Motory N/A - uvaha :)

Fórum o všetkom a o ničom
Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa sonnicek » Štvrtok, 26. Januára 2012, 17:37

Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Max11
toyoťák
Príspevky: 699
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Novembra 2010, 23:59
Bydlisko: Žilina

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa Max11 » Štvrtok, 26. Januára 2012, 18:10

Mozno to napchaju aj do lexov, ked uz toyota tak ochotne spolupracuje s BMW :D Ja sa sice do motorov prd vyznam ale nechapem naco sa stale pokusaju o sportovy diesel. Aj ked to bude silne a rychle stale to bude v mojich ociach a predovsetkym usiach len hrkalka. :lol:
Toyota Corolla E12, 4ZZ-FE

3,5 l/100km (Najnovší rekord na trase Zilina - Terchova s palivom Shell FuelSave)
6-7 l/100km (Pri bežnom jazdení)

Používateľov profilový obrázok
scream
toyoťák
Príspevky: 753
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Marca 2011, 09:28
Bydlisko: Kosice

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa scream » Štvrtok, 26. Januára 2012, 20:16

...tak tentokrat sa im nepadaril ani dizajn... ked uz si niekto kupuje nove Mko, tak podla mna ani nepozna pojem "spotreba"
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa spider207 » Štvrtok, 26. Januára 2012, 20:17

Ach bože, čo ešte dnes automobilky natlačia do hláv ľudom aby predali takéto voloviny? Kaléraby tipu 1,4 turbo kompresor a pod im nestačia. Nič proti dieselom, majú svoje opodstatnenie, ale v športovo stihanom aute? No ja neviem, ale podľa mňa ku športovým autám patrí aj pekný sound a ten majú diesele naozaj strašný. Resp (z môjho pohľadu) VŽDY horší ako nejaký benzínový motor.
btw, tuto som veľmi zvedavý na spoľahlivosť, ale 3x oturbené, to je maso. Aj ked Veyron má tuším 4 turbá, nem? Len tieto BMW sa dajú asi viac klasifikovať ako autá na denné použitie..

Používateľov profilový obrázok
scream
toyoťák
Príspevky: 753
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Marca 2011, 09:28
Bydlisko: Kosice

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa scream » Štvrtok, 26. Januára 2012, 20:26

no ved, denne pouzitie...nemci si kupia Mko na cestu do prace po dialnici , tam sa ten M diesel aj hodi... ale pochybujem, ze si toto kupi nejaky nadsenec, nebodaj niekto kto chce ozaj sportove auto...
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa Srandista » Sobota, 28. Januára 2012, 16:54

Toz, v BMW mozno nebudu jediny, ktory budu 3 krat turbit motor...

http://www.autoweb.cz/vyjede-porsche-91 ... plnovanim/

A tiez je dost mozne, ze aj Toyota sa prida k prudu a zacne preplnovat...

http://www.autoweb.cz/toyota-pry-pripra ... any-motor/
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
mtn
panic
Príspevky: 21
Dátum registrácie: Utorok, 5. Augusta 2008, 10:33
Bydlisko: BA, LM

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa mtn » Sobota, 28. Januára 2012, 20:01

...tak pre mna potom ostava uz len mazda...
Toyota Auris E15U 1ZR-FE MT Terra Cool
Toyota Corolla E111 4E-FE STD

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa sonnicek » Sobota, 28. Januára 2012, 23:25

mazda momentalne uvadza nove motory sky-activ musim si nieco o tom nastudovat nech viem o co sa jedna, inak karosarsky mi smakuje Mazda 3-ka a v testoch ju velakrat vynachvalily

inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Jalan-Aajav
panic
Príspevky: 119
Dátum registrácie: Streda, 14. Decembra 2011, 16:05

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa Jalan-Aajav » Pondelok, 30. Januára 2012, 10:43

sonnicek napísal:inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
Vyzera to fakt pekne... ja ale cakam, kedy toyota ponukne elektromobil...
Toyota Aygo 3D 1.0/50kW/68k 2011
Toyota Verso 2.0/92kW/123k 2014
Suzuki GS500U 38kW/51k 2006
Suzuki GSF650SA 65kW/85k 2010

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa stefan-celica » Pondelok, 30. Januára 2012, 11:07

preco ostava uz len mazda ved Honda tusim este ani do jedneho benzinoveho motora nadala turbo
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa KLingO » Pondelok, 30. Januára 2012, 13:17

ale uz oznamila ze daju ...
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Používateľov profilový obrázok
scream
toyoťák
Príspevky: 753
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Marca 2011, 09:28
Bydlisko: Kosice

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa scream » Pondelok, 30. Januára 2012, 13:49

nech daju, ja sa turbu nebranim ale nech to je aspon 1.8T :)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa Srandista » Pondelok, 30. Januára 2012, 15:56

U mna je problem ten, ze chcem mat moznost volby medzi turbom a N/A. A tu mi dnes vacsina automobiliek nedava. Nech sa potom necuduju, ze zamierim na trh ojazdenych vozidiel.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa ondrik » Pondelok, 30. Januára 2012, 16:28

zvlastne... Ja keby som mal kupovat nove auto tak ako vacsina populacie SK, teda stredna trieda cca 10-20 tis. eur, tak mi je viacmenej jedno ci kupim 1,6ku hladku alebo 1,4ku turbo. Tak ci tak asi ziadne nove auto nevydrzi viac ako 4 roky a ked budem v situacii ze budem kupovat nove auta, a nie cerepy vraky jazdenky, tak mi bude jedno ze ho za 4 roky drbnem do bazaru za smiesne love,lebo si pojdem kupit zas nove...
Podla mna v tejto triede a na tychto autach aj tak jedno. To je fakt cisto spotrebak. Zarobit na tom nezarobite a urcite sa nebudete o to starat ako o 15-rocne, a rozmyslat ci to turbo vydrzi 200 000km alebo nie. Tak o co ide??? Ked sa postupom casu budu vsetky auta robit s automatom lebo ludia su hnilí a pohodlní, a aj automaty v lowcostoch budú vedieť radiť rýchlešie ako ktokoľvek s manuálom, tak budeme plakat ze kde su manualy? Benzín stojí 1,50 €, kolko stál pred 10 rokmi? Preco teda nerobit auta co maju vykon ako tie NA 2,0benziny z 90-tych rokov ale spotrebu polovicnu? Kde je dopyt, tam je ponuka. A takych ludi ako zoopar nas tu, co uprednostnia 10rocne auto pred novym, takych ubuda a ubuda... A verim tomu ze aj my zaryti cerepari/vrakari/jazdenkari sa casom preorientujeme na tieto nove, moderne auta. Neverim ze budem mat cely zivot cas sa po vikendoch rypat v aute...
Vývoj nejde zastavit, tak skusme s nim aspon drzat rychlost, kym to ide...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Motory N/A - uvaha :)

Príspevok od používateľa sonnicek » Pondelok, 30. Januára 2012, 16:31

Jalan-Aajav napísal:
sonnicek napísal:inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
Vyzera to fakt pekne... ja ale cakam, kedy toyota ponukne elektromobil...
Elektromobil je zatial vobec nerentabilny, dnes som cital clanok v Plus 7dni a bol tam velky test elektromobilov na drahe v orechovej potoni, ich dojazd a schopnost sa nabit bolo nieco okolo 110 kilometrov a naklady na 1km boli nieco okolo 3 centov, naproti tomu dali porovnanie s najmodernejsim ecodizlom ktory papa v priemere 4l/100 a tam sa naklady vysplahali na 7 centov za kilometer, boli tam nejake jednoduche pocty ale na to aby si zacal fakt jazdit za polovicu co dizle musel by si najazdit nieco cez 500 tisic kilometrov aby si splatil rozdiel medzi kupnou cenou auta, pretoze kupit nejaky ecodizel je mozne uz za nejakych 10 000 euro, oproti tomu stoji elektromobil nejakych 25 000 - 30 000 euro! a v tomto je ten hacik, ich zaobstaravacia cena je stale prilis velka na to aby sa zacali bezne pouzivat a nejake minusy typu ohrievanie alebo to ze ked ty vazne nevyda baterka proste ostanes vysiet niekde bez moznosti docerpania jedine odtah, o servise sa nevyjadrujem i ked ma dizel drahsi servis s porovnanim na baterie ktore su najdrahsou sucastou elektromobilu (stoja okolo 60-80% ceny vozidla) ktore sa po opotrebeni musia menit
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných