G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Fórum o všetkom a o ničom
Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa liguere » Sobota, 1. Decembra 2007, 23:06

minule cestou z prace som dobehol kolegu, ktory prave vykladal pasaziera. kedze sa neunuval odstavit na kraj cesty, musel som za nim takmer zastat. takmer preto, lebo sa akurat v tom momente zacal rozbiehat. riadne som mu zablikal, a zjavne pochopil, ze nie len kvoli blokovaniu cesty. hned tomu prikuril, ja tiez. no a dvojliter turbo diesel peugeot 406 nedokazal pri rozbehu do mierneho kopceka ujst malej toyotke, ktora ma motor len 1.3. kedze som mal v aute este 2 ludi, z toho aj manzelku a tej sa to velmi nepacilo, pod natlakom okolia a smradu z dielsa 406tky som ho potom nechal ist, aj ked by ma zaujimalo ci aj pri rychlostiach nad 120 by som mu este stihal.
zaver = toyota rulez
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa grexos » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 10:29

Z osobnej skusenosti na dialnici viem ze ked ide vedla mna prassat diesel a dupne v 120tke na plyn zvysi svoju rychlost rychlejsie ako ked ja dupnem na mojej 1.6 4AFE.
Je to vraj tym, ze oni maju rovnomerne zrychlenie az neviem pokial.

Viac ma ale zaujalo ze predas svoju corollu len ze je vUK ? pocuj mozno by si nam vedel zohnat G6 prevodovky :P
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 10:46

To ich zrýchlenie pri vyšších rýchlostiach bude asi dané vyšším krútiacim momentom. Oni TDI-čka sa síce pri rozbehu z 0 na 100 km/h na benzíny nechytajú, ale keď sú už rozbehnuté, tak sa zas benzíny nechytajú na ich dynamiku...hold fyziku neodrbeš...
I hate TDI... :twisted:
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa drgi » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 12:55

ale co sa vy chcete porovnavat s oturbenymi, vykonnejsimi motormi? ved je jasne, ze prehrate, pokial super prave nezaspal, alebo sa mu jednoducho nechce...
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
paranormalny_somarik
panic
Príspevky: 93
Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
Bydlisko: Dubravka, BA
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa paranormalny_somarik » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 14:14

Rasťo napísal:To ich zrýchlenie pri vyšších rýchlostiach bude asi dané vyšším krútiacim momentom. Oni TDI-čka sa síce pri rozbehu z 0 na 100 km/h na benzíny nechytajú, ale keď sú už rozbehnuté, tak sa zas benzíny nechytajú na ich dynamiku...hold fyziku neodrbeš...
I hate TDI... :twisted:
Ale prd, ze dizel vo velkych rychlostiach a benzin v malych. Vy porovnavate svoje malicke 900-1000kg krabicky s 1.3 - 1.4t Octaviami a Passatmi. Sa nedivte, ze v malych rychlostiach s nimi drzite krok a vo vacsich, kde uz hmotnost nema taky vplyv na akceleraciu, ale skor aerodynamicky odpor, ze vam utekaju. Praveze dizel ma vyhodu v tahu oproti benzinu na nizsich prevodoch, lebo po preradeni viac padaju otacky (kvoli menej husto odstupnovanym nizsim prevodom). Tieto legendy o dizloch zacinaju byt uz otravne aj pre ortodoxne kludneho oslika.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.

Rozkosny cierny oslik

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 14:31

ja mam take iste tazke auto 1300kg ako napr okavka a zrychlujem lepsie, no vo vyssich rychlostiach nemam sil.... ;-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 15:26

paranormalny_somarik napísal:dizel ma vyhodu v tahu oproti benzinu na nizsich prevodoch, lebo po preradeni viac padaju otacky (kvoli menej husto odstupnovanym nizsim prevodom).
Ani trochu si neprotirečíš...nieeee... ;-)
Inak nikde sa to neuvádza, ale rozdiel aerodynamického odporu E11 liftback vs Oktávka/Pasat bude minimálny, ak u E11 ešte nie náhodou lepší...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 15:28

Gabriel Nagy napísal:ja mam take iste tazke auto 1300kg ako napr okavka a zrychlujem lepsie, no vo vyssich rychlostiach nemam sil.... ;-)
No lebo nemáš turbínu - Ti chýba krútiaci moment...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
paranormalny_somarik
panic
Príspevky: 93
Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
Bydlisko: Dubravka, BA
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa paranormalny_somarik » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 21:14

Rasťo napísal:
paranormalny_somarik napísal:dizel ma vyhodu v tahu oproti benzinu na nizsich prevodoch, lebo po preradeni viac padaju otacky (kvoli menej husto odstupnovanym nizsim prevodom).
Ani trochu si neprotirečíš...nieeee... ;-)
Inak nikde sa to neuvádza, ale rozdiel aerodynamického odporu E11 liftback vs Oktávka/Pasat bude minimálny, ak u E11 ešte nie náhodou lepší...
Kde si protirecim? :?: Nizsie prevody su 1-2, vyssie rychlosti su prevody 4-5. Ten pelendrek, to je jedna, ta stolicka, to je styri. Jasne, nie?

S tym aero odporom neviem, co chces povedat, ale ak to bol nejaky protiargument na to, co som napisal ja, tak si to zjavne nepochopil. Ale nechce sa mi to vysvetlovat.


Gabo: Na to som ti uz raz napisal, ze bud ma patku octavia dizel kratsiu, ako ty (kedze ma aj 6ku), alebo mas roztrtkane auticko. Alebo mas na aute nalepene nejake stojany na pivo, ci uz s brzdovym, alebo bez brzdoveho svetla.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.

Rozkosny cierny oslik

Používateľov profilový obrázok
paranormalny_somarik
panic
Príspevky: 93
Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
Bydlisko: Dubravka, BA
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa paranormalny_somarik » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 21:18

Rasťo napísal:
Gabriel Nagy napísal:ja mam take iste tazke auto 1300kg ako napr okavka a zrychlujem lepsie, no vo vyssich rychlostiach nemam sil.... ;-)
No lebo nemáš turbínu - Ti chýba krútiaci moment...
Preco atmosfericka F1 zrychli z 200 na 300 za 5s, ked nema ani 300Nm?

Ak na to nebudete vediet prist dnes vecer, serte na to, aj zajtra je den.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.

Rozkosny cierny oslik

ToyoCarE

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 21:25

ty kono,, sak ma 950PS pri 19500 ot,,, sak to ide na jednom prevodovom stupni,, tam nepotrebuje krutak,,, ten by potrebovala,, keby jazdila od nizkych otacok,,ale oni preraduju pri 19500 a skoci to len do 17000

Používateľov profilový obrázok
paranormalny_somarik
panic
Príspevky: 93
Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
Bydlisko: Dubravka, BA
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa paranormalny_somarik » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 21:35

ToyoCarE napísal:ty kono,, sak ma 950PS pri 19500 ot,,, sak to ide na jednom prevodovom stupni,, tam nepotrebuje krutak,,, ten by potrebovala,, keby jazdila od nizkych otacok,,ale oni preraduju pri 19500 a skoci to len do 17000
A preco si myslis, ze seriovy benzin ten krutak potrebuje? Vsak ma 1.5 nasobne vacsi rozsah otacok. Inac 19tisic a aktualne "len" 770k, ci kolko.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.

Rozkosny cierny oslik

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 22:14

paranormalny_somarik napísal:
Rasťo napísal:
paranormalny_somarik napísal: Gabo: Na to som ti uz raz napisal, ze bud ma patku octavia dizel kratsiu, ako ty (kedze ma aj 6ku), alebo mas roztrtkane auticko. Alebo mas na aute nalepene nejake stojany na pivo, ci uz s brzdovym, alebo bez brzdoveho svetla.
s autom problem nemam, a nebude to jeho kratsimi prevodmi a ani aerodynamikou, ktoru ma 5gen celda skutocne dobru - si myslim. Ostava uz len krutak vyssi o vyse 200Nm
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa drgi » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 22:35

Gabo, nevadi, ze je to vykon/krutiaci moment na motore, pricom po stratach a sprevodovani bude na kolesach uplne iny? ;-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
paranormalny_somarik
panic
Príspevky: 93
Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
Bydlisko: Dubravka, BA
Kontaktovať používateľa:

Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi

Príspevok od používateľa paranormalny_somarik » Nedeľa, 2. Decembra 2007, 22:44

Gabriel Nagy napísal:
s autom problem nemam, a nebude to jeho kratsimi prevodmi a ani aerodynamikou, ktoru ma 5gen celda skutocne dobru - si myslim. Ostava uz len krutak vyssi o vyse 200Nm
Tak isty by som si nebol, ze mate rovnako dlhu 5ku. Co som pozrel, 4ka a 5ka je v 6stupnovej skrini, co davaju pre 2.0TDi velmi husto odstupnovana a neverim, ze so 4kou idu do 200. A tebe by 5ka asi teoreticky aj 240-250 dala, nie?

Cize o 200Nm vyssi krutak. Pri otackach blizkych max. vykonu? Na kolese? Na obidve otazky si mozes odpovedat "nie" a tym padom je to irelevantny argument.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.

Rozkosny cierny oslik

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných