Ahojte,
Cca pred rokom sa mi zacal predlzovat cas startovania pri zohriatom motore, auto nechcelo naskocit a startovanie tvalo 20-30 sekund. Motor sa pri startovani dost slusne triasol, ale nenaskocil. Mam Avik 2.0 D4D 85kw motor CD-T250 (CD-FTV), r.v. 10/2004; najazdene 160tkm.
Na jar tohto roku som teda zacal s "liecbou" mojho auta nasledovne:
1. Marec 2011 - Vymena 5 rocnej baterky za novucicku Vartu Silver 87Ah + vymena palivoveho filtra - startovanie sa mierne zlepsilo...docasne
2. April 2011 - Auto som dal oservisovat kamaratovi pred STK a chel som dat spravit repas starteru, ale elektrikar mal dovolenku, tak sme s ana to vykaslali...auto startovalo, aj ked s trapenim.
3. Jul 2011 - Startovanie sa opat zhorsovalo, tak som vycistil EGR ventil (hodinka mojej bezplatnej prace ) a vymenil SCV ventil na vstrekovacom cerpadle. SCV zvykne u Avikov "odist" cca okolo 150tkm, tak som ho v nadeji, ze to pomoze, vymenil. (cena SCV 200E z Densa v Kezmarku + hodinka mojej bezplatnej prace)...bohuzial startovanie sa nezlepsilo a o tyzden odislo uplne....este ze ma mal kto roztlacit.
4. Ako mi v juli skapinalo startovanie, zacal som nahanat repas/vymenu startera. Komplet repas startera (vymena za repasovany kus) mi bol ponuknuty za 214E bez prace, novy neoriginalny starter v SR som nasiel najlacnejsi za 370E...oboje sa mi zdalo trosku vela, tak som kukol do PL a tu mali zrazu ten isty novy neoriginalny starter za 80E!!!! vratane dopravy na SR.
Kupil som starter od vyrobcu AS model SA0020 v tomto shope http://www.hurtowniarozrusznikow.pl/ a po vymene (zase hodinka mojho casu) mi auto startuje ako svajciarske hodinky.
Takze aby som to zhrnul, ked auto nestartuje, prva chybna suciastka musi byt starter! ...az a potom nieco ine
Startery zasadne nekupujte na Slovensku, ale v Polsku...rozdiel v cene 400% stoji za tyzden cakania na balik z PL.
Novy aftermarket starter bude vzdy lepsi ako repasovany origo diel, hlavne, ked stoji tretinu z ceny repasu.
Dostartovania!
Bloodymirko
Problem so startovanim tepleho motora - Riesenie
-
- panic
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 14:57
Re: Problem so startovanim tepleho motora - Riesenie
Caute,
prišlo to na mňa a mám presne takýto istý problém. Pokiaľ je motor studený, naštartuje po pár sekundovom točení. Akonáhle sa motor zohreje, nie je možné ho natočiť a vybíjam baterku na niekoľko štartov. Dal som ho do servisu a servisák mi najprv povedal, že ventil od vstrekovacieho čerpadla. Najnovšie som dostal ponuku na kúpu nového motora, pretože jeden piest je roztopený.
Má ešte niekto potvrdenie na Bloodymirove riešenie ?
Dakujem za skorú odpoved, aby som predišiel ešte vysokým škodám za kúpu ojazdeného motora.
Lopino.
prišlo to na mňa a mám presne takýto istý problém. Pokiaľ je motor studený, naštartuje po pár sekundovom točení. Akonáhle sa motor zohreje, nie je možné ho natočiť a vybíjam baterku na niekoľko štartov. Dal som ho do servisu a servisák mi najprv povedal, že ventil od vstrekovacieho čerpadla. Najnovšie som dostal ponuku na kúpu nového motora, pretože jeden piest je roztopený.
Má ešte niekto potvrdenie na Bloodymirove riešenie ?
Dakujem za skorú odpoved, aby som predišiel ešte vysokým škodám za kúpu ojazdeného motora.
Lopino.
Re: Problem so startovanim tepleho motora - Riesenie
Pokud nestartuje teplý je to opravdu většinou starter.Dělal jsem to kolegovi a stálo to asi 700Kč.
jirka
jirka
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Seznam.cz a 36 neregistrovaných