Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Origo repro su asi 16,5 cm. Ja som dopredu daval Rainbow SLX 265 Deluxe, namontoval som ich do dreveneho kruhu, ktory som si vystruzlikal z dosky z ikei Ten som do dveri upevnil do tych dier, co ostali po nitoch. Vzadu v plate mam Helixy E 169 Esprit a radio mam Pioneer DEH-P6000UB. Aby som ho tam mohol dat, potreboval som tieto dve veci:
ramik
prepojovaci kabel
Vyhybku som tam nasiel pri vyskovom repraku vo forme kondenzatora
ramik
prepojovaci kabel
Vyhybku som tam nasiel pri vyskovom repraku vo forme kondenzatora
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
O tak Rainbow SLX 265 su moje oblubene v tejto katagorii vzhladom k pomeru cena/vykon, super volba Ja to vidim tak ze asi au buduci rok sa s tym budem zaoberat, teraz som vynulovany- treba splacat
Ale diky je fajn vidiet ze sa niekto neboji ist do noveho auta
Ale diky je fajn vidiet ze sa niekto neboji ist do noveho auta
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Návod na vypnutie (zapnutie) akustickej signalizácie nezapnutých bezp. pásov.
Zapneš klučik a nastavíš počítadlo na "ODO".
Vypneš klučik.
Zapneš klučik,do 5 sekund stlač a drž tlačidlo (ODO, trip),znovunastavenie km.
Po cca 20 sekundách zapni bezpečnostný pás.
Na displeji sa zobrazí B-ON,uvolni ODO,trip a znovu ho stlač zobrazí sa B-OFF.(ak ho
stlačíš znovu zobrazí sa B-ON) Vypni klučik, uvolni bezp.pas.
Mne to fungovalo v pohode.
Zapneš klučik a nastavíš počítadlo na "ODO".
Vypneš klučik.
Zapneš klučik,do 5 sekund stlač a drž tlačidlo (ODO, trip),znovunastavenie km.
Po cca 20 sekundách zapni bezpečnostný pás.
Na displeji sa zobrazí B-ON,uvolni ODO,trip a znovu ho stlač zobrazí sa B-OFF.(ak ho
stlačíš znovu zobrazí sa B-ON) Vypni klučik, uvolni bezp.pas.
Mne to fungovalo v pohode.
Auris 1.6,MT5
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Chcem sa spýtať, aký praktický význam má vypnutie signalizácie bezpečnostných pásov, snáď len ten, že môžem ísť z nezapnutými pásmi, ale to je na inú diskusiu
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Mám otázku:
GPS navigácia mi ukazuje inú rýchlosť ako rýchlomer v aute(GPS ukazuje 113km/hod pri 120km/hod na rýchlomeri a tak podobne).Ktorý ukazovateľ je správny?
GPS navigácia mi ukazuje inú rýchlosť ako rýchlomer v aute(GPS ukazuje 113km/hod pri 120km/hod na rýchlomeri a tak podobne).Ktorý ukazovateľ je správny?
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Vacsinou GPS je presnejsi. Auta maju vzdy odchylku tachometra tak 0 5 az 10km/hmilanov napísal:Mám otázku:
GPS navigácia mi ukazuje inú rýchlosť ako rýchlomer v aute(GPS ukazuje 113km/hod pri 120km/hod na rýchlomeri a tak podobne).Ktorý ukazovateľ je správny?
Toyota Auris 1,4D4D, r.v. 2010 6MT
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Stym GPS by som si nebol tak isty odchylka GPS nie je zanedbatelna kedze chybovost standartenych GPS je min. 5metrov.Mam to otestovane u seba. na tach v aute som mal 55 a GPS vrieskalo ze som prekrocil 60tku. ked si zoberiem v aute je skreslenie tahometra cca 3 - 5km/h pri mensich rychlostiach tak ma to pekne sralo.
Ako som spomenul rychlomer v aute ukazuje skreslenie ktore je zavysle od rychlosti. - vo vacsich rychlostiach je vacsie u mna je to tak ze ked idem 140 podla tach tak idem cca 130 v reali.
Ako som spomenul rychlomer v aute ukazuje skreslenie ktore je zavysle od rychlosti. - vo vacsich rychlostiach je vacsie u mna je to tak ze ked idem 140 podla tach tak idem cca 130 v reali.
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
GPS je presnejsi pri vacsich rychlostiach, pri mensich nie je az tak presny. Ano tachometre maju normou stanovenu udchylku 6km/h pokial som to spravne pochopil ale neviem od ktoreho roku lebo je este odchylka 4km/h. No a potom odchylka koli rozmeru pneumatik.
To sme uz preberali v inej teme. Takze pri tebou uvadzanych rychlostiach je GPS presnejsie.
EDIT: Konkretne tu sme sa o tom bavili viewtopic.php?f=17&t=4087&start=15
To sme uz preberali v inej teme. Takze pri tebou uvadzanych rychlostiach je GPS presnejsie.
EDIT: Konkretne tu sme sa o tom bavili viewtopic.php?f=17&t=4087&start=15
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Ja sa k tomu ešte vrátim: Vy, čo ste odpovedali na môj dotaz ste mali také odchýľky, že rýchlomer v aute Vám ukazoval viac ako GPS. Mne to ide ale opačne, GPS mi ukazuje menšiu rýchlosť ako rýchlomer v aute.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Ano to je spravne, asi si nespravne pochopil co tam bolo popisane. Skoro vsetci sa vyjadrovali, ze im ukazuje vyssiu rychlost v aute ako je realna.
Pokial by si mal pripad, ze ti GPS ukazuje viac ako tachometer tak mas problem s nespravnym rozmerom kolies a potom bud vymenit kolesa alebo prestavit v servise tachometer.
Pokial ti ukazuje GPS menej ako tachometer je to normalny stav a netreba sa tym zaoberat. Je to hlavne kvoli dodrziavaniu rychlostnych limitov, ze ked ti ukazuje 130 tak mas 124 a tym padom aj ked sa nahodou dostanes na 135 tak este stale si v rychlostnom limite.
Snad som sa zrozumitelne vyjadril.
Pokial by si mal pripad, ze ti GPS ukazuje viac ako tachometer tak mas problem s nespravnym rozmerom kolies a potom bud vymenit kolesa alebo prestavit v servise tachometer.
Pokial ti ukazuje GPS menej ako tachometer je to normalny stav a netreba sa tym zaoberat. Je to hlavne kvoli dodrziavaniu rychlostnych limitov, ze ked ti ukazuje 130 tak mas 124 a tym padom aj ked sa nahodou dostanes na 135 tak este stale si v rychlostnom limite.
Snad som sa zrozumitelne vyjadril.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
najprv pises, ze -rychlomer ostatnym ukazuje viac ako GPSmilanov napísal:Ja sa k tomu ešte vrátim: Vy, čo ste odpovedali na môj dotaz ste mali také odchýľky, že rýchlomer v aute Vám ukazoval viac ako GPS. Mne to ide ale opačne, GPS mi ukazuje menšiu rýchlosť ako rýchlomer v aute.
potom pises, ze -tebe GPS ukazuje menej ako rychlomer
no a teraz mi niekto vysvetlite,ze aky je v tom kua rozdiel.
ved v prvom pripade sa tvrdi, ze je A vacsie ako B a v druhom je B mensie ako A. jak kukam tak kukam,furt mi pride ze je to to iste
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
liguere - co si zly na cloveka? No trosku sa zamotal no.
Ale ano je to to iste len ni kazdemu to na prvy pohlad dojde.
Je to asi tak:
Poznam skratku. Je to sice dlhsie ale o to viac do kopca.
Ale ano je to to iste len ni kazdemu to na prvy pohlad dojde.
Je to asi tak:
Poznam skratku. Je to sice dlhsie ale o to viac do kopca.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Fakt som sa pobavil. Serte na odchylky v tych tachometroch a GPS. Proste je! Len by ma zaujmalo, ako maju Policajti nastavene merace rychlosti.liguere napísal:najprv pises, ze -rychlomer ostatnym ukazuje viac ako GPSmilanov napísal:Ja sa k tomu ešte vrátim: Vy, čo ste odpovedali na môj dotaz ste mali také odchýľky, že rýchlomer v aute Vám ukazoval viac ako GPS. Mne to ide ale opačne, GPS mi ukazuje menšiu rýchlosť ako rýchlomer v aute.
potom pises, ze -tebe GPS ukazuje menej ako rychlomer
no a teraz mi niekto vysvetlite,ze aky je v tom kua rozdiel.
ved v prvom pripade sa tvrdi, ze je A vacsie ako B a v druhom je B mensie ako A. jak kukam tak kukam,furt mi pride ze je to to iste
Najdolezitejsie mi z toho vyplyva, ze dolezite je nedostat pokutu za rychlost ( najlepsie za nic). Treba proste z tymi odchylkami ratat a neratat z nimi u policajnej mikrovlnky
PS: mam znameho na policii: Novy dodatok ich vestnika hovori. V meste ta uz mozu pokutovat ked prekrocis o 6km/h a dostanes 10E pokuty.Ked prekrocis o 11 - 20km/h 30E a potom to rastie do velmi mastnych pokuticiek.
Mimo mesta po starom o 11km/h ta az pokutuju ale uz za 50E.
Cize ked prekrocis do 30km/h v meste zmestis sa do 100vky mimo uz trosku viac.
Max pokuta na mieste za rychlost v meste aj mimo mesta ostava 650E.
Toyota Auris 1,4D4D, r.v. 2010 6MT
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Mam za sebou zatial len 300 km.
" + " :
- tichy chod motora, v kabine skoro nepocut
- sipky SHIFT "optimal drive" - dokaze to usporit
- prijemna prevodovka
- prijemna spojka
- zivy motor
- nic vo vnutri nehrka
- v srotovnom dost dobra cena (10.900,-) + 430,- mi rok zaplati poistku Toyota - dakujeeem
- 3 roky asistencne sluzby
- 12r zaruka karoseria
" - " :
- pri cuvani na cestu dost zavadzia siroky zadny stlpik - nevidno dozadu na strany ci nieco nejde
- niet kam ruky opriet, vlavo je to vysoko na okraj okna, vpravo len diera
- treba este dokupovat - koberce, stierky .. (zakl.vybava)
- hlupo rieseny lavy prepinac dispeja pocitaca na pristrojovke
- gumenny chod serva volantu
- pocitac asi ukazuje bludy - vypocet trasy z zostavajuceho paliva
- dost pocut valenie pneu
- len "Galuska do 80 km/h" ako nahradne koleso
Celkovo : Nic co by odradzovalo, kupil by som si Auris znova. Mozno by stala za to vyssia vybava - kto na to ma.
" + " :
- tichy chod motora, v kabine skoro nepocut
- sipky SHIFT "optimal drive" - dokaze to usporit
- prijemna prevodovka
- prijemna spojka
- zivy motor
- nic vo vnutri nehrka
- v srotovnom dost dobra cena (10.900,-) + 430,- mi rok zaplati poistku Toyota - dakujeeem
- 3 roky asistencne sluzby
- 12r zaruka karoseria
" - " :
- pri cuvani na cestu dost zavadzia siroky zadny stlpik - nevidno dozadu na strany ci nieco nejde
- niet kam ruky opriet, vlavo je to vysoko na okraj okna, vpravo len diera
- treba este dokupovat - koberce, stierky .. (zakl.vybava)
- hlupo rieseny lavy prepinac dispeja pocitaca na pristrojovke
- gumenny chod serva volantu
- pocitac asi ukazuje bludy - vypocet trasy z zostavajuceho paliva
- dost pocut valenie pneu
- len "Galuska do 80 km/h" ako nahradne koleso
Celkovo : Nic co by odradzovalo, kupil by som si Auris znova. Mozno by stala za to vyssia vybava - kto na to ma.
auris 1.33 - 2009
Re: Auris - prakticke skusenosti od vsetkych Aurisakov
Usporiť to dokáže, len prvých 1000-2000 km moc nepodtáčaj ten motor Toy. to nemaju velmi rady.Pod 2000ot/min. nechod.Ber tie sipky iba orientačne. Vela šťastných km. s novým Aurisom.- sipky SHIFT "optimal drive" - dokaze to usporit
Auris 1.6,MT5
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní