Auris 1,3
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
No ale to oneskorenie je len pri pusteni plynu vo vysokych otackach a preradeni alebo v akychkolvek otackach aj pri stlacani? Celkom by ma zaujmalo ako sa ten cely system chova v roznych rezimoch.
Corolla vo vysokych otackach pri priradeni ich chvilku drzi a tam je plyn spojeny lankom zo skrtacou klapkou.
Corolla vo vysokych otackach pri priradeni ich chvilku drzi a tam je plyn spojeny lankom zo skrtacou klapkou.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Auris 1,3
Ja som si vsimol iba pri vysokych otackach, ale tak nabuduce si specialne nato posvietim v celom spektre otacok, a potom zreferujem, ze co a ako...
Auris 1,6 Dual VVT-i
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Lebo pokial to je vo vysokych otackach, tak by som to nehodnotil ako oneskorenie plynu, je v tom neaky iny dovod, ale neviem presne aky. Mozno znizenie opotrebovania pohonu pri vysokom zatazeni.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Podla slov ludi od Toyoty sa s tym neda robit nic...
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Ale pokial to robi len vo vysokych otackach tak to nie je chyba podla mna. Ma s tym nikto realny problem pri riadeni alebo to je len v hlave, ze by to nemalo robit.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Lenze neskora odozva polynoveho pedala to pri vysokych otackach nema na svedomi. S najvacsou pravdepodobnostou to bude vlastnostou systemu(sytic, vvti system....)
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Tak ale pytal som sa ci to robi len vo vysokych otackach alebo aj v inych jazdnych rezimoch a zatial nikto nic zozumitelne nenapisal.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Ach jo treba preluskat forum, uz som tu o tom pisal
Konkretne najvacsie trable to robi pri rozbehu akokolvek ci na rovinke alebo do kopca, vacsieho ci mensieho.
Co sa tyka ostrejsej ci menej ostrej jazdy tak rovnako je neskora reakcia na stlaceny akcelerator pri akychkolvek otackach.
Dalsia vec je, ze v podstate len pri vyradeni z prveho prevodoveho stupna na iny sledujem pri vytlaceni spojky vyskocenie otacok. Pravdepodobne to je tak dane ako proti blbuvzdornosti.
Ak som ti neodpovedal na nieco konkretne tak sa pytaj dalej
Konkretne najvacsie trable to robi pri rozbehu akokolvek ci na rovinke alebo do kopca, vacsieho ci mensieho.
Co sa tyka ostrejsej ci menej ostrej jazdy tak rovnako je neskora reakcia na stlaceny akcelerator pri akychkolvek otackach.
Dalsia vec je, ze v podstate len pri vyradeni z prveho prevodoveho stupna na iny sledujem pri vytlaceni spojky vyskocenie otacok. Pravdepodobne to je tak dane ako proti blbuvzdornosti.
Ak som ti neodpovedal na nieco konkretne tak sa pytaj dalej
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
NO tak to je uz uplne ina rec. Realne je mi jasne, ze pri elektronickom plyne musi byt oneskorenie. Inac nakolko velke to oneskorenie je? Co som jazdil turbo diesle tak tam je to oneskorenie celkom znacne, nieco okolo 1 sekundy.
No vies teraz je trend, vsetko digitalne je lepsie ale zamlcuje sa jedna vec, ze niektore veci pri digitalizacii je horsich ako pri analogu ale zato sa da ovela lepsie riadit. Je to na dlhsie vysvetlovanie, len skoda, ze v autach stale ubuda analogovych veci co v konecnom dosledku moze viest len k vacsek kazivosti.
No vies teraz je trend, vsetko digitalne je lepsie ale zamlcuje sa jedna vec, ze niektore veci pri digitalizacii je horsich ako pri analogu ale zato sa da ovela lepsie riadit. Je to na dlhsie vysvetlovanie, len skoda, ze v autach stale ubuda analogovych veci co v konecnom dosledku moze viest len k vacsek kazivosti.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Auris 1,3
Mám otázku?
Aj vy musíte tak "trieskať" z dverami od kufra, aby sa zavreli? Myslím, že je to tak na hrane únosnosti.
Aj vy musíte tak "trieskať" z dverami od kufra, aby sa zavreli? Myslím, že je to tak na hrane únosnosti.
- Dreamax19
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Pondelok, 24. Augusta 2009, 22:22
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
ano ano ... co uz no ... moja polovicka trieska nie len dverami od kufra ...
TOYOTA AURIS 1.6 Valvematic, 09 NAVI and BMW E46 320i [125kw]
EX: Volvo C70 Coupé 2.3 T5
EX: VW Golf IV 1.9 TDI
EX: Renault Megane Coupé 1.6 16V
EX: Volvo C70 Coupé 2.3 T5
EX: VW Golf IV 1.9 TDI
EX: Renault Megane Coupé 1.6 16V
Re: Auris 1,3
No ja mam Aurisa len 2 den ale s kufrom teda netrieskam a v pohode sa zavrie....milanov napísal:Mám otázku?
Aj vy musíte tak "trieskať" z dverami od kufra, aby sa zavreli? Myslím, že je to tak na hrane únosnosti.
RAV4 2013 2,2 D4D AWD
before:Auris 009navi, 1,6 Valvematic 6M/T
before:Auris 009navi, 1,6 Valvematic 6M/T
Re: Auris 1,3
Mne na kufor pripevnili plastovy držiak na ŠPZ dvoma skrutkami. Pri zatvarani kufra to robi poriadny rachot lebo to nedrži ako ma
Auris 1,6 Dual VVT-i
- Dreamax19
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Pondelok, 24. Augusta 2009, 22:22
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
toto robi aj mne, ale kaslem to ... to je minimum to dat dokopy, ale nechce sa mi ...
TOYOTA AURIS 1.6 Valvematic, 09 NAVI and BMW E46 320i [125kw]
EX: Volvo C70 Coupé 2.3 T5
EX: VW Golf IV 1.9 TDI
EX: Renault Megane Coupé 1.6 16V
EX: Volvo C70 Coupé 2.3 T5
EX: VW Golf IV 1.9 TDI
EX: Renault Megane Coupé 1.6 16V
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris 1,3
Tie SPZ su vecny problem, ja som to mal na E12 a vyriesil som to podlepenim krajov obojstarnnau lepiacou paskou a uz to 4 roky drzi ako pribite a nic nedrnci. Rozculovalo ma to hlavne pocas jazdy.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní