Kabelaz na audio
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
...
... mne sa to este nestalo
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
tak, dnes to idem cele dat dokopy. Nakupim kable a koncovky a sroby a cojaviem co vsetko a navrch Sinus Live 130ky. Zajtra namontujem a uz sa neviem dockat. Drzte palce
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Nooo tak co sa tyka napajacieho kabla, cim silnejsi tym mensi seriovy odpor, ale zasa davat tam privod z elektrarne nieje nutne. Prierez zalezi od pretekajuceho prudu.
Ked sa bavime o tienenom kabli tak podla mna je tieneny jednozilovy kabel za 100 a viac Sk za meter len komercna bublina. Ak sa bavime o tieneni tak je dolezite co najlepsie opletenie. A to nehovorim o tom, ze idealne je mat symetricky zdroj signalu ). A neviem ci viete, ale najleopsie tienenie sa dosahuje na krutenej dvojlinke. Ma lepsie vlastnosti ako tieneny kabel.
Zemniaci (v aute je to vlastne minusovy) kabel je dobre mat co najkratsi, ale ak sa babime o aute tak rovnako dolezite je mat v 100 percentnom stave kontakty medzi bateriou a kostrou auta.
Ak mas zosilovac okolo 50W tak Ti psotaci 1,5-ka drat. Ak mas uz okolo 100W tak je lepsia 2,5-ka drat.
Pri letovani kablov sa bezne stava, ze sa zvlieka buzirka, elbo nieje robena na vysoke teploty. Pokial to nieje kabel s teflonovou izolaciou. Ale pri hrubsich kabloch staci pouzivat kolofoniu a potom to ide velmo dobre. Alebo sa da v elektroobchodoch kupit teflonova buzirka. Ked sa natiahne na koniec kabla tak sa potom kabel nezvlieka (postaci cca 3-5-mm buzirky).
A este jedna vec. Pokial cez signalny kabel preteka jednosmerny prud, na zvuku sa to prejavi sumom. V takom pripade mi nepomoze ani diamantovy kabel s vodotriskom. Bezne by cez signalny kabel nemal pretekat jednosmerny prud. Ak preteka, je niektore zo zariadeni pripojenych k tomuto kablu poskodene.
Pozlatene konektory su fajn, no podla inych maju jeden problem. Tym ze su to na sebe dva kovy, vznika pri pretekani prudu z konektora galvanicky clanok a to sa moze prejavit sumom. Nehovoriac o tom, ze je uplne bezne, ze clovek kupi pozlateny konektor a ono je to len pekne vylesteny pomosadzovany konektor ).
V zasade je zbytocne vyhadzovat peniaze za komercne haraburdy, dolezite je aby konektor co pouzijem drzal kontakt co najdlsiu moznu dobu. V posluchovom priestore ako ja auto clovek nerozozna ani rozdiel v urovni medzi kanalmi a nie to nejaky rozdiel v konektoroch. Je to len subjektivny dojem.
Ked sa bavime o tienenom kabli tak podla mna je tieneny jednozilovy kabel za 100 a viac Sk za meter len komercna bublina. Ak sa bavime o tieneni tak je dolezite co najlepsie opletenie. A to nehovorim o tom, ze idealne je mat symetricky zdroj signalu ). A neviem ci viete, ale najleopsie tienenie sa dosahuje na krutenej dvojlinke. Ma lepsie vlastnosti ako tieneny kabel.
Zemniaci (v aute je to vlastne minusovy) kabel je dobre mat co najkratsi, ale ak sa babime o aute tak rovnako dolezite je mat v 100 percentnom stave kontakty medzi bateriou a kostrou auta.
Ak mas zosilovac okolo 50W tak Ti psotaci 1,5-ka drat. Ak mas uz okolo 100W tak je lepsia 2,5-ka drat.
Pri letovani kablov sa bezne stava, ze sa zvlieka buzirka, elbo nieje robena na vysoke teploty. Pokial to nieje kabel s teflonovou izolaciou. Ale pri hrubsich kabloch staci pouzivat kolofoniu a potom to ide velmo dobre. Alebo sa da v elektroobchodoch kupit teflonova buzirka. Ked sa natiahne na koniec kabla tak sa potom kabel nezvlieka (postaci cca 3-5-mm buzirky).
A este jedna vec. Pokial cez signalny kabel preteka jednosmerny prud, na zvuku sa to prejavi sumom. V takom pripade mi nepomoze ani diamantovy kabel s vodotriskom. Bezne by cez signalny kabel nemal pretekat jednosmerny prud. Ak preteka, je niektore zo zariadeni pripojenych k tomuto kablu poskodene.
Pozlatene konektory su fajn, no podla inych maju jeden problem. Tym ze su to na sebe dva kovy, vznika pri pretekani prudu z konektora galvanicky clanok a to sa moze prejavit sumom. Nehovoriac o tom, ze je uplne bezne, ze clovek kupi pozlateny konektor a ono je to len pekne vylesteny pomosadzovany konektor ).
V zasade je zbytocne vyhadzovat peniaze za komercne haraburdy, dolezite je aby konektor co pouzijem drzal kontakt co najdlsiu moznu dobu. V posluchovom priestore ako ja auto clovek nerozozna ani rozdiel v urovni medzi kanalmi a nie to nejaky rozdiel v konektoroch. Je to len subjektivny dojem.
TOYOTA STARLET 1,3i 2E-E
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Dik za info Mexo. Splnil som hadam vsetky poziadavky, co si napisal V sobotu sme s kamosom stravili 12,5 hodiny v kuse v garazi bez jedla ci pitia a instalovali. Ale vdaka "inteligentnym" vyhybkam na reprakoch Hertz DSK 130, ktore som si nakoniec kupil, este nemame hotovo. Navyse po uzavreti zadnej casti auta prestal hrat jeden reprak, co tiez nepotesi. No, chce to este jeden den...... drzte mi palce
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
tak, uz aj ja si uzivam "slasti" mozntaze hifi do auta. Zadny reprak uz hra, vyhybky uz su na mieste a hraju teda vsetky repraky. Ale cuduj sa svete, predny lavy tweeter chyta zapalovacie impulzy z motora a aj ked je cely zosik vypnuty, snazi sa o dusu nasimulovat zvuk turba. Musim sa na to kuknut. A este aspon trochu vytlmim a zavriem predne dvere a hadam to bude ako ma byt a konecne si budem v pohode pocuvat muziku
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných