Avensis alarm s centralom

všetko o tomto modeli
Používateľov profilový obrázok
benzoo1
panic
Príspevky: 22
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Januára 2015, 20:53

Avensis alarm s centralom

Príspevok od používateľa benzoo1 » Nedeľa, 25. Januára 2015, 10:32

Ahojte,neviem ci sa to tu riesilo,ale ja som zatial nic take nenasiel..... chcem sa spytat,mam avensis 1.8vvt-i 2004 liftback a neviem ci to tak ma byt alebo nie,ale mam problem s centralom,v jedn. ked dam kluc do polohy ze uz idem startovat tak sa mi hned zamkne central a samozrejme ostane uz aj ked je nastartovane,myslim si ze je to blbost lebo ked som bol aj u mechanika a mali sme nastartovane auto tak sa zase zamklo stym ze vnom nikto ani nebo,ale mali sme stiahnute okno tak to bola jedina zachrana asi lebo neviem ako by to bolo keby bolo okno zavrete....bojim sa aj ked skrabem sklo s nastartovanym motorom aby mi nezamklo auto,tak preto mam dvere radsej pootvorene .... ake mate vy skusenosti s centralom v avensise? podotykam neviem co je to za alarm,ci to original alebo dorabany.... dakujem :oops:

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Avensis alarm s centralom

Príspevok od používateľa smutok » Pondelok, 26. Januára 2015, 06:10

To bude najskor domontovany alarm. Starsie toyoty nezvykli mat automaticke zamykanie a nove to maju vacsinou az ked sa rozbehnes.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
benzoo1
panic
Príspevky: 22
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Januára 2015, 20:53

Re: Avensis alarm s centralom

Príspevok od používateľa benzoo1 » Pondelok, 26. Januára 2015, 19:13