Auris - testy, špecifikácie, ...
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Na oficialnom webe este nie je auris ani nakresleny, tak zatial mate ceny tu:
http://drgi.yweb.sk/toyota/auris_cennik_p1.jpg [260 KB]
http://drgi.yweb.sk/toyota/auris_cennik_p2.jpg [240 KB]
Cahir sa asi bude hnevat, ale 3D verzia je socka - uroven vybav iba Terra a Terra Cool. Na hmotnost aurisu sa radsej ani nepozerajte.
http://drgi.yweb.sk/toyota/auris_cennik_p1.jpg [260 KB]
http://drgi.yweb.sk/toyota/auris_cennik_p2.jpg [240 KB]
Cahir sa asi bude hnevat, ale 3D verzia je socka - uroven vybav iba Terra a Terra Cool. Na hmotnost aurisu sa radsej ani nepozerajte.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
musim nabonzovat... ked budes kupovat na slovensku... tak cez jedneho nemenovaneho clena predstavenstva vybavime aj zlavu.... ked budes chciet mat auto bez cakania na deuhy den... tak das vediet mne a bude tak isto lacnejsie ako na sk (aj s dovoz a prihlasenim), ale bude z prahy
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Danko, budem na to myslliet. Len ja este musim pockat. Rollka este nie je splatena.
inak, dnes sme videli s mojou milo cicika. . a az ma tak potesilo; ona, osoba, ktorej je uplne jedno, ci sa vozi v corolle alebo fabii sa pristavila pri civiku... a uplne ma dostala veta, ze aj my si takeho kupime ))
ale do 3D nepojdem.. jedine ze by dovtedy prisiel facelift s vylepsenou vybavou. ale momentalne je to oproti vybave sport bieda.
Inak Dano, ty mas elektricky sklapatelne zrkadla? ak ano, ma to aj sport?
inak, dnes sme videli s mojou milo cicika. . a az ma tak potesilo; ona, osoba, ktorej je uplne jedno, ci sa vozi v corolle alebo fabii sa pristavila pri civiku... a uplne ma dostala veta, ze aj my si takeho kupime ))
ale do 3D nepojdem.. jedine ze by dovtedy prisiel facelift s vylepsenou vybavou. ale momentalne je to oproti vybave sport bieda.
Inak Dano, ty mas elektricky sklapatelne zrkadla? ak ano, ma to aj sport?
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Takze tu su opat spomenute nejake ceny Aurisu:
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=11448
Inak dnes som v radiach pocul reklamu: Toyota dnes prevaza svoje zlato .... Auris ....
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=11448
Inak dnes som v radiach pocul reklamu: Toyota dnes prevaza svoje zlato .... Auris ....
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
bol som sa troska previezt na deme (1.6), motor som uz poznal z corolly, rovnako ochotne atakuje hodnotu 6.000 otacok pri celkom dobrej akustickej kulise. a to je prvy bod, co sa odhlucnenia tyka, auris je o nieco lepsi. moc rychlo som nesiel, tak do 180, a aj vtedy celkom v pohode. oproti corolle podla mna krok vpred.
auto sa chova velmi dobre v zakrutach, zda sa mi, ze moje ma vacsiu tendenciu sa naklanat...
viezol som sa v noci, takze som hned videl, ze vidim ked som zapol svetla. vyrazne lepsie oproti corolle.
pocit z jazdy som mal pozitivny, citil som sa v nom dobre. asi musim povedat, ze troska lepsie ako v corolle :)
interier v pohode, miesta pre pravu nohu je nepatrne menej kvoli tvarovaniu strednej konzoly, ktora je... no proste je aka je. vec vkusu, podla mna to mohlo byt riesene inteligentnejsie. budiky su pekne, je to nieco nove, ale zas optitron je optitron... umiestnenie radiacej paky by bolo uplne v pohode (malicko je daleko), keby som si mohol opriet ruku o laktovu "opierku", ktora je ulozena niekde tak na zemi asi 15 cisel nizsie nez by som ju ocakaval... takze sa o nu v konecnom dosledku opierat neda, bo by som sedel uplne skriveny a nevidel na cestu. rucna brzda je tiez umiestnena v strede, ale nestandardne, prakticky nezatiahnuta zviera uhol s vozovkou asi 75stupnov. odkladacich priestorov je celkom dost, ale nie su po ruke soferovi take skrinky beznej velkosti. iba vo dverach na cokolvek, pod sedackou na drobnosti taky suflik, na napoj. medzi sedadlami vpredu schovany v diere taky malicky priestor, kde si mozem dat akurattak tictac a zuvacky. radio vyzera celkom pekne, taky elegantnejsi pocit som z neho mal. displej nic moc, ale co by som chcel :) palubny pocitac, kruhovy displej v strede tachometra, takze nie spolu s radiom, vie asi tolko jak na mojej corolle, plus dojazd pocita a cas jazdy. (heh, skodovka to ma uz hadam 8 rokov a este viac... tuto zmenu by som uvital v japonskom aute) ovladanie absolutne zle. cudlik trci na lavej strane otackomera. no hrozne, pod volantom prakticky. zrkadlovo k cudliku na prepinanie (trip/odo), pocas jazdy to musi byt zabava prepnut. v strede otackomera je digitalny indikator paliva, cojaviem, nelubi sa mi.
hm, co este... paci sa mi to auto, dobre sa v nom sedi, sedacky prijemne, vzadu pohodlne vysoke. miesta je v nom hadam jak v avensise. dopocutia. kufor corolla + 50 litrov. (nie som si isty, ci tento prirastok bude stacit nejakym tym "rodinkarom")
a tak, keby este nieco ma napadne, dopisem :)
auto sa chova velmi dobre v zakrutach, zda sa mi, ze moje ma vacsiu tendenciu sa naklanat...
viezol som sa v noci, takze som hned videl, ze vidim ked som zapol svetla. vyrazne lepsie oproti corolle.
pocit z jazdy som mal pozitivny, citil som sa v nom dobre. asi musim povedat, ze troska lepsie ako v corolle :)
interier v pohode, miesta pre pravu nohu je nepatrne menej kvoli tvarovaniu strednej konzoly, ktora je... no proste je aka je. vec vkusu, podla mna to mohlo byt riesene inteligentnejsie. budiky su pekne, je to nieco nove, ale zas optitron je optitron... umiestnenie radiacej paky by bolo uplne v pohode (malicko je daleko), keby som si mohol opriet ruku o laktovu "opierku", ktora je ulozena niekde tak na zemi asi 15 cisel nizsie nez by som ju ocakaval... takze sa o nu v konecnom dosledku opierat neda, bo by som sedel uplne skriveny a nevidel na cestu. rucna brzda je tiez umiestnena v strede, ale nestandardne, prakticky nezatiahnuta zviera uhol s vozovkou asi 75stupnov. odkladacich priestorov je celkom dost, ale nie su po ruke soferovi take skrinky beznej velkosti. iba vo dverach na cokolvek, pod sedackou na drobnosti taky suflik, na napoj. medzi sedadlami vpredu schovany v diere taky malicky priestor, kde si mozem dat akurattak tictac a zuvacky. radio vyzera celkom pekne, taky elegantnejsi pocit som z neho mal. displej nic moc, ale co by som chcel :) palubny pocitac, kruhovy displej v strede tachometra, takze nie spolu s radiom, vie asi tolko jak na mojej corolle, plus dojazd pocita a cas jazdy. (heh, skodovka to ma uz hadam 8 rokov a este viac... tuto zmenu by som uvital v japonskom aute) ovladanie absolutne zle. cudlik trci na lavej strane otackomera. no hrozne, pod volantom prakticky. zrkadlovo k cudliku na prepinanie (trip/odo), pocas jazdy to musi byt zabava prepnut. v strede otackomera je digitalny indikator paliva, cojaviem, nelubi sa mi.
hm, co este... paci sa mi to auto, dobre sa v nom sedi, sedacky prijemne, vzadu pohodlne vysoke. miesta je v nom hadam jak v avensise. dopocutia. kufor corolla + 50 litrov. (nie som si isty, ci tento prirastok bude stacit nejakym tym "rodinkarom")
a tak, keby este nieco ma napadne, dopisem :)
Radšej mŕtvy ako druhý...
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
tak. dnes som v nom sedel. nejazdil, ale mozem napisat aspon moje postrehy z interieru.
nakolko mam E12, tak asi vela veci budem zrovnavat s nou, navyse je to predsa jejnastupca.
ako som si sadol, hned ma potesili sedadla. tvrdost asi porovnatelna, mozno o nieco tvrsie, ale co mna najviac zaujima je bocne vedenie. a to je v aurise lepsie. sedaky su postacujuce, co do dlzky.
volant - priemer idealny, v podstate roznaky ako v E12, takze volant je dobry. i ked veniec by mohol byt hrubsi.
plasty - bieda. nechapem, ako v recenziach mozu chvalit plasty. na pohlad pekne, ale posobia nenormalne lacno. su uplne tvrde, a cele to posobi tak ako nejaka skrupina. duto, lacno. najma vrchne dvierka odkladacej konzoly pred spolujazdcom. velke sklamanie.
stredova konzola posobi zaujimavo, ale svojim tvarom bude asi zavadziat dlhonohym. . mne az tak nezavadzala, ale vedel by s0m si predstavit vacsi pristor pri pravej nohe. radenie - ovela lepsie ako E12. drahy su kratsie a presnejsie, poloha paky je skvela. podobne ako u civicu 7g , s tym, ze na pohlad to vyzera lepsie ako u hondy. hlavica sadne prijemne do ruky.
budiky - ozanzova farba asi nebude to najprijemnesie na citanie, najma ked cisla su mensie. ale pristrojovka posobi na mna velmi prijemne. jednym slovom pekna, da sa na nu divat celkom dlho . . (nie za jazdy)
poloha za volantom - myslim, ze tu nie je problem najst, velka vola nastavenia volantu to umoznuje.
odkladacie schranky - osobne nie som nejak narocny na tieto veci, typu drziaky na pohare, flase apod. mysilm, ze kazda vec si tam najde svoje miesto a clovek si proste zvykne. ale co mi tam chybalo, nejaka "odkladacka" po lavej ruke - na mince a pod. (zvyk z E12)
no a teraz to, co ma sklamalo na plnej ciare.
o rucnej brzde pisal aj kre. nieco naozaj otrasne. uz na pohlad sa mi nepaci to spracovanie. poloha brzdy - budis. i ked na mna posobi rusivo. ale to spracovanie. kus 'bakelitu'. neuskodilo by pouzitie kvalitnejsieho materialu. brzda je z hladkeho tvrdeho plastu, mne osobne to velmi vadilo. aj dotykovo a taktiez na pohlad.
a konecne sa dostavam k najvacsiemu sklamaniu - laktova operka. ono sa to vlastne ani neda nazvat opierkou. mozno tak pre orangutanov. je neuveritelne nizko - este nizsie, ako ta, ktora je na E12 v nizsich vybavach. a to je uz fakt malo. nepouzitelna. jednoducho - toto auto opierku nema. pytal som sa, co je to za vybavu (SOL) a ci vo vyssich vybavach nie je opierka riesena nejak inak - vraj nie. no smutne. ja osobne by som si uz necchel zvykat jazdit bez tohoto komfortu.
vysledok - ked to porovnam s civicom - interier aurisu posobi priestrannejsie, asi aj priestrannejsi je, nakolko ma vacsiu svetlu vysku. pristrojova doska je krajsia ako v honde, no menej citatelna. plasty - jednoznacne zaostavaju za civicom.
osobne som ocakaval trosku viac. nie je to zle auto, posobi moderne, kvalitne spracovany interier, ale za E12 by som nemenil. nie ze by som bol zaujaty, ale nie je to taky pokrok, ktory by proste za vymenu stal. snad ten motor
nakolko mam E12, tak asi vela veci budem zrovnavat s nou, navyse je to predsa jejnastupca.
ako som si sadol, hned ma potesili sedadla. tvrdost asi porovnatelna, mozno o nieco tvrsie, ale co mna najviac zaujima je bocne vedenie. a to je v aurise lepsie. sedaky su postacujuce, co do dlzky.
volant - priemer idealny, v podstate roznaky ako v E12, takze volant je dobry. i ked veniec by mohol byt hrubsi.
plasty - bieda. nechapem, ako v recenziach mozu chvalit plasty. na pohlad pekne, ale posobia nenormalne lacno. su uplne tvrde, a cele to posobi tak ako nejaka skrupina. duto, lacno. najma vrchne dvierka odkladacej konzoly pred spolujazdcom. velke sklamanie.
stredova konzola posobi zaujimavo, ale svojim tvarom bude asi zavadziat dlhonohym. . mne az tak nezavadzala, ale vedel by s0m si predstavit vacsi pristor pri pravej nohe. radenie - ovela lepsie ako E12. drahy su kratsie a presnejsie, poloha paky je skvela. podobne ako u civicu 7g , s tym, ze na pohlad to vyzera lepsie ako u hondy. hlavica sadne prijemne do ruky.
budiky - ozanzova farba asi nebude to najprijemnesie na citanie, najma ked cisla su mensie. ale pristrojovka posobi na mna velmi prijemne. jednym slovom pekna, da sa na nu divat celkom dlho . . (nie za jazdy)
poloha za volantom - myslim, ze tu nie je problem najst, velka vola nastavenia volantu to umoznuje.
odkladacie schranky - osobne nie som nejak narocny na tieto veci, typu drziaky na pohare, flase apod. mysilm, ze kazda vec si tam najde svoje miesto a clovek si proste zvykne. ale co mi tam chybalo, nejaka "odkladacka" po lavej ruke - na mince a pod. (zvyk z E12)
no a teraz to, co ma sklamalo na plnej ciare.
o rucnej brzde pisal aj kre. nieco naozaj otrasne. uz na pohlad sa mi nepaci to spracovanie. poloha brzdy - budis. i ked na mna posobi rusivo. ale to spracovanie. kus 'bakelitu'. neuskodilo by pouzitie kvalitnejsieho materialu. brzda je z hladkeho tvrdeho plastu, mne osobne to velmi vadilo. aj dotykovo a taktiez na pohlad.
a konecne sa dostavam k najvacsiemu sklamaniu - laktova operka. ono sa to vlastne ani neda nazvat opierkou. mozno tak pre orangutanov. je neuveritelne nizko - este nizsie, ako ta, ktora je na E12 v nizsich vybavach. a to je uz fakt malo. nepouzitelna. jednoducho - toto auto opierku nema. pytal som sa, co je to za vybavu (SOL) a ci vo vyssich vybavach nie je opierka riesena nejak inak - vraj nie. no smutne. ja osobne by som si uz necchel zvykat jazdit bez tohoto komfortu.
vysledok - ked to porovnam s civicom - interier aurisu posobi priestrannejsie, asi aj priestrannejsi je, nakolko ma vacsiu svetlu vysku. pristrojova doska je krajsia ako v honde, no menej citatelna. plasty - jednoznacne zaostavaju za civicom.
osobne som ocakaval trosku viac. nie je to zle auto, posobi moderne, kvalitne spracovany interier, ale za E12 by som nemenil. nie ze by som bol zaujaty, ale nie je to taky pokrok, ktory by proste za vymenu stal. snad ten motor
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných