Strana 2 z 3

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 20:43
od používateľa smutok
Ked uz sa custila klapka, tak som predpokladal, ze sviecky boli skontrolovane ako prve.
Co sa vstriekov tyka, tak nie je nutne ich hned menit. Odporucam ich dat skontrolovat, ci su v poriadku a zaroven aj vycistit. Je to ovelalacnejsie ako vymena.
diagnostika nemusi ukazovat chybu vstrieku a hlavne ked problem je na volnobehu.
Ale tie sviecky urcite pozri v akom su stave. Pripadne ich rovno vymen ked boli davno menene alebo netusis kedy sa menili.

Co sa tyka tepelnej kapacity sviecok, tak moc by som s tym neexperimentoval pokial neboli robene upravy na motore. Moze to mat viac skody ako uzitku. Lebo ruku na srdce, kto z nas vie na aky rezim boli prepocitane odporucania vyrobcu.

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 20:58
od používateľa jarson
smutok:
popravde ani ja osobne by som nemenil ( hlavne u toyoty) výrobcom odporucane sviecky ( teda ich parameter). Pisem to tak, lebo tak to je vseobecne. Takisto si nemyslim že by niekto s 2litrovým vozidlom ho použival tak, že ani raz za cas ho nepretiahne 300-400km v kuse - potom staci starletka :D .
Ale je to tak s tým zanasaním... obcas treba sviecky skontrolovat a nie vždy je nutna hned výmena.
npariklad ja som len tak cvicne vycistil stare NGK na ktorých som urobil 50tis ( celkovo nikto nevie - boli v aute ked som ho kupil) a v podstate ich tažko rozoznas od nových - snad len podla splosteneho tesnenia pravdaže :) , preskusane , palia ako za mlada a teraz
su odložene do rezervy

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 21:18
od používateľa vandal
-keď som čistil škrt. klapku, tak sviečky som nekontroloval, boli menené pred kúpou, v apríli, cca pred 8000km (auto je od Chmela)
-moje jazdy:
skoro ráno cca 8km v meste + 10km cesta 1.triedy = žiadne zápchy, zastavovania a pod.
poobede: 10km cesta 1.triedy + 8km v meste = keď v meste chytím zelenú vlnu tak zas bez zastavovaní
kolóny a pod. jazdím cca 1x týždenne (nákupy a pod.)

1x ročne dovolenka cca 2500km(vkuse 1250km)
niekoľkokrát ročne kadejaké výlety cca min. 100km jazda vkuse

Inak nemám veľmi dôveru dávať niekomu šahať na vstreky po tom, čo som videl, čo doniesol nejaký bratislavčan maníkom do Popradu :shock: jedine ak by mi niekto výslovne podal dobré referencie o niekom, kto to vie a nedodžubká aj niečo ďalšie, tu v Košiciach

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 22:10
od používateľa jarson
vsak ked si z KE, tak skoc do toho popradu rovno. Urobis si výlet napr.do Aquaparku a popri tom ti to Sparco kukne :D
Inak na repas , resp.cistenie vstrekov asi radsej firmu co to riadne robi. Taky info testik sa da urobit aj doma , niekde som to videl ako sa to robi - zistis tak , ci maju rovnaký prietok paliva - nezistis ale ci ti to rozprasuje alebo len strieka a ani tlak.

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 22:18
od používateľa vandal
ďakujem pekne za aquapark, nemusím ho :D

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 22:19
od používateľa jarson
no dobre , pre neplavcov tepla voda a miss geriatria ako bonus :lol:
ale podla toho co pises o svieckach a jazdnom režime to na tie sviecky asi nebude. No ved pozri , to vies aj doma , možno budes prekvapený a možno aj nie.
opäť "stara skola" hovori - aj fungel nove sviecky možu byt vadne, preto sebou nosime jednu staru vyskusanu pre istotu 8)

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 22:39
od používateľa vandal
inak ešte tak mi napadlo, že sa pokúsim najprv vylúčiť čo najviac možností sám, takže mám 2 otázky:
dá sa zmerať dávka vstrekov cez ScanMaster alebo scantool alebo niečo podobné? zdá sa mi, že na exTolede som si to vedel zmerať cez VAGCom..?
aké hodnoty odporu má mať váha vzduchu, nech si ju zmeriam, či je vôbec dobrá?

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2014, 12:21
od používateľa vandal
Zatiaľ čo som sa tomu venoval, tak som len zistil, že nie som sám, komu tak vibruje :-(

http://www.justanswer.com/toyota/4xb56-ra-rbu.html

Toyota Avensis 1AZ-FSE vibes near 600 rpm: http://youtu.be/CUjREE0h9eo

Dnes som napojil diagnostiku a znovu chyba P0136 - Powertrain (O2 sensor circuit malfunction Bank 1 Sensor 2).ale zaujímavo kontrolka na pristrojovke nesvietila... Už neviem čo s tým mám robiť, nepomohol ani čistič vstrekov...

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2014, 22:14
od používateľa liguere
podla toho co pises ti diagnostika jasne hlasi chybu lambda sondy

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2014, 22:43
od používateľa vandal
Áno, hlási novú lambdu menenu pred 4t km. Sa mi už pletú fóra/ príspevky... viac o lambdach tu: http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... =2&t=34349

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2014, 23:08
od používateľa liguere
no bohuzial v dnesnej dobe co je nove este zdaleka neznamena ze to je aj dobre
vypoj kabel a v koncovke od lambdy zmeraj odpor na vyhrievani (postaci standardny elektromerak). ked nameras nekonecno, je fakt v riti
ma by si tam mat 4 kontakty, tie dva rovnakej farby zvyknu byt vyhrievanie

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2014, 17:18
od používateľa vandal
tak zas zmena :D dnes som vyčistil škrt. klapku komplet - t.j. fyzicky ju vybral úplne von, komplet vyčistil a výsledok? Voľnobežné otáčky zrazu okolo 1000 ot./min, vibrácie nikde, takže je po probléme s vibráciami ;) zjavne sa neoplatí čistiť iba sprejom striekaným na klapku, resp. do vzduch. hadice

Lambdy premerané a všetky sú OK

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Pondelok, 19. Júna 2017, 14:34
od používateľa Lubosoftko
Zdravim ja mám podobny problem mám RAV4 2gen r.v2004 píše mi to chybu p0136 podotykam vymenil som obe lambda sondy a ešte som dal dole vsuvku medzi kat a lambda pomohla asi na pol roka a teraz najazdim cca 100km a chybu VSC-TRc a oranžovu chybu motora čo je chyba p0136 čo by mohlo ešte pomôcť? Dik
Nahoru

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Utorok, 20. Júna 2017, 12:31
od používateľa tofak
No okolo 1000 ot. uz prestane aj motor s rozdielnymi tlakmy vo valcoch triast.

Re: Neznáma súčiastka

Napísané: Štvrtok, 22. Júna 2017, 23:08
od používateľa duro91
moja 1AZ-FSE drží na volnobehu nejakých 800-850 otáčok. 1000 mi príde už dosť veľa. Podla mna ked s tým vandal pojazdí viac kilometrov a ECU sa "naučí" rozsah otvorenia škrtiacej klapky tak tie otáčky by mali ešte klesnuť trocha nižšie....