Celica GT4 vs. MR2 (in TopGear)

Audio, video, navigácia, ...
Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Celica GT4 vs. MR2 (in TopGear)

Príspevok od používateľa CelicaNR » Piatok, 3. Novembra 2006, 10:46

http://www.youtube.com/watch?v=ReVwr9R9ohE

Vysledky:

CelicaGT4
+ výkon
+ komfort
+ bezpečnosť
- vzhľad ?
- nízka odozva
- cena

MR2
+ poloha vodiča
+ ovládanie
+ vzrušenie (neviem z čoho :) )
- bez ABS
- bez katalyzátora
- hlučnosť

Berte v úvahu, že recenzia bola robená pred 16 rokmi, v británii.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Piatok, 3. Novembra 2006, 11:15

Velmo pekne! Super, ze si nieco taketo nasiel ...
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Piatok, 3. Novembra 2006, 14:07

ale ten vzhlad... no asi by som nevahal ;)
i ked bezpecnost mr2 je asi inde ako celky..
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

ako si to myslel?

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 7. Februára 2007, 13:32

ako si myslel tu bezpecnost??? co je bezpecnejsie?

Používateľov profilový obrázok
Dark
začiatočník
Príspevky: 268
Dátum registrácie: Štvrtok, 26. Októbra 2006, 19:14
Bydlisko: PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Dark » Streda, 7. Februára 2007, 13:43

no to by aj mna zaujimaloco je bespecnejsie ???
. . . celica 1,6 16v 4A-FE 77kW/105k 1993 liftback . . .
Obrázok
ex:Toyota celica 1,6sti 77kW 1992 sedan us verzia
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS 114kW/155k 1998
ex: fiat 126 :) malo kW
ex: skoda 110R tuning

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 7. Februára 2007, 14:26

co vas na tom zaujima_ ved to je jasne ze celica
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Dark
začiatočník
Príspevky: 268
Dátum registrácie: Štvrtok, 26. Októbra 2006, 19:14
Bydlisko: PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Dark » Streda, 7. Februára 2007, 14:27

:)
. . . celica 1,6 16v 4A-FE 77kW/105k 1993 liftback . . .
Obrázok
ex:Toyota celica 1,6sti 77kW 1992 sedan us verzia
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS 114kW/155k 1998
ex: fiat 126 :) malo kW
ex: skoda 110R tuning

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

:-)

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 7. Februára 2007, 14:38

cahir: to som chcel pocut :-) 8)

Používateľov profilový obrázok
Voloďa
začiatočník
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Septembra 2005, 14:10
Bydlisko: BA - okolie

Príspevok od používateľa Voloďa » Streda, 7. Februára 2007, 16:17

kto bural so S 105/120 celovku vedel odpoved uz dopredu - predsa len ten motor vpredu ma svoje opodstatnenie - ked uz autom nehybe, aspon absorbuje zlu energy :wink:
Toyota Celica GT 2,0 16V - ST202 3S-GE
r.v.1997

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 7. Februára 2007, 16:24

tak tak . navyse v mrke ho mas takmer hned za chrbtom. .
i ked zas skodovku nemozes porovnavat. ta ma vpredu batozinovy priestor. . nevyztuzene. . tak sa to aj inak krci, mr2 je urcite lepsie vyztuzena
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Voloďa
začiatočník
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Septembra 2005, 14:10
Bydlisko: BA - okolie

Príspevok od používateľa Voloďa » Streda, 7. Februára 2007, 16:32

to je jasne, bol to len priklad a poukazanie na rozdielne systemy usporiadania. ved aj F1 ma motor za chrbtom, vpredu "len par trubiek" a mozes s tym napalit do steny dvestovkou :wink: ale v normalnom zivote a v normalnych autach je asi lepsie mat pred sebou par stovak kg zeleza a vsetkeho mozneho, ktore tu supu chytia za nas...
Toyota Celica GT 2,0 16V - ST202 3S-GE
r.v.1997

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 7. Februára 2007, 17:59

No ta bezpecnost predpokladam je aktivna bezpecnost, nie pasivna ako tu vsetci rozpravate. Cize napr. MR2 bez ABS, celica asi mala aj airbagy, atd. :roll:
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 7. Februára 2007, 19:41

ja som mal na mysli pasivnu.
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

hm

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 8. Februára 2007, 07:59

hm... no celovka pri 150km/h, tam je jedno, ci aktivna ci pasivna... :cry:

Používateľov profilový obrázok
Voloďa
začiatočník
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Septembra 2005, 14:10
Bydlisko: BA - okolie

Príspevok od používateľa Voloďa » Štvrtok, 8. Februára 2007, 11:15

ked uz sme pri tej aktivnej bezpecnosti, zaujimal by ma vas nazor na to, ci je pre vedenie vozidla lepsi predny/zadny/4x4 nahon. stretol som sa uz s mnozstvom nazorov, ale stale nejako nemam jasno. ide mi samozrejme o ciste drzanie stopy (pri slidoch sa FWD nemoze chytat). je totiz zaujimave, ze v rally medzi 2-kolkami jasne dominuju FWD, do kopca je to uz dost zmiesane (tam dobre boduju m3-ky, ale aj predohraby), na okruhoch uz vacsinou zadohraby (porsche, bmw...), serial DTM - tam som si nie isty, ale zda sa mi, ze pouzivaju predohraby? takze situacia vazne zaujimava...
Toyota Celica GT 2,0 16V - ST202 3S-GE
r.v.1997

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných