Auris 1,3

všetko o tomto modeli
Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 6. Októbra 2009, 13:46

No ale to oneskorenie je len pri pusteni plynu vo vysokych otackach a preradeni alebo v akychkolvek otackach aj pri stlacani? Celkom by ma zaujmalo ako sa ten cely system chova v roznych rezimoch.

Corolla vo vysokych otackach pri priradeni ich chvilku drzi a tam je plyn spojeny lankom zo skrtacou klapkou.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Utorok, 6. Októbra 2009, 15:19

Ja som si vsimol iba pri vysokych otackach, ale tak nabuduce si specialne nato posvietim v celom spektre otacok, a potom zreferujem, ze co a ako... ;-)
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 6. Októbra 2009, 15:50

Lebo pokial to je vo vysokych otackach, tak by som to nehodnotil ako oneskorenie plynu, je v tom neaky iny dovod, ale neviem presne aky. Mozno znizenie opotrebovania pohonu pri vysokom zatazeni.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa Samuel » Utorok, 6. Októbra 2009, 22:17

Podla slov ludi od Toyoty sa s tym neda robit nic...
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 6. Októbra 2009, 22:31

Ale pokial to robi len vo vysokych otackach tak to nie je chyba podla mna. Ma s tym nikto realny problem pri riadeni alebo to je len v hlave, ze by to nemalo robit.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa Samuel » Utorok, 6. Októbra 2009, 22:34

Lenze neskora odozva polynoveho pedala to pri vysokych otackach nema na svedomi. S najvacsou pravdepodobnostou to bude vlastnostou systemu(sytic, vvti system....)
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 6. Októbra 2009, 22:36

Tak ale pytal som sa ci to robi len vo vysokych otackach alebo aj v inych jazdnych rezimoch a zatial nikto nic zozumitelne nenapisal.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa Samuel » Utorok, 6. Októbra 2009, 22:55

Ach jo treba preluskat forum, uz som tu o tom pisal ;)
Konkretne najvacsie trable to robi pri rozbehu akokolvek ci na rovinke alebo do kopca, vacsieho ci mensieho.
Co sa tyka ostrejsej ci menej ostrej jazdy tak rovnako je neskora reakcia na stlaceny akcelerator pri akychkolvek otackach.
Dalsia vec je, ze v podstate len pri vyradeni z prveho prevodoveho stupna na iny sledujem pri vytlaceni spojky vyskocenie otacok. Pravdepodobne to je tak dane ako proti blbuvzdornosti.
Ak som ti neodpovedal na nieco konkretne tak sa pytaj dalej ;)
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa smutok » Streda, 7. Októbra 2009, 08:28

NO tak to je uz uplne ina rec. Realne je mi jasne, ze pri elektronickom plyne musi byt oneskorenie. Inac nakolko velke to oneskorenie je? Co som jazdil turbo diesle tak tam je to oneskorenie celkom znacne, nieco okolo 1 sekundy.
No vies teraz je trend, vsetko digitalne je lepsie ale zamlcuje sa jedna vec, ze niektore veci pri digitalizacii je horsich ako pri analogu ale zato sa da ovela lepsie riadit. Je to na dlhsie vysvetlovanie, len skoda, ze v autach stale ubuda analogovych veci co v konecnom dosledku moze viest len k vacsek kazivosti.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

milanov
panic
Príspevky: 55
Dátum registrácie: Utorok, 21. Apríla 2009, 18:33

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa milanov » Sobota, 10. Októbra 2009, 15:46

Mám otázku?
Aj vy musíte tak "trieskať" z dverami od kufra, aby sa zavreli? Myslím, že je to tak na hrane únosnosti.

Používateľov profilový obrázok
Dreamax19
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Pondelok, 24. Augusta 2009, 22:22
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa Dreamax19 » Sobota, 10. Októbra 2009, 16:14

ano ano ... co uz no ... moja polovicka trieska nie len dverami od kufra ... :evil:
TOYOTA AURIS 1.6 Valvematic, 09 NAVI and BMW E46 320i [125kw]

EX: Volvo C70 Coupé 2.3 T5
EX: VW Golf IV 1.9 TDI
EX: Renault Megane Coupé 1.6 16V

Používateľov profilový obrázok
cobber
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Štvrtok, 27. Augusta 2009, 23:58
Bydlisko: Ružomberok

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa cobber » Sobota, 10. Októbra 2009, 23:13

milanov napísal:Mám otázku?
Aj vy musíte tak "trieskať" z dverami od kufra, aby sa zavreli? Myslím, že je to tak na hrane únosnosti.
No ja mam Aurisa len 2 den ale s kufrom teda netrieskam a v pohode sa zavrie....
RAV4 2013 2,2 D4D AWD
before:Auris 009navi, 1,6 Valvematic 6M/T

chrenik
panic
Príspevky: 15
Dátum registrácie: Nedeľa, 5. Apríla 2009, 21:10

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa chrenik » Nedeľa, 11. Októbra 2009, 09:12

Mne na kufor pripevnili plastovy držiak na ŠPZ dvoma skrutkami. Pri zatvarani kufra to robi poriadny rachot lebo to nedrži ako ma :x
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
Dreamax19
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Pondelok, 24. Augusta 2009, 22:22
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa Dreamax19 » Nedeľa, 11. Októbra 2009, 09:39

toto robi aj mne, ale kaslem to ... to je minimum to dat dokopy, ale nechce sa mi ... :D
TOYOTA AURIS 1.6 Valvematic, 09 NAVI and BMW E46 320i [125kw]

EX: Volvo C70 Coupé 2.3 T5
EX: VW Golf IV 1.9 TDI
EX: Renault Megane Coupé 1.6 16V

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Auris 1,3

Príspevok od používateľa smutok » Nedeľa, 11. Októbra 2009, 12:56

Tie SPZ su vecny problem, ja som to mal na E12 a vyriesil som to podlepenim krajov obojstarnnau lepiacou paskou a uz to 4 roky drzi ako pribite a nic nedrnci. Rozculovalo ma to hlavne pocas jazdy.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných