Motory N/A - uvaha :)
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Motory N/A - uvaha :)
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
Re: Motory N/A - uvaha :)
Mozno to napchaju aj do lexov, ked uz toyota tak ochotne spolupracuje s BMW Ja sa sice do motorov prd vyznam ale nechapem naco sa stale pokusaju o sportovy diesel. Aj ked to bude silne a rychle stale to bude v mojich ociach a predovsetkym usiach len hrkalka.
Toyota Corolla E12, 4ZZ-FE
3,5 l/100km (Najnovší rekord na trase Zilina - Terchova s palivom Shell FuelSave)
6-7 l/100km (Pri bežnom jazdení)
3,5 l/100km (Najnovší rekord na trase Zilina - Terchova s palivom Shell FuelSave)
6-7 l/100km (Pri bežnom jazdení)
Re: Motory N/A - uvaha :)
...tak tentokrat sa im nepadaril ani dizajn... ked uz si niekto kupuje nove Mko, tak podla mna ani nepozna pojem "spotreba"
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Re: Motory N/A - uvaha :)
Ach bože, čo ešte dnes automobilky natlačia do hláv ľudom aby predali takéto voloviny? Kaléraby tipu 1,4 turbo kompresor a pod im nestačia. Nič proti dieselom, majú svoje opodstatnenie, ale v športovo stihanom aute? No ja neviem, ale podľa mňa ku športovým autám patrí aj pekný sound a ten majú diesele naozaj strašný. Resp (z môjho pohľadu) VŽDY horší ako nejaký benzínový motor.
btw, tuto som veľmi zvedavý na spoľahlivosť, ale 3x oturbené, to je maso. Aj ked Veyron má tuším 4 turbá, nem? Len tieto BMW sa dajú asi viac klasifikovať ako autá na denné použitie..
btw, tuto som veľmi zvedavý na spoľahlivosť, ale 3x oturbené, to je maso. Aj ked Veyron má tuším 4 turbá, nem? Len tieto BMW sa dajú asi viac klasifikovať ako autá na denné použitie..
Re: Motory N/A - uvaha :)
no ved, denne pouzitie...nemci si kupia Mko na cestu do prace po dialnici , tam sa ten M diesel aj hodi... ale pochybujem, ze si toto kupi nejaky nadsenec, nebodaj niekto kto chce ozaj sportove auto...
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Motory N/A - uvaha :)
Toz, v BMW mozno nebudu jediny, ktory budu 3 krat turbit motor...
http://www.autoweb.cz/vyjede-porsche-91 ... plnovanim/
A tiez je dost mozne, ze aj Toyota sa prida k prudu a zacne preplnovat...
http://www.autoweb.cz/toyota-pry-pripra ... any-motor/
http://www.autoweb.cz/vyjede-porsche-91 ... plnovanim/
A tiez je dost mozne, ze aj Toyota sa prida k prudu a zacne preplnovat...
http://www.autoweb.cz/toyota-pry-pripra ... any-motor/
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Re: Motory N/A - uvaha :)
...tak pre mna potom ostava uz len mazda...
Toyota Auris E15U 1ZR-FE MT Terra Cool
Toyota Corolla E111 4E-FE STD
Toyota Corolla E111 4E-FE STD
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Motory N/A - uvaha :)
mazda momentalne uvadza nove motory sky-activ musim si nieco o tom nastudovat nech viem o co sa jedna, inak karosarsky mi smakuje Mazda 3-ka a v testoch ju velakrat vynachvalily
inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
-
- panic
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: Streda, 14. Decembra 2011, 16:05
Re: Motory N/A - uvaha :)
Vyzera to fakt pekne... ja ale cakam, kedy toyota ponukne elektromobil...sonnicek napísal:inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
Toyota Aygo 3D 1.0/50kW/68k 2011
Toyota Verso 2.0/92kW/123k 2014
Suzuki GS500U 38kW/51k 2006
Suzuki GSF650SA 65kW/85k 2010
Toyota Verso 2.0/92kW/123k 2014
Suzuki GS500U 38kW/51k 2006
Suzuki GSF650SA 65kW/85k 2010
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Motory N/A - uvaha :)
preco ostava uz len mazda ved Honda tusim este ani do jedneho benzinoveho motora nadala turbo
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: Motory N/A - uvaha :)
ale uz oznamila ze daju ...
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Re: Motory N/A - uvaha :)
nech daju, ja sa turbu nebranim ale nech to je aspon 1.8T
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Motory N/A - uvaha :)
U mna je problem ten, ze chcem mat moznost volby medzi turbom a N/A. A tu mi dnes vacsina automobiliek nedava. Nech sa potom necuduju, ze zamierim na trh ojazdenych vozidiel.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Motory N/A - uvaha :)
zvlastne... Ja keby som mal kupovat nove auto tak ako vacsina populacie SK, teda stredna trieda cca 10-20 tis. eur, tak mi je viacmenej jedno ci kupim 1,6ku hladku alebo 1,4ku turbo. Tak ci tak asi ziadne nove auto nevydrzi viac ako 4 roky a ked budem v situacii ze budem kupovat nove auta, a nie cerepy vraky jazdenky, tak mi bude jedno ze ho za 4 roky drbnem do bazaru za smiesne love,lebo si pojdem kupit zas nove...
Podla mna v tejto triede a na tychto autach aj tak jedno. To je fakt cisto spotrebak. Zarobit na tom nezarobite a urcite sa nebudete o to starat ako o 15-rocne, a rozmyslat ci to turbo vydrzi 200 000km alebo nie. Tak o co ide??? Ked sa postupom casu budu vsetky auta robit s automatom lebo ludia su hnilí a pohodlní, a aj automaty v lowcostoch budú vedieť radiť rýchlešie ako ktokoľvek s manuálom, tak budeme plakat ze kde su manualy? Benzín stojí 1,50 €, kolko stál pred 10 rokmi? Preco teda nerobit auta co maju vykon ako tie NA 2,0benziny z 90-tych rokov ale spotrebu polovicnu? Kde je dopyt, tam je ponuka. A takych ludi ako zoopar nas tu, co uprednostnia 10rocne auto pred novym, takych ubuda a ubuda... A verim tomu ze aj my zaryti cerepari/vrakari/jazdenkari sa casom preorientujeme na tieto nove, moderne auta. Neverim ze budem mat cely zivot cas sa po vikendoch rypat v aute...
Vývoj nejde zastavit, tak skusme s nim aspon drzat rychlost, kym to ide...
Podla mna v tejto triede a na tychto autach aj tak jedno. To je fakt cisto spotrebak. Zarobit na tom nezarobite a urcite sa nebudete o to starat ako o 15-rocne, a rozmyslat ci to turbo vydrzi 200 000km alebo nie. Tak o co ide??? Ked sa postupom casu budu vsetky auta robit s automatom lebo ludia su hnilí a pohodlní, a aj automaty v lowcostoch budú vedieť radiť rýchlešie ako ktokoľvek s manuálom, tak budeme plakat ze kde su manualy? Benzín stojí 1,50 €, kolko stál pred 10 rokmi? Preco teda nerobit auta co maju vykon ako tie NA 2,0benziny z 90-tych rokov ale spotrebu polovicnu? Kde je dopyt, tam je ponuka. A takych ludi ako zoopar nas tu, co uprednostnia 10rocne auto pred novym, takych ubuda a ubuda... A verim tomu ze aj my zaryti cerepari/vrakari/jazdenkari sa casom preorientujeme na tieto nove, moderne auta. Neverim ze budem mat cely zivot cas sa po vikendoch rypat v aute...
Vývoj nejde zastavit, tak skusme s nim aspon drzat rychlost, kym to ide...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Motory N/A - uvaha :)
Elektromobil je zatial vobec nerentabilny, dnes som cital clanok v Plus 7dni a bol tam velky test elektromobilov na drahe v orechovej potoni, ich dojazd a schopnost sa nabit bolo nieco okolo 110 kilometrov a naklady na 1km boli nieco okolo 3 centov, naproti tomu dali porovnanie s najmodernejsim ecodizlom ktory papa v priemere 4l/100 a tam sa naklady vysplahali na 7 centov za kilometer, boli tam nejake jednoduche pocty ale na to aby si zacal fakt jazdit za polovicu co dizle musel by si najazdit nieco cez 500 tisic kilometrov aby si splatil rozdiel medzi kupnou cenou auta, pretoze kupit nejaky ecodizel je mozne uz za nejakych 10 000 euro, oproti tomu stoji elektromobil nejakych 25 000 - 30 000 euro! a v tomto je ten hacik, ich zaobstaravacia cena je stale prilis velka na to aby sa zacali bezne pouzivat a nejake minusy typu ohrievanie alebo to ze ked ty vazne nevyda baterka proste ostanes vysiet niekde bez moznosti docerpania jedine odtah, o servise sa nevyjadrujem i ked ma dizel drahsi servis s porovnanim na baterie ktore su najdrahsou sucastou elektromobilu (stoja okolo 60-80% ceny vozidla) ktore sa po opotrebeni musia menitJalan-Aajav napísal:Vyzera to fakt pekne... ja ale cakam, kedy toyota ponukne elektromobil...sonnicek napísal:inak na margo motorov http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/129 ... ne-hybrid- pokial ho ocenia do tych 15 tisic euro myslim si ze klepnu klinec po hlavicke a nebudu vediet splnit objednavky na 2 roky dopredu, pre ludi do mesta super+ nejake tie okresky, auto na dovolenku to neni takze sa od toho nejaka ta dialnica neocakava
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných