Strana 23 z 25

Re: TTS Fight Club

Napísané: Piatok, 29. Januára 2010, 12:11
od používateľa Ado
Gabriel Nagy napísal:moje nezname pruziny, co som dal dole su nizsie o cca 5cm, ale nie su tvrdsie. su maksie citelne, ked som sa na ne zatazil...
aj ja som tie moje HR zaťažoval a boli tvrdšie

Re: TTS Fight Club

Napísané: Piatok, 29. Januára 2010, 18:02
od používateľa Gabriel Nagy
moze byt. :-) tieto moje su neviem ake.... viem len ze su znizene. no znacka a typ nemam sajnu.

Re: TTS Fight Club

Napísané: Piatok, 29. Januára 2010, 19:40
od používateľa ondrik
aj moj D2 mam nastelovany na najmaksie, a aj tak uz hrkam ako miso. Takze na jar bude zas dost roboty...
akurat som ho nestihol pred zimou zdvihnut vyssie, takze dnes rano, ked napadlo, tak som po dvore v praci ohrnal :-(

Re: TTS Fight Club

Napísané: Piatok, 29. Januára 2010, 20:49
od používateľa Rasťo
Elvis - keď mi neveríš, opýtaj sa ľudí, čo niečo vedia o tom aké pružina som dával, kde som ich kupoval a ako sa montovali - H&R AE92 GTi sú omnoho mäkšie ako origo pružiny na tento model auta - práve preto uvažujem že ich vyšmarím het...

Re: TTS Fight Club

Napísané: Piatok, 29. Januára 2010, 22:27
od používateľa AndyGTP
Rasťo napísal:Elvis - keď mi neveríš, opýtaj sa ľudí, čo niečo vedia o tom aké pružina som dával, kde som ich kupoval a ako sa montovali - H&R AE92 GTi sú omnoho mäkšie ako origo pružiny na tento model auta - práve preto uvažujem že ich vyšmarím het...
ked sa tak rozhodnes, tak si dojdem po ne na test a vzal by som ich. Ja som totiz chcel pri HR ostat. Je to zvlastne, ale na 86ke tie originaly boli 4 metrove makke sracky, na obitroch autach co sme to mali dole a APEX holandske jednoznacne kratsie, tvrdsie atd... presne to iste ake HR na E11...

Re: TTS Fight Club

Napísané: Sobota, 6. Februára 2010, 09:08
od používateľa Legon
Elvis napísal: asi chlapec moc tych toyot nemal kedze zrovna 5. gen je celkom urcite ta najtazsia a najnemotornejsia...
nemam sice po ruke technicak ale moja 5gen. 1.6 ma v TP do 1.2 t. kolko ma 6gen. 1.8l ? kto mate napiste.
5gen GTi ma kolko chalani ?
6gen GTi ?
5gen 4x4 ?
6gen 4x4 ?
7gen ?
nech v tom mam jasno prosim napiste vahy ...

na jazde zruscnosti sa 5gen. umiestnuje na poprednych miestach na posledy Gabko a aj predtym sa mi zda ze bola 5gen. v prvej patke.
Takze mozno su nemotornejsie ale vysledok vzdy tvori aj jazdec a podla vysledkov z nasich jazd zrucnosti sa mi nezda 5gen az tak nemotorna...


vysledky jazdy zrucnosti za 2009, 2 5gen. v popredi...


Číslo Prezývka / Meno Model 1. čas 2. čas 3. čas NAJ Poradie
17 Brandon T23 46,77 46,14 46,14 1
24 Gabo ST182 46,95 47,28 46,73 46,73 2
37 Hycmu Supra mk4 47,23 53,75 47,64 47,23 3
42 Pepamoto MR2 mk3 49,59 48,50 48,93 48,50 4
57 Youngblood T23 TS 50,45 49,48 48,87 48,87 5
6 mr68 ST182 49,13 49,16 48,96 48,96 6
67 Hick MR2 mk2 51,00 49,60 49,60 7
4 AndyGTP E11 1.4 49,66 49,66 8
87 JohnC E11 1.4 50,89 50,80 49,95 49,95 9
48 Ato27 MR2 mk3 51,96 49,99 49,99 10
8 Drgi Miata MX5 50,37 50,00 50,00 11
39 Paskiller T23 51,50 51,00 50,24 50,24 12
55 Akim E11 1.4 51,10 50,59 50,46 50,46 13
HOST Juro556 Honda Accord 51,82 50,56 50,56 14
80 Pito T23 53,02 50,64 52,84 50,64 15
0 CS Mazda 50,96 50,96 16
29 Ondrik ST202 52,26 51,13 51,94 51,13 17
89 DDD ST202 53,39 53,04 51,32 51,32 18
HOST XY Honda Civic 51,85 51,45 51,45 19
52 Stefan ST202 68,30 54,14 51,46 51,46 20
68 Boris E12 TSk 51,56 51,56 21
79 Mirec E12 51,60 x 51,60 22
65 mirec Acura 51,96 52,92 52,45 51,96 23
HOST Ganji Honda Civic 52,17 52,85 52,17 24
33 Aspire E11 1.4 52,40 52,47 52,40 25
86 Mr-dvojkac MR2 mk3 54,06 52,43 52,43 26
15 MatoE11 E11 1.6 54,20 53,20 55,00 53,20 27
HOST Mirec345 Felicia 1.3 54,80 53,63 53,24 53,24 28
60 Ivan Camry V6 55,15 x 53,71 53,71 29
52 Miro ST202 53,75 53,75 30
7 Mimovci Carina 55,48 54,17 54,17 31
20 Grexos E11 1.6 56,08 55,05 55,05 32
19 ? ? 55,68 55,68 33
16 Nawarro Carina 65,27 57,22 57,22 34


34 Benassa T23 x 60,20 60,20 1 - Ž
60 Nika Camry V6 77,58 72,00 63,33 63,33 2 - Ž


Edit: v inej ako 5gen som nesedel tak mi to ujasnite chalani ;)

Re: TTS Fight Club

Napísané: Sobota, 6. Februára 2010, 12:39
od používateľa stenky
5g GTi - 1230kg
5g STi - 1200kg
5g GT4 - 1430kg

6g 1.8 - 1170kg
6g GT - 1255kg
6g GT4 - 1390kg

7g VVTi - 1070kg
7g VVTLi - 1215kg

totok som dal dokopy z jednej stranky. plus minus to sedi. mozno dake 20kg hore dole na auto...

Re: TTS Fight Club

Napísané: Sobota, 6. Februára 2010, 13:04
od používateľa Gabriel Nagy
:-) ak sa podari, tak tento rok bude 6 gen v prvej trojke :-)
ale je jasne, ze vaha hra velmi velku rolu :-)

Re: TTS Fight Club

Napísané: Sobota, 6. Februára 2010, 13:07
od používateľa stenky
nebude lebo si zabudol ze stella este zije :D

Re: TTS Fight Club

Napísané: Sobota, 6. Februára 2010, 13:09
od používateľa Gabriel Nagy
no jo, ale citim zmenu v riadeni 6gen, takze to bude kustok lepsie :-) ale samozrejme, zalezi najviac na soferoch :-) tesim sa :-)

Re: TTS Fight Club

Napísané: Nedeľa, 7. Februára 2010, 10:56
od používateľa Pavo.B.
Jak tak ctu , koukam ze je "krize" toyotafor na obou stranach , Rasťo stojim za tebou , viz. prispevek z 5.1 , to iste se deje aj u nas a musim uznat ze me to taky depta , a take mrzi ;-)

Re: TTS Fight Club

Napísané: Nedeľa, 7. Februára 2010, 13:16
od používateľa Rasťo
Vďaka za pochopenie...
Verím že postupom času nastane nejaké to oživenie - koniec koncov vždy nastáva pred a po zraze - tam pár ľudí vždy zistí aké autá stoja za to...

Re: TTS Fight Club

Napísané: Utorok, 9. Februára 2010, 21:48
od používateľa drgi

Re: TTS Fight Club

Napísané: Streda, 10. Februára 2010, 08:26
od používateľa Rasťo
Ale to žije... :twisted:

Re: TTS Fight Club

Napísané: Streda, 10. Februára 2010, 09:34
od používateľa Legon
jj
Nieje na webe redakcny system? Zeby sa dali lahko pridavat info na stranku a tak by tam mohli byt aspon informacie o zvolavackach a samozrejm o novinkach automobilky...

Lebo ak sa spravi redakcny system tak pridanie novinky bude trvat 5 min. a bude to jednoduche ako pisat vo worde. Dat prava na to vsetkym adminom z fora pridelit si dni ktory den bude kto davat novinky, nech to nieje na nikoho vela alebo si rozdelit sledovanie svetovych stranok a z nich stahovat novinky a davat odkliky.