PAV
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
PAV
Tak takto nejak si predstavujem auto upravene do vrchu:
http://pokec.azet.sk/mato488/fotoalbumy ... e022a24987
V nedelu som bol V Repasoch na PAV a tam to 450konovej Impreze nandala S 120 Na co su potom dobre tie 4-kolky ked ich na pretekoch do vrchu doebe upravena 120.
http://pokec.azet.sk/mato488/fotoalbumy ... e022a24987
V nedelu som bol V Repasoch na PAV a tam to 450konovej Impreze nandala S 120 Na co su potom dobre tie 4-kolky ked ich na pretekoch do vrchu doebe upravena 120.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: PAV
si si isty ze to bola 120 a nie 130 RS ?
Musim sa priznat ze pri poslednej teme kde si riesil toho fiatisty som premyslal a dospel som k tom ze si treba uvedomit to, co sa tu rozoberalo uz viac krat, ak chcem ist zavodit seriove auto mi nikdy stacit nebude a vzdy musim ist do "extremov" a na "jemne upravenu" seriu zabudnut pokial sa nechcem venovat len obcasnemu amaterskemu prevezeniu sa na okruhu alebo kopci.
Ked si ale zoberies aj WRC vyzera viac menej navonok seriovo.Ale v skutocnosti vieme ze ma s povodnym autom len zaklady karoserie. cize tu hra dolezitu vec spravna technika a spravne naladena technika a potom samozrejme element medzi volantom a pedalmi. je jasne ze ak niekto jazdi PAV a berie to seriozne, nebude jazdit so seriovou imprezou (z toho co si pisal predpokladam ze moc upravena nebola). aby ste mi verili pozrite sem a precitajte si config : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/
ale dost bolo offtopicov bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale
Musim sa priznat ze pri poslednej teme kde si riesil toho fiatisty som premyslal a dospel som k tom ze si treba uvedomit to, co sa tu rozoberalo uz viac krat, ak chcem ist zavodit seriove auto mi nikdy stacit nebude a vzdy musim ist do "extremov" a na "jemne upravenu" seriu zabudnut pokial sa nechcem venovat len obcasnemu amaterskemu prevezeniu sa na okruhu alebo kopci.
Ked si ale zoberies aj WRC vyzera viac menej navonok seriovo.Ale v skutocnosti vieme ze ma s povodnym autom len zaklady karoserie. cize tu hra dolezitu vec spravna technika a spravne naladena technika a potom samozrejme element medzi volantom a pedalmi. je jasne ze ak niekto jazdi PAV a berie to seriozne, nebude jazdit so seriovou imprezou (z toho co si pisal predpokladam ze moc upravena nebola). aby ste mi verili pozrite sem a precitajte si config : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/
ale dost bolo offtopicov bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: PAV
Toto je RS-a - kasňa síce kaxurvená laminátom, ale je to ona.
Štefan - ver, že akákoľvek stará RS-a aj v sériovom stave by akejkoľvek sériovej atmo Celice (hádam okrem 7 gen TS - ale aj tá by sa zapotila) inak natrhla prdel.
A detail - hodnota RS-y v aspoň akom-takom stave (a nemusí byť ani na značkách) sa pohybuje niekde kde MKIV...
Štefan - ver, že akákoľvek stará RS-a aj v sériovom stave by akejkoľvek sériovej atmo Celice (hádam okrem 7 gen TS - ale aj tá by sa zapotila) inak natrhla prdel.
A detail - hodnota RS-y v aspoň akom-takom stave (a nemusí byť ani na značkách) sa pohybuje niekde kde MKIV...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: PAV
tyvoe, ani nevies ako. je mi uplne jasne ze ako sofer stojim za staru belu ale daku amatersku rallye by som si velmi rad vyslusal uz len zohnat volake auto na rozbitie teda jedno by aj bolo ale na rallye sa nehodi (Seat Inca 1.6 hladky dizel z odhnitou napravou)grexos napísal:ale dost bolo offtopicov bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: PAV
check this http://www.dovrchu.sk/php66/index.php?str=27
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: PAV
grexos napísal:si si isty ze to bola 120 a nie 130 RS ?
Musim sa priznat ze pri poslednej teme kde si riesil toho fiatisty som premyslal a dospel som k tom ze si treba uvedomit to, co sa tu rozoberalo uz viac krat, ak chcem ist zavodit seriove auto mi nikdy stacit nebude a vzdy musim ist do "extremov" a na "jemne upravenu" seriu zabudnut pokial sa nechcem venovat len obcasnemu amaterskemu prevezeniu sa na okruhu alebo kopci.
Ked si ale zoberies aj WRC vyzera viac menej navonok seriovo.Ale v skutocnosti vieme ze ma s povodnym autom len zaklady karoserie. cize tu hra dolezitu vec spravna technika a spravne naladena technika a potom samozrejme element medzi volantom a pedalmi. je jasne ze ak niekto jazdi PAV a berie to seriozne, nebude jazdit so seriovou imprezou (z toho co si pisal predpokladam ze moc upravena nebola). aby ste mi verili pozrite sem a precitajte si config : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/
ale dost bolo offtopicov bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale
Tak este viem rozoznat 120 od 130 RS.
Nemam momentalne cas ale ta Impreza bola komplet=komplet!!! upravena do vrchu a ta S 120 bola tiez upravena.
Jednoducho a strucne Impreza 400-450koni Cas 3:48 Fiat Uno biednych 90 koni Cas 4:05
A ten co jazdi Imprezu je dobry vodic a mal viac aut ako my vsetci dokopy
PS. Nechcite vidiet ako jazdili seriove Imprezy 09
Proste cez zakrutu si na tom fiatiku hulil tak ako Impreza A vsetko je vo vahe Impreza seria 1485kg(neviem na kolko sa dostal po upravach na PAV) Fiat Uno 790kg S 120 cca 600kg
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: PAV
co som pozeral dake FIA regule tak su tam iste minimalne hmotnosti pre dane kubatury, neviem ako na PAV ale s 600kg skodovkou by ta na volaco seriozne nikdy nepustili, jedine ak s malym motorom
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: PAV
vidis to ma este napada ze ako to tam je s kubaturami ? impreza vs. skoda boli v tej istej ?
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: PAV
Subaru je v kategorii 4x4 nad 2000 a upravene maju svoju kategoriu. Hovoris ze so 600kg ta nikde nepustia jeden tam jazdil na niecom co sa konstrukciou podobalo formule a malo to 400kg.
Jedine co potrebujes ak chces pretekat v S kategorii(seriove auta) su eura, prilba, sietka na strane vodica, kombineza a hasicak a mozes ist do toho.
Na taketo preteky by sa hodila jedine nejaka Corollka vsetko nepotrebne vyhadzat a mohlo by to aj celkom dobre ist...
Jedine co potrebujes ak chces pretekat v S kategorii(seriove auta) su eura, prilba, sietka na strane vodica, kombineza a hasicak a mozes ist do toho.
Na taketo preteky by sa hodila jedine nejaka Corollka vsetko nepotrebne vyhadzat a mohlo by to aj celkom dobre ist...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: PAV
Ved ked mas klietku nic viac nepotrebujes.stenky napísal:co som pozeral dake FIA regule tak su tam iste minimalne hmotnosti pre dane kubatury, neviem ako na PAV ale s 600kg skodovkou by ta na volaco seriozne nikdy nepustili, jedine ak s malym motorom
Cital som ako ma byt podla podmienok PAV upraveny automobil je tam toho dost ale sami sa vyjadrili cim nizsia hmotnost tym lepsie...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: PAV
Tu je ta 120:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 5896498418
Impreza:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 8589203826
Uno:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 1729299842
400kg cudo:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 4633773122
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 5896498418
Impreza:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 8589203826
Uno:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 1729299842
400kg cudo:
http://picasaweb.google.sk/AutoSportBMW ... 4633773122
Naposledy upravil/-a stefan-celica v Štvrtok, 17. Júna 2010, 10:07, upravené celkom 1 krát.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: PAV
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: PAV
V blizkej buducnosti chcem postavit nieco do vrchu. Rozmyslal som o Corollke ale v uvahe su aj peugeot 306 a ine male sipy.
Corolla jedine 85 alebo 92kw. Tu ma zaujima ci sa daju pozhanat nejake "tuning" diely: tvrdsie silentbloky, samosvor, pruziny atd...
Corolla jedine 85 alebo 92kw. Tu ma zaujima ci sa daju pozhanat nejake "tuning" diely: tvrdsie silentbloky, samosvor, pruziny atd...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných