otazka pre auris-akov

všetko o tomto modeli
Používateľov profilový obrázok
180dcat
panic
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Sobota, 9. Augusta 2008, 21:31

otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa 180dcat » Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:58

kupil som si auris 2,2d 130 kw v novembri 2007 a nabehal som zatial okolo 14700 km vačšinou dialnice v zahraniči.v lete sa ukazalo ake su tie plasty nekvalitne.pri jazde so nerovnostiach vydavaju neprijemne zvuky.to iste plati pri zapnuti klimatizacie.ak mate taky isty problem odpište mi...
inak motor je bomba a ťah to je jedno pri akom prevodovom stupni je nadhera.maximalka co som letel bolo 220kmh dialnica prešov-košice.ale je tam ešte nejaka rezerva.skusim na buduce.dam vediet.

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Streda, 1. Októbra 2008, 16:11

Hmm, tak nas ma iba cca 6 000 km, rv 2008 ale nic nevrze ani pri jazde po rozbitych cestach ani pri zapnutej klime ... jedine pri nerovnostiach pocut mensi hluk od zadnej napravy a madlo pravych prednych dveri obcas rezonuje, resp. nieco v nom ... plasty na palubovke nedrncia ... zatial s Aurisom spokojnost... :)

Inak to by ma fakt na*ralo, keby mi toto robilo auto za +- milion ... neuvazoval si pred kupou radsej nad Lexusom IS220d? Motor ten isty a v cene by ten rozdiel velky nebol, vzhĺadom nato, ze by si uz mal premiovku made in Japan ... alebo to musela byt bezpodmienecne nizsia st. trieda?

A tie plasty licuju dobre? Lebo ked pises, ze si kupil v novembri, tak to bol v predaji vtedy nieco cez pol roka, tak mozno to Turci este tak dobre nevedeli poskladat, mozno detske choroby, neviem...
Naposledy upravil/-a m.a.t.o. v Pondelok, 21. Septembra 2009, 16:04, upravené celkom 1 krát.
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
180dcat
panic
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Sobota, 9. Augusta 2008, 21:31

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa 180dcat » Streda, 1. Októbra 2008, 20:36

tak to mu ver že ma to s..e.začalo to asi pri 9500km.D cat sa vyraba v amglicku.ale aj tak to nie je japonsko...
pred tym sme mali volvo v40 ale pre manželku to bolo velke auto.tak sme sa rozhliadali po menšom.nakoniec zostali dvaja japonci.auris a civic.nakoniec vyhrala toyotka .chceli sme motor 2,0d ale ked som počul o tom D cat že je to špičkovy motor ,nevahal som. je to fakt super motor až na tu spotrebu ale to sa dalo čakať.v meste 6.5-7l a mimo 6.4-6.8.a ked podraždim motor tak aj 8.5l
na buduce ked budem kupovat auto tak to nebude toyota ale asi ten lexus. :D

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Streda, 1. Októbra 2008, 21:44

Aha, no to sa musim priznat, ze som ani nevedel, ze ten D-CAT sa robi v Anglicku :oops: ...to zeby Anglani boli vacsi flakaci jak Turci, teda... inak ani ten 2,0 D4D nie je zly, ale je o 80 000 drahsi nez +- rovnako vykonna 1,6 Dual VVT-i, takze cenovo sa urcite neoplati, resp. az po nejakych 160 tkm, mozno aj viacej, ten D-CAT je lepsia volaba ked uz si chcel diesel...

Neviem, jazdil si aj s nejakym benzinovym Aurisom? Lebo celkom by ma zaujimalo ako sa ten tazsi motor prejavil na spravani sa vozidla? Citit to nejako? ... a este dalsia otazka ... prejavuje sa nejako vyrazne ta viacprvkova naprava v D-CAT verzii oproti ostatnym? Teda ak mozes porovnat...
na buduce ked budem kupovat auto tak to nebude toyota ale asi ten lexus.
Nj, tiez si myslim, ze za tie prachy co sa predava zakladny model IS220d je to super vozenie ... a mozno ked budes kupovat nove, uz bude aj nejaky IS-Hybrid... :)

A aby som nezabudol a iba Auris nechvalil, tak ja som mal tiez problem, mozno vacina nad nim mavne rukou ale aj tak - pri asi 1000 km zacali strasne piskat predne brzdy ... brzdili normalne, nastup tiez ako obvykle ale ten zvukovy efekt :roll: ...nastastie to v servise vymenili bez frflania, i ked na nove dosticky (tie sposobovali piskanie) som musel cakat tyzden... :mrgreen:
Naposledy upravil/-a m.a.t.o. v Pondelok, 21. Septembra 2009, 16:05, upravené celkom 1 krát.
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
180dcat
panic
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Sobota, 9. Augusta 2008, 21:31

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa 180dcat » Štvrtok, 2. Októbra 2008, 18:48

prvy krat som sedel v aurise v zahraniči.bol v plnej vybave.navi, koža a mal aj ten japonsky sportovy volant.to bolo delo.ale ked došiel moj auris tak ma to trocha sklamalo že nemal ten japonsky volant.myslel som že D-cat ho ma a nemal.ten je za priplatok okolo 25 000 sk.trocha moc NEE. ani skušobnu jazdu som nemal..v predajni mali iba 1.4 benzin a predajca povedal že sa neda ani porovnat s D-cat.
tak ze nemožem porovnať.ale v zakrutach sedi ako prikovany.trocha ho naklana ale fakt drži stopu.spokojnosť.a brzdy su teiž vynikajuce..

mal si problem s brzdami.cital som to na nemeckej stranke dam ti aj adresu ak vieš nemecky.Tam to pišu viaceri že maju ten isty problem.piskajuce brzy.je to vyrobna chyba.pišu tam že im menili brzdove doštičky ale niektorim sa to vratilo.vraj ich aj zbrusovali niekomu to pomohlo a niekomu nie.vraj toyota pracuje na tom aby to odstranili.jednemu to zacalo už po prejdeni 300km.tak ak chceš tu je ta adresa. www.motor-talk.de

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Štvrtok, 2. Októbra 2008, 22:03

No, celkovo ta pripaltkova vybava ked som si pozrel cennik je riadne mastna ... skoda, ze tie jazdne vlastnosti nemozes porovnat, lebo ja som zas nikdy nesiel s tym D-CATom :D ...ale aj napriek jednoduchej zadnej naprave spokojnost, nie som ziadny pretekar, a oproti predchadzajucej Corolle je ten podvozok o velky kus lepsi ... myslim si, ze naladenie podvozka vzhladom na pomer jadzne vlastnosti/komfort pruzenia je vyborny ... ked som uz pri tom komforte, tak mi neda sa spytat, predpokladam, ze na leto mas 17" kolesa a na zimu 16" ... je na tych 17" vyrazne obmedzeny komfort pruzenia, lebo ja mam aj letne aj zimne 16" tak to nemozem porovnat ... co sa tyka naklanania, tak to jo, trochu sa naklana, ale bodaj by nie pri takej vyske, ale nic strasne, aj tak uz musis ist dost razantne, aby sa poriadne naklonil, ale to si myslim, ze vsetky auta sa naklonia, ked uz s nimi prasis, takze to za nevyhodu nepovazujem, skor by som uvital hydraulicky posilnovac riadenia, ten by zrejme poskytoval lepsiu odozvu od kolies, aj ked nemozem povedat ze s tym elektrickym posilnovacom je to nejak vyrazne zle, to nie ... s brzdami absolutny suhlas, su vyborne a daju sa velmi dobre davkovat, len akurat dnes sa mi zdalo, ze na suchom asfalte mi nejako skoro zabralo ABS, nikdy predtym to neurobilo aj ked som brzdil prudsie...ale mozno som dnes brzdil nejako velmi prudko a ani som si to neuvedomil, neviem...

Vdaka za link, po nemecky viem ein bisschen, tak sa hadam nieco nove dozviem ... aj mne servisak vravel, ze som nebol prvy, komu piskali tie brzdy, ale je zaujimave, ze pistali iba pri miernom dobrzdovani, ked som na brzdu slapol poriadne, tak nic ... piskot sa uz nastastie neopakoval, tie new dosky uz maju za sebou zobar tisic km, tak hadam uz nezacnu piskat, vraj ten piskot bol sposobeny nekvalitnym materialom brzdovych dosticiek, ci tak nejak som to pochodpil ... sak made in Turkey dosticky tak co by som chcel ... inak aj pneu Bridgestone ER300 Turanza su vyrobene v Turecku tak som zvedavy kolko km vydrzia, co sa tyka jazdych a adheznych vlastnosti, tak s pneu spokojnost, po tejto stranke sa im neda nic vytknut...

a skoro by som bol zabudol ... pozrel som si novy cennik Auriskov a v Toyote Slovakia konecne dostali rozum a zlacneli dieslove verzie ... vo vybave 08 Edition Terra Cool je 1,4 D4D iba o 15 tisic drahsia nez 1,4 VVT-i a vo verzii Exclusiv je drahsia o 20 000 Sk, takze teraz sa ten maly diesel oplati aj pri dost nizkom najade ... 2,0 D4D je vo vybave Exclusiv drahsi od 1,6 Dual VVT-i o 40 000 Sk, donedavna to bolo az 80 tisic, takze si myslim, ze konecne rozumna cenova politika ... len tak dalej... ;-)
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
180dcat
panic
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Sobota, 9. Augusta 2008, 21:31

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa 180dcat » Sobota, 4. Októbra 2008, 20:38

ano , teraz mam elektrony 17 a pneu 225/45 R17 bridgestone potenza.zimne 16 železa a pneu 205/55 R16.nerovnosti a diery na zimnych je menej citit ale su ovela hlučnejšie.letne su presny opak. ale už som spominal že jazdim vačšinou dialnice ....tak ze s tym nemam problem.

Používateľov profilový obrázok
180dcat
panic
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Sobota, 9. Augusta 2008, 21:31

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa 180dcat » Sobota, 4. Októbra 2008, 20:42

skoro som zabudol aj ja som pozeral cennik prislušenstva a ten japonsky volant stoji 18000sk.skoro zadarmo. :D

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Nedeľa, 5. Októbra 2008, 09:13

180dcat napísal:ano , teraz mam elektrony 17 a pneu 225/45 R17 bridgestone potenza.zimne 16 železa a pneu 205/55 R16.nerovnosti a diery na zimnych je menej citit ale su ovela hlučnejšie.letne su presny opak. ale už som spominal že jazdim vačšinou dialnice ....tak ze s tym nemam problem.
Ja mam letne Bridgestone Turanza a tie su sice tiche, ale iba na hladsom asfalte, na draplavom hucia teda poriadne ... zimne su +- rovnako hlucne na hocijakom asfalte...
Auris 1,6 Dual VVT-i

milanov
panic
Príspevky: 55
Dátum registrácie: Utorok, 21. Apríla 2009, 18:33

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa milanov » Sobota, 2. Mája 2009, 20:31

Mám ato týždeň. Je nutné použiť na karosériu nejaký prípravok, alebo je to skoro?

Používateľov profilový obrázok
Mysiak
začiatočník
Príspevky: 296
Dátum registrácie: Sobota, 8. Novembra 2008, 15:42
Bydlisko: SVK

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa Mysiak » Sobota, 2. Mája 2009, 20:56

Nie je nutné na nové nie, ja som sa snazil neumývat co najdlhsie.Urcite s tým nechod pod kefy do autoum.Najlepsie je umývat wapkou,zmyt ten jemný prach a potom rucne co najjemnejsie so sampónom umyt.Ja som dával vosk po nejakých 3 mesiacoch.(turtlewax), ale sú aj iné.
Auris 1.6,MT5

Používateľov profilový obrázok
Mysiak
začiatočník
Príspevky: 296
Dátum registrácie: Sobota, 8. Novembra 2008, 15:42
Bydlisko: SVK

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa Mysiak » Utorok, 19. Mája 2009, 16:00

Chcel by som sa vrátiť k tým hrkotavým plastom,riešili ste ich niekto cez reklamačku? Veľmi sa im v tých servisoch o tom hovoriť nechce,zatĺkajú,a zatĺkajú,samé báchorky,...
Auris 1.6,MT5

Používateľov profilový obrázok
m.a.t.o.
panic
Príspevky: 102
Dátum registrácie: Piatok, 20. Júna 2008, 18:48

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa m.a.t.o. » Utorok, 19. Mája 2009, 19:54

Ja som s tym problem nemal ... jeden cas to nieco hrkalo v oblasti spolujazcovho sedadla, ale potom samo od seba prestalo ... jo a hrkalo to iba vtedy ak nikto na sedadle spolujazdca nesedel...
Auris 1,6 Dual VVT-i

Používateľov profilový obrázok
180dcat
panic
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Sobota, 9. Augusta 2008, 21:31

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa 180dcat » Štvrtok, 13. Augusta 2009, 13:37

cafte.
som tu po strasne dlhej dobe.
mam vela veci o mojom aurise.ani neviem kde zacat.
Plasty dal som reklamacku.vyriesili to tak ze ich vsetky podlepili penovou podlozkou.je to uz v poriadku.
auto ma najazdene 25430km a bolo castejsie v servise ako na ceste.
v decembri odisiel xenon.vymenili to.a to tak ze na druhy den som bol v servise zase.pri svieteni vybrovalo svetlo.tak to odstranili.nedostatocne dotiahnuta sruba.
januari dalsi problem.pri studenom motore rozbeh a zatacanie vychadzali z pod motora strasne zvuky .ako ked sa tri zelezo o zelezo.vymenili polos.aj tak to robilo dalej ale nie vzdy a nie takej intenzite.
dalsi problem maj.pri nastartovani a rozjazde silne trhnutie , prasknutie a olejove skvrny pod motorom..vymena puzdra na polosi a vymena srubov za dlhsie.. odstranenie problemu.
dalsi problem jun.pri rozjazde buchot v motore (pocit ako ked je nieco v motore uvolnene).problem suvisiaci s vymenou srub.chyba servisu.nedostatocne dotiahnutie srub.odtiahnutie auta do servisu.zivotu nebezpecne.potvrdili to aj v servise.su to sruby suvisiace s riadenim.
ja sa uz nerozculujem. :oops: :oops: :twisted: :twisted: ostarol som o 10rokov.
k dnesnemu dnu zatial bez problemov.
to je len v kratkosti.mozem napisat tucnu knihu.
posielal som staznost do Prahy.a tych telefonatov s Prahou.
ked pridem do servisu (poprad) vsetci zblednu.a cakaju co mam zaze za problem.
auto ma 19mesiacov a najazdenych iba 25 430km.este som nebol ani na 2 servisnej kontrole. :lol: :lol:
inak po motorickej stranke ziadny problem.az prilis silny motor .po meste tazkopadne auto.citit tu vahu.1510kg
jazdili sme aj auris 1,4 nic moc ale manzelke sa pacil.hlavne ten roziazd a vraj je to aj sviznejsi auto.
ak mate otazky rad odpoviem.

lukas

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: otazka pre auris-akov

Príspevok od používateľa liguere » Štvrtok, 13. Augusta 2009, 14:31

ako pozeram vacsina problemov bola sposobena kvalitnou opravou.....popisujes v podstate tri zavady ale asi 10 navstev servisu...no pekna vizitka
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných