Avensis 2,2 Tesnenie pod hlavou/Rozvody retaz kit/Turbo/Simu

všetko o tomto modeli
sparcoxxx
začiatočník
Príspevky: 197
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Februára 2013, 17:23

Avensis 2,2 Tesnenie pod hlavou/Rozvody retaz kit/Turbo/Simu

Príspevok od používateľa sparcoxxx » Sobota, 19. Novembra 2016, 11:11

Avensis 2,2 Tesnenie pod hlavou/Rozvody retaz kit/Turbo/Simulator

JapaneseCustoms

Momentálne cez 220-Generaliek motorov 2ad..:) Zákazník k nám došiel z RK -PP (100km) už mal preštudované že mu tlači chladiacu zmes von cez expanznú nádobu že asi tesnenie pod hlavou:)... nasledovalo rozobratie komplet motora Tesnenie bolo podfuknute na 2-3valci naraz:)) a tak isto aj zdeformovana hlava +kontrola dielov ...Repas turba,Rozvodová sada, kladka ,remen ,vodná pumpa,tesnenia ,sruby do hlavy,+komplet umytie chemicky aj ultrazvuk motor aj z vnútra aj z vonku:) +montáž simulátora kde zákazník sa sťažoval na vysokú spotrebu a problém s DPF väčšinou 9-12l nafty po namontovaní simulátora je spotreba okolo 6l +záruka:) Simulator DPF je Simulator ktorý vytvára simulovane podmienky nového DPF filtra vyskúšané ,zapojene cez originál OEm konektory aby nebolo vidno zasah ,STOP častému dymeniu a vysokej spotreby ,Toyota D-CAT / D4D a Lexus ma 5 vstrekovač miesto 5 vstrekovača je namontovaní mali emulátor ktorý vy blokuje 5vstrek otestovane ...aktuálne hodnoty RJ po namontovaní emulátora sú ako stav nového dpf ,spotreba nižšia o cca 30% podľa toho v akom stave ste mali starý DPF filter a ako často ho regenerovalo keďže pri regenerácii ide spotreba hore aj o 2l a viac VYHODY: -Auto prestane brutálne dymiť:)) -Obvyklá spotreba pri zlom dpf/5vstrekovac 9-11l po namontovaní simulátora okolo 6l -Nižšia spotreba vypnutie 5vstrekovaca ktorý funguje pri regenerácii filtra o cca 30% auto prestane zadymovať na bielo (neregeneruje filter) -Dlhšia životnosť TURBA zapcháte DPF spôsobuje spätné tlaky na lopatky turba ktoré nasledovne vy osi hriadeľ turba a začne prepúšťať olej -Možnosť jazdiť krátke trasy ,koniec problému s chybou P 2002 zapchatý dpf filter ,núdzové režimy atd.. -Vyšší výkon (stav výkonu ako pri novom DPF žiadne spomaľovanie lopatiek turba) -V aute ostáva katalyzátor ktorý zachytáva najväčšie nečistoty demontuje sa iba vložka DPF -Po zapojení diagnostiky ukazuje reálne hodnoty filtra (Ina možnosť vypnutia dpf -pri zmene softwaru RJ tato hodnota v aktuálnych hodnotách chyba alebo je vyblokovana celkom rýchlo cez diagnostiku sa dá zistiť že dpf v aute chyba a je vy blokovaní ) -Odstránenie problém s 5vstrekom keďže tento vstrek nahradí emulátor

FOTOGALERIA :https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 0823973366

AUTOSERVIS :https://www.facebook.com/JapaneseCustoms
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných