene dorazy nedoliehaju az k 5 dveram a tym padom je pri nadskoceni vozidla umoznene platu sa v klbe pohybovat.

V utorok idem k predajcovi na montaz potahov tak sa budem dopytovat aby to vyriesili. - pre pripad ze servis nevymysli nic svetoborne uz mam pripravene aj riesenie. Ale kedze je auto nove - nech skusia najskor v toyote.
Toyota Auris 1.6 Valvematic (2010)
ex: Nissan Primera P11C 2.0 benz. 103kW (2000)
ex: Nissan Almera 1.5 benz. (2001)
ex: Škoda Fabia 1.2 HTP (2003)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 11. Septembra 2010, 17:17

kanvor napísal:Tak dnes prehliadka po roku. Stav km : 7.363
Likvidacia odpadu-3,32E
Kontrola podvozku/naprav-0E
TP po 1.roku-24,30E
Filter oleja-13E
5W30 Olej toyota-208L-52,14E
Tesnenie pod vyp. skrutku-2E
SPOLU - 112,76E
Ty vole...môj rozpočet na Kačenu:

Likvidácia odpadu (olej + filter) - zaniesol som na najbližšiu čerpačku a šlahol do nádoby na nebezpečný odpad = 0 evry
Podvozok - viem či klepe a ak to klepe, tak asi odkiaľ a riešim to až potom, čo to začne klepať = 0 evry
TP - ak technická prehliadka v autorizovanom servise, tak radšej no comment
Filter oleja = 5 evry - origo nipparts
Olej 5W50 - VR1 Valvoline (by som skromne povedal že lepší ako olej od toyotového autorizovaného servisu) = 33 evry
Podložka pod vypúšťaciu skrutku - kúpil som ich v železiarstve 10 ks za jedno euro.

Pozerám, že jazdením na starej plečke som ušetril celkom slušných 70 euro...ktoré Ty si zaplatil za "rýchle služby"...
Chlapi nezávidím vám ani trochu tie nové vozy...byť nútený využívať autorizovaný servis, keď sa jedná o veci ktoré zvládne každý normálny chlap aj na parkovisku pred hypermarketom, je dosť o hubu...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa Srandista » Sobota, 11. Septembra 2010, 17:29

Rasto, zas na druhej strane aby to nebolo take ciernobiele, by som povedal, ze Auris ma mensi apetit a zapyta si o dost menej benzinu ;)
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

kanvor
panic
Príspevky: 16
Dátum registrácie: Pondelok, 27. Júla 2009, 03:53

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa kanvor » Sobota, 11. Septembra 2010, 18:08

Rasťo napísal:Chlapi nezávidím vám ani trochu tie nové vozy...byť nútený využívať autorizovaný servis, keď sa jedná o veci ktoré zvládne každý normálny chlap aj na parkovisku pred hypermarketom, je dosť o hubu...
To ano. Ak ma platit zaruka 3 roky, musim chodit do ich servisu. Este musim ist na buduci (druhy) rok. Po 24 mes. im to splatim, po 3 rokoch konci zaruka, takze uz ziadna ich odborna tretia a skrutky za 2E nebude. Nezavidim tym, co splacaju 6 alebo viac rokov. Ten siesty servis musi stat majlant.
auris 1.33 - 2009

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 11. Septembra 2010, 18:31

Srandista napísal:Rasto, zas na druhej strane aby to nebolo take ciernobiele, by som povedal, ze Auris ma mensi apetit a zapyta si o dost menej benzinu ;)
Tak Kačenka je trochu extrém, ale keď si vezmem MR2 s výkonom 140 koní a spotrebou do 8L/100km po meste, tak je to myslím v pohode... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných