Strana 3 z 3

Re: Check T25

Napísané: Streda, 18. Mája 2016, 20:20
od používateľa jarson
Ak je otazka ohladne adaptera na mna,tak nie. Mam len jednu sondu,teda nemusim nic oklamavat.
Co sa spotreby oleja tyka, mam rozhodne viac nez liter za vymenu. Kat mam povodny 20 rocny a viac nez 400tis.km. U mna je co sa katu tyka ,problem skor v zhrdzavenej prirube,ktora zacina "netesnit". Tiez som cumel - pochopim ak zhrdzavie rura,rozpadne sa samotny kat,ale priruba? V podstate najmasivnejsia cast toho celeho..no to je jedno.
Inak kat sa da s uspechom riesit navarenim uni katu do povodnych rur co vyjde v niektorych pripadoch podstatne lacnejsie nez celok. Zial v mojom pripade irelevantne :neutral:
Ale k veci - isteze primarny problem,teda olej zanasajuci kat, treba vyriesit - v tvojom pripade ozaj dost bolestive,ale nie neriesitelne. Kazdopadne velmi drahe. Na druhej strane liter na 10 az 15 tis.( neviem ako menis) je za mna tazka pohoda.
Davnejsie sa na fore objavilo info o pripravku menom oxykat,ktory bu mal cistit lambdu a kat prave od napalenych olejovych necistot,ale ci funguje....
Je to ako s tou zlomenou rukou...mozes si vziat nieco proti bolesti,ale tym ju nevyliecis.

Re: Check T25

Napísané: Streda, 18. Mája 2016, 20:34
od používateľa mustang941
No skusim teda ten adaptér zatial... tych 20e ma nezabije, na ostatné automobilky to šlo a vysledky boli dobré

Re: Check T25

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2019, 20:56
od používateľa Petrik
ahoj, dnes ma moja T Avensis nepríjemne prekvapila, keď mi najskôr počas jazdy začala svietiť kontrolka batérie (dobíjanie alternátora) aby som počas cesty domov mal zrazu rozblikanú celú palubovku, vypnuté rádio, kúrenie, nefunkčný posilovač... horko ťažko som zaparkoval, teraz hľadám príčinu....teda sa asi určite nevyhnem návšteve servisu.....nemali ste niekto podobný problém na svojich strojoch?
Mám benzínovú 1,8 vvti

Re: Check T25

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2019, 21:53
od používateľa jarson
niekde som podobný problem na fore už stretol..... :roll: presne tam spomínali "rozblikanu prístrojovku" a nefunkcne elektrické zariadenia rozne...ale už si viac z toho nepamätám.
Ale zmiatol ma ten posilovac. Mas hydraulický alebo je v tomto elektrický? Nie som si istý, totiž niektoré motorizácie T25 mali elektrický a niektoré stále hydraulický , ale matne sa mi zdá, že práve tá tvoja ma mat elektriku...potom by to sedelo.
Neviem ako problem vyriešili ( ak je to vobec to iste) tam ,kde som o tom cital, ani neviem ci to bolo tu alebo v CZ fore alebo u poliakov ....ale tusim, že výmena baterky za novu tam bola tiež spomínaná. Vsak toto sa da lahko vyskusat...
No a ak nepomože , potom hladaj na forach toyotakov tu aj český toyota klub.
Ale asi by som navstivil autoelektrikára - pozriet funkciu dobíjania - ked to tým žačalo.

Re: Check T25

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2019, 09:17
od používateľa MiBo
Petrik:
URCITE -treba skontrolovat-premerat dobijanie pri nastartovanom aute -ALTERNATOR -by mal davat 14.2V.
Je mozne ze akumulator je kaput ale toby si mal problem nastartovat!
Inspiracia:
https://www.youtube.com/watch?v=LGB6ZEjGm7Q
...atd
http://www.rmteam.sk/?opravy-starterov= ... y&rmteam=6
https://autorepas.sk/

Re: Check T25

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2019, 09:48
od používateľa smutok
Ja by som ako prve skontroloval ci nepraskol alebo nezoskocil klinovy remen.

Re: Check T25

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2019, 21:01
od používateľa Petrik
remenica na alternátore normálne fungovala, ani nebola na pocit nejaka horúca,to skôr bolo cítiť teplo z motora. vo štvrtok som objednaný do servisu. ak si dobre pamatám, niekde som kedysi čítal že Avensis mal občas problém s dobíjaním alternátoru, možno je vadné čidlo, neviem. teda dúfam že to bude max chybný alternátor, lebo ak by bol problém niekde v elektrike, to by asi bolo zlé...