Čo vás vie najviac potešiť ???
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
By som potreboval dostať sa k nejakej partii čo takto chodí bikovať.. aj keď momentálne riešim iné veci ako dovča, ale takéto niečo ma moc moc láka.. Taký nejaký fajný bike-trip, dal by som si povedať
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Tu by si nemal problem, aj keby si isiel sam. Rano vyjdes pred hotel a pripojis sa k hociakej skupine co ide okolo. Od zaciatku roka do konca aprila su vsetky hotely obsadene cyklistami (kvoli stabilnemu pocasiu sem chodia trenovat vsetci od pro-tour teamov po hobby jazdcov), takze rano to v uliciach vyzera ako pred startom TdF.
Toyota RAV4 Hybrid AWD Selection
Toyota Previa 2,4 XL
Toyota Previa 2,4 XL
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
vydání platební karty master card gold k mému běžnému účtu s veškerým pojištěním a bonusy na dva roky zdarma.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
dnesna necakana navsteva, DAKUJEM
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Dnes ma potesila jazda v Genesise Coupe... Aj ked, jak sa to vezme... Ale vsetko poporade...
Mal som moznost ho trocha prevetrat po okreskach, ale viezol som so sebou 3 pasazierov a danu trasu som nepoznal, takze som auto ani zdaleka nezdimal, navyse ESP som nechal zapnute.
Takze co bolo fajn? Fajn bolo, ze to bola zadokolka s pomerne vykonnym a pekne znejucim 6 valcom No lenze to tak uplne nestaci, ale ja som si vsimal hlavne rozne chyby, resp. vlastnosti auta, ktore som rozhodne nekvitoval.
Uz po nasadnuti do auta mi udrela do oci jedna vec. Volant nebol pozdlzne nastavitelny, a tak som si idealnu poziciu za volantom holt nenasiel. Navyse hlavova upierka bola neprirodzene moc posunuta dopredu (sice to nebolo az take zle ako vo Velostery, ale predsa...), to bolo docela neprijemne. Auto bolo (nastastie) vybavene manualom, spojka sa mi docela lubila, sice bola dost tuha, ale aspon nemala drahu, ktora by koncila u prednych svetiel. Bohuzial samotna saltpaka mi ani zdaleka nevyhovovala. Mam sice radsej trocha tuhsie radenie, ale hento bolo prilis, a hlavne na parne prevodove stupne mala taky divny gumovy doraz, nebol som si par krat isty, ci uz zapadla. Drahy boli dlhsie a medziplyny boli tiez kusa nevyzpitatelne. Riadenie ok, nic hviezdne, ale aspon nebolo preposilovane.
Motor... Vykonny, o tom nebolo pochyb, ale cakal som asi nieco ine, iny prejav. Isiel pekne do otacok, bolo citit silu, lenze ked som mal pocit, ze prichadza to najlepsie, jedine co prislo, bol obmedzovac otacok. A to velmi prisne nastaveny obmedzovac otacok (asi v 6700-6800 otackach), ktory okamzite a dost prudko zobral vsetok vykon motoru. Pri prvom zrychleni (nastastie nie pri predbiehani) ma to velmi nemilo prekvapilo. A nebol som jediny, aj priatelka to patricke okomentovala.
Podvozok... Nesiel som na limity, takze vela o spravani podvozku povedat neviem. Snad len, ze mne pripadal trocha zbytocne tvrdy, ale to nie je nic v podovnani s tym, co evidentne prezivali moji pasazieri na zadnych sedadlach. Priatelka prehlasila, ze TSka ma sice tvrdy podvozok, ale na hento sa ani zdaleka nechyta... Navyse kamos z autosalonu tvrdil, ze henten konkretny motor (V6) je rychlejsi ako podvozok. To podla mna nie je dobra vizitka. O mieste vzadu radsej pomlcim, oslavne ody na neho rozhodne nezaznievali, a moja priatelka nie je zrovna vzrastu, ktory by vzadu mal mat az taky problem. Sadnut si tam ja, tak velmi, ale VELMI trpim...
Ostatne zalezitosti uz len heslovite. Interier posobil znacne "americkym" dojmom, vsade tvrde plasty, peniaze platite evidentne za ine veci (resp. na niecom sa usetrit muselo). Auto malo sice najazdene len necelych 9000 km, ale kedze je to predvadzacka, zaziva velmi krusny zivot (len par dni pred mojou jazdou uz bola menena spojka, to asi preto, lebo kamos z autosalonu tvrdel, ze pojem medziplyn ludom testujucim to auto vobec nic nehovori), a uz mi povrzavala sedacka... Kufor som ani nepozeral, zbytocne. Pozitvne som vnimal ale moznost kompletneho vypnutia stabilizacie, a to nie dnesnym popularnym lovenim nejakeho zalezeneho tlacitka, a jeho drzania na 20 minut, ale jednoduchym stlacenim tlacidla nalavo od volantu.
A nejake zhodnotenie? Bola to zaujimava skusenost, ale nebolo to auto pre mna. Odhliadnuc teraz od jeho (ne)prakticnosti (ludia si take auta nekupuju ako jedine do rodiny), kombinacia netociveho motora s tvrdym podvozkom a nepresvedcivym radenim u mna to auto dost odsudila. Skusim si ho este niekedy pozicat, na znamejsiu trasu, plus na nejake opustene rozlahle miesto, kde budem moct vypnut stabilizaciu bez strachu z totalnej skody, ale necakam, ze by sa moj nazor na to auto nejak radikalne zmenil. Za mna je to relativne rychla zadokolka za malo penazi, ale to je vykupene kvalitu interieru, niektorymi nelogicnostami v nom a potom nepresvedcivym podvozkom. Chcelo by to niekedy skusit tu GT86...
A priatelka povedala, ze to nie je ani tak euforicke auto, ako moja TSka, ani ako kukiho STcko, a veru nemozem nesuhlasit...
Mal som moznost ho trocha prevetrat po okreskach, ale viezol som so sebou 3 pasazierov a danu trasu som nepoznal, takze som auto ani zdaleka nezdimal, navyse ESP som nechal zapnute.
Takze co bolo fajn? Fajn bolo, ze to bola zadokolka s pomerne vykonnym a pekne znejucim 6 valcom No lenze to tak uplne nestaci, ale ja som si vsimal hlavne rozne chyby, resp. vlastnosti auta, ktore som rozhodne nekvitoval.
Uz po nasadnuti do auta mi udrela do oci jedna vec. Volant nebol pozdlzne nastavitelny, a tak som si idealnu poziciu za volantom holt nenasiel. Navyse hlavova upierka bola neprirodzene moc posunuta dopredu (sice to nebolo az take zle ako vo Velostery, ale predsa...), to bolo docela neprijemne. Auto bolo (nastastie) vybavene manualom, spojka sa mi docela lubila, sice bola dost tuha, ale aspon nemala drahu, ktora by koncila u prednych svetiel. Bohuzial samotna saltpaka mi ani zdaleka nevyhovovala. Mam sice radsej trocha tuhsie radenie, ale hento bolo prilis, a hlavne na parne prevodove stupne mala taky divny gumovy doraz, nebol som si par krat isty, ci uz zapadla. Drahy boli dlhsie a medziplyny boli tiez kusa nevyzpitatelne. Riadenie ok, nic hviezdne, ale aspon nebolo preposilovane.
Motor... Vykonny, o tom nebolo pochyb, ale cakal som asi nieco ine, iny prejav. Isiel pekne do otacok, bolo citit silu, lenze ked som mal pocit, ze prichadza to najlepsie, jedine co prislo, bol obmedzovac otacok. A to velmi prisne nastaveny obmedzovac otacok (asi v 6700-6800 otackach), ktory okamzite a dost prudko zobral vsetok vykon motoru. Pri prvom zrychleni (nastastie nie pri predbiehani) ma to velmi nemilo prekvapilo. A nebol som jediny, aj priatelka to patricke okomentovala.
Podvozok... Nesiel som na limity, takze vela o spravani podvozku povedat neviem. Snad len, ze mne pripadal trocha zbytocne tvrdy, ale to nie je nic v podovnani s tym, co evidentne prezivali moji pasazieri na zadnych sedadlach. Priatelka prehlasila, ze TSka ma sice tvrdy podvozok, ale na hento sa ani zdaleka nechyta... Navyse kamos z autosalonu tvrdil, ze henten konkretny motor (V6) je rychlejsi ako podvozok. To podla mna nie je dobra vizitka. O mieste vzadu radsej pomlcim, oslavne ody na neho rozhodne nezaznievali, a moja priatelka nie je zrovna vzrastu, ktory by vzadu mal mat az taky problem. Sadnut si tam ja, tak velmi, ale VELMI trpim...
Ostatne zalezitosti uz len heslovite. Interier posobil znacne "americkym" dojmom, vsade tvrde plasty, peniaze platite evidentne za ine veci (resp. na niecom sa usetrit muselo). Auto malo sice najazdene len necelych 9000 km, ale kedze je to predvadzacka, zaziva velmi krusny zivot (len par dni pred mojou jazdou uz bola menena spojka, to asi preto, lebo kamos z autosalonu tvrdel, ze pojem medziplyn ludom testujucim to auto vobec nic nehovori), a uz mi povrzavala sedacka... Kufor som ani nepozeral, zbytocne. Pozitvne som vnimal ale moznost kompletneho vypnutia stabilizacie, a to nie dnesnym popularnym lovenim nejakeho zalezeneho tlacitka, a jeho drzania na 20 minut, ale jednoduchym stlacenim tlacidla nalavo od volantu.
A nejake zhodnotenie? Bola to zaujimava skusenost, ale nebolo to auto pre mna. Odhliadnuc teraz od jeho (ne)prakticnosti (ludia si take auta nekupuju ako jedine do rodiny), kombinacia netociveho motora s tvrdym podvozkom a nepresvedcivym radenim u mna to auto dost odsudila. Skusim si ho este niekedy pozicat, na znamejsiu trasu, plus na nejake opustene rozlahle miesto, kde budem moct vypnut stabilizaciu bez strachu z totalnej skody, ale necakam, ze by sa moj nazor na to auto nejak radikalne zmenil. Za mna je to relativne rychla zadokolka za malo penazi, ale to je vykupene kvalitu interieru, niektorymi nelogicnostami v nom a potom nepresvedcivym podvozkom. Chcelo by to niekedy skusit tu GT86...
A priatelka povedala, ze to nie je ani tak euforicke auto, ako moja TSka, ani ako kukiho STcko, a veru nemozem nesuhlasit...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
hm... moje toci len 6400, ale nikdy sa mi nestalo, ze by to bolo malo... ani na vcerajsom rallysprinte
Zaroven ma tesi, ze sme s IS-kom ziskali 3tie misto ))
Zaroven ma tesi, ze sme s IS-kom ziskali 3tie misto ))
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
snad som vas moc nevyjedolLegon napísal:dnesna necakana navsteva, DAKUJEM
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Typické
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Ale nie len jedna šiška, praveze ze vraj prisli najedeni ...
Ved snad dame tento rok castejsie to nocne stretko s pojedenickom Musim Vas trochu vykrmit ked Vam tam v BA nedavaju jest
Ved snad dame tento rok castejsie to nocne stretko s pojedenickom Musim Vas trochu vykrmit ked Vam tam v BA nedavaju jest
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Legone víš co se říká u nás? Host (Stenky) do domu,hůl do ruky!
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Ja sa s vami nehram...
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
Stenky,když informace o tvém apetitu se šíří napříč oběma státy
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
A to ste nezažili vyhladovaného Drgiho, keď ešte bol slobodný....slaninka, chlebík, cibuľka. pizzducha...keby sa nebol býval oženil, tak mu fakt aj kakavko na dobrú noc budem musieť robiť, lebo aj s tým už vtedy začal vyhrýzať
Na druhej strane však musím spomenúť, že nikdy neprišiel s práznymi rukami, čo mu kvitujem....ale hlavne mu to kvitovali moji pidilidi, ktorý taký prídel sladkostí nemajú ani na vianoce a veľkú noc dokopy
Na druhej strane však musím spomenúť, že nikdy neprišiel s práznymi rukami, čo mu kvitujem....ale hlavne mu to kvitovali moji pidilidi, ktorý taký prídel sladkostí nemajú ani na vianoce a veľkú noc dokopy
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Čo vás vie najviac potešiť ???
LOL, tak teraz si zabil chmelo akurat neviem ci si to vyhral - ako prave podotkla pani manzelka, vtedy som chodil vyzierat sam, teraz chodime styria
len neviem ci si sa vtedy viac tesil kvoli sladkostiam pre decka, alebo nejakej haraburde, nuklearnemu odpadu alebo inemu prepotrebnemu kusu hrdze co embecka priviezla
len neviem ci si sa vtedy viac tesil kvoli sladkostiam pre decka, alebo nejakej haraburde, nuklearnemu odpadu alebo inemu prepotrebnemu kusu hrdze co embecka priviezla
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných