PAV

Fórum o všetkom a o ničom
Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Utorok, 15. Júna 2010, 00:35

Tak takto nejak si predstavujem auto upravene do vrchu:

http://pokec.azet.sk/mato488/fotoalbumy ... e022a24987




V nedelu som bol V Repasoch na PAV a tam to 450konovej Impreze nandala S 120 Na co su potom dobre tie 4-kolky ked ich na pretekoch do vrchu doebe upravena 120.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: PAV

Príspevok od používateľa grexos » Utorok, 15. Júna 2010, 06:39

si si isty ze to bola 120 a nie 130 RS ?

Musim sa priznat ze pri poslednej teme kde si riesil toho fiatisty som premyslal a dospel som k tom ze si treba uvedomit to, co sa tu rozoberalo uz viac krat, ak chcem ist zavodit seriove auto mi nikdy stacit nebude a vzdy musim ist do "extremov" a na "jemne upravenu" seriu zabudnut pokial sa nechcem venovat len obcasnemu amaterskemu prevezeniu sa na okruhu alebo kopci.
Ked si ale zoberies aj WRC vyzera viac menej navonok seriovo.Ale v skutocnosti vieme ze ma s povodnym autom len zaklady karoserie. cize tu hra dolezitu vec spravna technika a spravne naladena technika a potom samozrejme element medzi volantom a pedalmi. je jasne ze ak niekto jazdi PAV a berie to seriozne, nebude jazdit so seriovou imprezou (z toho co si pisal predpokladam ze moc upravena nebola). aby ste mi verili pozrite sem a precitajte si config : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/

ale dost bolo offtopicov :D bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale ;)
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: PAV

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 15. Júna 2010, 06:56

Toto je RS-a - kasňa síce kaxurvená laminátom, ale je to ona.
Štefan - ver, že akákoľvek stará RS-a aj v sériovom stave by akejkoľvek sériovej atmo Celice (hádam okrem 7 gen TS - ale aj tá by sa zapotila) inak natrhla prdel.
A detail - hodnota RS-y v aspoň akom-takom stave (a nemusí byť ani na značkách) sa pohybuje niekde kde MKIV... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: PAV

Príspevok od používateľa stenky » Utorok, 15. Júna 2010, 10:49

grexos napísal:ale dost bolo offtopicov :D bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale ;)
tyvoe, ani nevies ako. je mi uplne jasne ze ako sofer stojim za staru belu ale daku amatersku rallye by som si velmi rad vyslusal :) uz len zohnat volake auto na rozbitie :D teda jedno by aj bolo ale na rallye sa nehodi (Seat Inca 1.6 hladky dizel z odhnitou napravou) :D
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: PAV

Príspevok od používateľa grexos » Utorok, 15. Júna 2010, 11:53

Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: PAV

Príspevok od používateľa stenky » Utorok, 15. Júna 2010, 13:26

server not found.... mi pise
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Utorok, 15. Júna 2010, 23:11

grexos napísal:si si isty ze to bola 120 a nie 130 RS ?

Musim sa priznat ze pri poslednej teme kde si riesil toho fiatisty som premyslal a dospel som k tom ze si treba uvedomit to, co sa tu rozoberalo uz viac krat, ak chcem ist zavodit seriove auto mi nikdy stacit nebude a vzdy musim ist do "extremov" a na "jemne upravenu" seriu zabudnut pokial sa nechcem venovat len obcasnemu amaterskemu prevezeniu sa na okruhu alebo kopci.
Ked si ale zoberies aj WRC vyzera viac menej navonok seriovo.Ale v skutocnosti vieme ze ma s povodnym autom len zaklady karoserie. cize tu hra dolezitu vec spravna technika a spravne naladena technika a potom samozrejme element medzi volantom a pedalmi. je jasne ze ak niekto jazdi PAV a berie to seriozne, nebude jazdit so seriovou imprezou (z toho co si pisal predpokladam ze moc upravena nebola). aby ste mi verili pozrite sem a precitajte si config : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/

ale dost bolo offtopicov :D bavme sa radsej o pav ako takom. nepremyslali ste ist si zajazdit v amaterskej skupine ? tusim staci, prihlaska, par bubakov, prilba a hasicak a skusit si to jemne prejst naprvy krat. mne to doma zatrhli moje baby ale chut mam stale ;)

Tak este viem rozoznat 120 od 130 RS.

Nemam momentalne cas ale ta Impreza bola komplet=komplet!!! upravena do vrchu a ta S 120 bola tiez upravena.

Jednoducho a strucne Impreza 400-450koni Cas 3:48 Fiat Uno biednych 90 koni Cas 4:05
A ten co jazdi Imprezu je dobry vodic a mal viac aut ako my vsetci dokopy

PS. Nechcite vidiet ako jazdili seriove Imprezy 09 :lol:
Proste cez zakrutu si na tom fiatiku hulil tak ako Impreza A vsetko je vo vahe Impreza seria 1485kg(neviem na kolko sa dostal po upravach na PAV) Fiat Uno 790kg S 120 cca 600kg
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: PAV

Príspevok od používateľa stenky » Utorok, 15. Júna 2010, 23:32

co som pozeral dake FIA regule tak su tam iste minimalne hmotnosti pre dane kubatury, neviem ako na PAV ale s 600kg skodovkou by ta na volaco seriozne nikdy nepustili, jedine ak s malym motorom
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: PAV

Príspevok od používateľa grexos » Streda, 16. Júna 2010, 06:46

vidis to ma este napada ze ako to tam je s kubaturami ? impreza vs. skoda boli v tej istej ?
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: PAV

Príspevok od používateľa stenky » Streda, 16. Júna 2010, 11:43

skoda ak sa neprevrtava tak je urcite do 1400 ccm a subaru je 2000+ (2500 tusim)
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Streda, 16. Júna 2010, 13:09

Subaru je v kategorii 4x4 nad 2000 a upravene maju svoju kategoriu. Hovoris ze so 600kg ta nikde nepustia jeden tam jazdil na niecom co sa konstrukciou podobalo formule a malo to 400kg.

Jedine co potrebujes ak chces pretekat v S kategorii(seriove auta) su eura, prilba, sietka na strane vodica, kombineza a hasicak a mozes ist do toho.

Na taketo preteky by sa hodila jedine nejaka Corollka vsetko nepotrebne vyhadzat a mohlo by to aj celkom dobre ist...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Streda, 16. Júna 2010, 13:21

stenky napísal:co som pozeral dake FIA regule tak su tam iste minimalne hmotnosti pre dane kubatury, neviem ako na PAV ale s 600kg skodovkou by ta na volaco seriozne nikdy nepustili, jedine ak s malym motorom
Ved ked mas klietku nic viac nepotrebujes.

Cital som ako ma byt podla podmienok PAV upraveny automobil je tam toho dost ale sami sa vyjadrili cim nizsia hmotnost tym lepsie...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Štvrtok, 17. Júna 2010, 09:52

Naposledy upravil/-a stefan-celica v Štvrtok, 17. Júna 2010, 10:07, upravené celkom 1 krát.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Štvrtok, 17. Júna 2010, 10:07

Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PAV

Príspevok od používateľa stefan-celica » Nedeľa, 25. Júla 2010, 16:04

V blizkej buducnosti chcem postavit nieco do vrchu. Rozmyslal som o Corollke ale v uvahe su aj peugeot 306 a ine male sipy.

Corolla jedine 85 alebo 92kw. Tu ma zaujima ci sa daju pozhanat nejake "tuning" diely: tvrdsie silentbloky, samosvor, pruziny atd...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných