AURIS 2.2 D-4D T180 5D vs CIVIC 2.2 i-CTDi Executive 5D
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
AURIS 2.2 D-4D T180 5D vs CIVIC 2.2 i-CTDi Executive 5D
tak ma napadlo porovnat top verzie... ja som riesil tento problem ale kedze corolla neponukala T180... bola to jasna volba. ... mozno bude niekto v tej istej situacii..
je to volba pre niekoho kto hlada max (kvalitu, vybavu, spotrebu, dynamiku...) v tejto triede (a chce viac ako maju aj vyzsia a drahsia trieda:)
tato recenzia bude podlozena faktami ako aj subjektivnym dojmom
kedze som dusou viac toyotak ako hondak (aj ked hondu si cenim rovnako ako toy), pri vybere firemno-rodinno-sportoveho auta (proste auta na denne pouzitie) som zacal vyberat u toy. mesacne prejazdi 12-15tis SK, takze podstatna vec bola ekonomika prevadzky a kedze si nepotrpim na lenive auta volba bola jasna. 450h si dovolit zatial nemozem, tak som startoval na IS220, to ze to je vynikajuce auto snad po kazdej stranke pisat nebudem, ale sklamalo ma co sa tyka dynamiky, aj napriek tomu ze ma 177hp 400nm motor bolo lenive a pazrave. papierovo 8,9s / 7,4l v teste 10,8s / 8,3l subjektivne bolo naozaj lenive (mozno aj vdaka spickovemu spracovaniu a odhlucneniu). pri svojej cene bohuzial neobstalo. avensis s tym istym motorom bude mat aj podobne parametre, cena je skoro ta ista a co sa tyka designu je medzi nimi priepastny rozdiel, potom prisla na rad corolla, designovo uz zastarala a t180 nikde takze zase nic, keby uz bol na trhu auris bolo by to o niecom inom. jeden judas mi ponukal aj BMW 520 a 525d, ale nakonies som sa rozhodol neopustit dobre japonsko a zameral som sa na hondu. po predoslych vybornych skusenostiach som zacal s accordom sedan 2,2d (combi mi uz netreba), subjektivne aj papierovo obstal po stranke dynamickej aj uspornej lepsie ako T180 a to mu chybalo na toy 33HP a 60nm. po zisteni ze civic ma skoro ten isty vnutorny priestor, je lahsi tympadom dynamickejsi a uspornejsi ako accord a k tomu este praktickejsi a o 240tis lacnejsi... bolo rozhodnute
keby som kupoval auto v tomto roku, rozhodoval by som sa medzi uz spominanym aurisom a civicom, tak som sa to rozhodol trochu analizovat...
cena: civic 840 auris cez 900
motor: 140/340 177/400
zrychlenie: 8,6 8,6
spotreba: 5,1/5,3 (16/17") 6,2
velkost: 4245/1765/1460 4220/1760/1515
batozina: 415/1326 354/761
exterier:
auris je v podstate faceliftovana corolla s cumakom ala avensis, velmy pekne, decentne ale nic prevratne, narozdiel
civic je designersky ulet, ale velmy podareny, a az nazivo vyniknu aj partie ktore na fotkach vyzerali nanajvys cudne.
interier:
auris decentny, prehladny nieje mu co vycitat (az na podsvietenie, mohlo byt biele alebo modre ako pouziva lexus),
civic na moj vkus az moc futuristicky a divoky, aj ked sa neda povedat ze by bol neprehladny...
zaver: civic je dlhsi, nizsi, sirsi, uspornejsi, priestrannejsi, praktickejsi (co podporuje fakt, ze v civicu je priestor aj pod zadnymi sedakmi ktore su naviac este vyklopne dohora) a rovnako dynamicky ako auris, po designovej stranke je auris viac konzervativnejsi a mozno aj o par rokov pozadu za civicom. civic je pri porovnatelnej kvalite a nizsej cene asi lepsou volbou. musim uznat, ze aj ked som toyotak tak by som si aj pri priamej konfrontacii vybral civic... takze vobec nelutujem ze sa auris este nepredava, iba by mi ztazil rozhodovanie
ospravedlnte pravopisne chyby (na SJ som spal)... boli pouzite oficialne udaje, pripadne udje uvadzane v odbornych mediach (aj testy)
je to volba pre niekoho kto hlada max (kvalitu, vybavu, spotrebu, dynamiku...) v tejto triede (a chce viac ako maju aj vyzsia a drahsia trieda:)
tato recenzia bude podlozena faktami ako aj subjektivnym dojmom
kedze som dusou viac toyotak ako hondak (aj ked hondu si cenim rovnako ako toy), pri vybere firemno-rodinno-sportoveho auta (proste auta na denne pouzitie) som zacal vyberat u toy. mesacne prejazdi 12-15tis SK, takze podstatna vec bola ekonomika prevadzky a kedze si nepotrpim na lenive auta volba bola jasna. 450h si dovolit zatial nemozem, tak som startoval na IS220, to ze to je vynikajuce auto snad po kazdej stranke pisat nebudem, ale sklamalo ma co sa tyka dynamiky, aj napriek tomu ze ma 177hp 400nm motor bolo lenive a pazrave. papierovo 8,9s / 7,4l v teste 10,8s / 8,3l subjektivne bolo naozaj lenive (mozno aj vdaka spickovemu spracovaniu a odhlucneniu). pri svojej cene bohuzial neobstalo. avensis s tym istym motorom bude mat aj podobne parametre, cena je skoro ta ista a co sa tyka designu je medzi nimi priepastny rozdiel, potom prisla na rad corolla, designovo uz zastarala a t180 nikde takze zase nic, keby uz bol na trhu auris bolo by to o niecom inom. jeden judas mi ponukal aj BMW 520 a 525d, ale nakonies som sa rozhodol neopustit dobre japonsko a zameral som sa na hondu. po predoslych vybornych skusenostiach som zacal s accordom sedan 2,2d (combi mi uz netreba), subjektivne aj papierovo obstal po stranke dynamickej aj uspornej lepsie ako T180 a to mu chybalo na toy 33HP a 60nm. po zisteni ze civic ma skoro ten isty vnutorny priestor, je lahsi tympadom dynamickejsi a uspornejsi ako accord a k tomu este praktickejsi a o 240tis lacnejsi... bolo rozhodnute
keby som kupoval auto v tomto roku, rozhodoval by som sa medzi uz spominanym aurisom a civicom, tak som sa to rozhodol trochu analizovat...
cena: civic 840 auris cez 900
motor: 140/340 177/400
zrychlenie: 8,6 8,6
spotreba: 5,1/5,3 (16/17") 6,2
velkost: 4245/1765/1460 4220/1760/1515
batozina: 415/1326 354/761
exterier:
auris je v podstate faceliftovana corolla s cumakom ala avensis, velmy pekne, decentne ale nic prevratne, narozdiel
civic je designersky ulet, ale velmy podareny, a az nazivo vyniknu aj partie ktore na fotkach vyzerali nanajvys cudne.
interier:
auris decentny, prehladny nieje mu co vycitat (az na podsvietenie, mohlo byt biele alebo modre ako pouziva lexus),
civic na moj vkus az moc futuristicky a divoky, aj ked sa neda povedat ze by bol neprehladny...
zaver: civic je dlhsi, nizsi, sirsi, uspornejsi, priestrannejsi, praktickejsi (co podporuje fakt, ze v civicu je priestor aj pod zadnymi sedakmi ktore su naviac este vyklopne dohora) a rovnako dynamicky ako auris, po designovej stranke je auris viac konzervativnejsi a mozno aj o par rokov pozadu za civicom. civic je pri porovnatelnej kvalite a nizsej cene asi lepsou volbou. musim uznat, ze aj ked som toyotak tak by som si aj pri priamej konfrontacii vybral civic... takze vobec nelutujem ze sa auris este nepredava, iba by mi ztazil rozhodovanie
ospravedlnte pravopisne chyby (na SJ som spal)... boli pouzite oficialne udaje, pripadne udje uvadzane v odbornych mediach (aj testy)
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
civic sedan ma trochu umierneny design... palubovku zo sedanu by som bral hned aj masku medzi 5d svetla...
ale, sedan nieje s 2,2D a je to neprakticke auto... sedanov som mal uz niekolko a vsetko vyzsia stredna trieda a poviem ti, ze celica bola praktickejsia, v nej by som aj chladnicku odviezol
ale, sedan nieje s 2,2D a je to neprakticke auto... sedanov som mal uz niekolko a vsetko vyzsia stredna trieda a poviem ti, ze celica bola praktickejsia, v nej by som aj chladnicku odviezol
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
kua... dnes som zistil, ze ked si tam nasadnu okrem mna este 3 chlopi.. uz to az tak zive nieje.... malo koni maly krutak... treba nieco silnejsie
ale, ked sa nad tym zamyslim, tak vacsinou jazdim sam pripadne s polovickou... a na to to staci
ale, ked sa nad tym zamyslim, tak vacsinou jazdim sam pripadne s polovickou... a na to to staci
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
jedine negativum na ktore som prisiel (uz mam 8000km) je zadna naprava...
celkovo je auto dost tvrde a vo velkych rychlostiach (130-viac) na zlych cestach je zadok dost nervozny, mali tam nechat napravu zo stareho cvirika aj za cenu ze by bol o par 10tis drahsi a o par kg tazsi
celkovo je auto dost tvrde a vo velkych rychlostiach (130-viac) na zlych cestach je zadok dost nervozny, mali tam nechat napravu zo stareho cvirika aj za cenu ze by bol o par 10tis drahsi a o par kg tazsi
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
no vsak, ale az ked si ho niekto kupi a otestuje, tak bude vediet zhodnotit. CS - mohla by Ti firma kupit dalsie auto - Aurisa. Aspon by si nam ho otestoval a porovnal Hondu vs. Toyotu.drgi napísal:Auris 2.2 D4D bude mat vzadu viacprvkove zavesenie
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
no jasne, sak sa priznaj ze by si mu ju ty testoval...fajry napísal: CS - mohla by Ti firma kupit dalsie auto - Aurisa. Aspon by si nam ho otestoval a porovnal Hondu vs. Toyotu.
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných