Celica GT4 vs. MR2 (in TopGear)
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Celica GT4 vs. MR2 (in TopGear)
http://www.youtube.com/watch?v=ReVwr9R9ohE
Vysledky:
CelicaGT4
+ výkon
+ komfort
+ bezpečnosť
- vzhľad ?
- nízka odozva
- cena
MR2
+ poloha vodiča
+ ovládanie
+ vzrušenie (neviem z čoho )
- bez ABS
- bez katalyzátora
- hlučnosť
Berte v úvahu, že recenzia bola robená pred 16 rokmi, v británii.
Vysledky:
CelicaGT4
+ výkon
+ komfort
+ bezpečnosť
- vzhľad ?
- nízka odozva
- cena
MR2
+ poloha vodiča
+ ovládanie
+ vzrušenie (neviem z čoho )
- bez ABS
- bez katalyzátora
- hlučnosť
Berte v úvahu, že recenzia bola robená pred 16 rokmi, v británii.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
ako si to myslel?
ako si myslel tu bezpecnost??? co je bezpecnejsie?
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
:-)
cahir: to som chcel pocut
- Voloďa
- začiatočník
- Príspevky: 262
- Dátum registrácie: Pondelok, 12. Septembra 2005, 14:10
- Bydlisko: BA - okolie
to je jasne, bol to len priklad a poukazanie na rozdielne systemy usporiadania. ved aj F1 ma motor za chrbtom, vpredu "len par trubiek" a mozes s tym napalit do steny dvestovkou ale v normalnom zivote a v normalnych autach je asi lepsie mat pred sebou par stovak kg zeleza a vsetkeho mozneho, ktore tu supu chytia za nas...
Toyota Celica GT 2,0 16V - ST202 3S-GE
r.v.1997
r.v.1997
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
No ta bezpecnost predpokladam je aktivna bezpecnost, nie pasivna ako tu vsetci rozpravate. Cize napr. MR2 bez ABS, celica asi mala aj airbagy, atd.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
hm
hm... no celovka pri 150km/h, tam je jedno, ci aktivna ci pasivna...
- Voloďa
- začiatočník
- Príspevky: 262
- Dátum registrácie: Pondelok, 12. Septembra 2005, 14:10
- Bydlisko: BA - okolie
ked uz sme pri tej aktivnej bezpecnosti, zaujimal by ma vas nazor na to, ci je pre vedenie vozidla lepsi predny/zadny/4x4 nahon. stretol som sa uz s mnozstvom nazorov, ale stale nejako nemam jasno. ide mi samozrejme o ciste drzanie stopy (pri slidoch sa FWD nemoze chytat). je totiz zaujimave, ze v rally medzi 2-kolkami jasne dominuju FWD, do kopca je to uz dost zmiesane (tam dobre boduju m3-ky, ale aj predohraby), na okruhoch uz vacsinou zadohraby (porsche, bmw...), serial DTM - tam som si nie isty, ale zda sa mi, ze pouzivaju predohraby? takze situacia vazne zaujimava...
Toyota Celica GT 2,0 16V - ST202 3S-GE
r.v.1997
r.v.1997
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných