Žiarovky
- Tartarus
- panic
- Príspevky: 65
- Dátum registrácie: Štvrtok, 12. Februára 2009, 14:39
- Kontaktovať používateľa:
Re: Žiarovky
odporúčam a zároveň trošku varujem pred Osram Night Breaker, svietivosť slušná, asi jediné žiarovky pri ktorých mi nevadí že si v noci nedám okuliare, len tá cena a životnosť :-/ cca 6 - 8 mesiacov/ 15 až 20 tis. km a vždy jedna odýde, cena za sadu cca 20 - 25 €. Ale vždy mám jedny rezervné a stíham to "točiť" na ten ďalší doklad o zaplatení.
Re: Žiarovky
ja som to tu tuším už niekde spomínal, celkom pozitívne ohlasy som čítal (aj na zahraničných fórach) na žiarovky MTEC.. momentálne majú aj dobrú cenu.. a inak aj štandardne sú cca za 15€ pár, takže polovica z Osramiek.. osram môžem osra... no ved vieme
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: Žiarovky
no ja uz mam skusenosti s oboma .... a zial musim konstatovat ze Mtec pocase o hodne slabsie svietili uz oproti obycajnym philipsom
teraz mam zalozene nightbreakery a to je uplne ina liga (skoro xenon)
inak mam H11 - mozno sa to lisi aj podla typu
teraz mam zalozene nightbreakery a to je uplne ina liga (skoro xenon)
inak mam H11 - mozno sa to lisi aj podla typu
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
- Waterford26
- nula
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: Streda, 4. Apríla 2012, 20:39
- Bydlisko: Waterford-Ireland
Re: Žiarovky
odporucam Philips Extreme Power..neviem ale ci sa daju kupit na Slovensku, mal som osram nightbreaker..kratka zivotnost . .. u mna rozhodne tie philips jasne vyhravaju co sa tyka svietivosti aj zivotnosti. Modrasne sracky tam nedavajte lebo za dazda neuvidite nic. No ale zo xenonmi sa to samozrejme porovnavat neda..xenon je xenon. Tot moja rada
Avensis T3 1,8VVT-I, r.2003, dvojzonova klima, komplet elektrika, palubny PC, elektrony, volant napravo a ine srandicky
Predtym ford puma, ford mondeo mk2, ford mondeo mk3
Predtym ford puma, ford mondeo mk2, ford mondeo mk3
-
- panic
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: Štvrtok, 27. Septembra 2012, 04:42
Re: Žiarovky
Ahojte, tiež som mal problém so svetlami ktorý som vyriešil a opísal v Toyota klube CZ v októbri 2010.
Dovolím si ten istý článok zverejniť aj tu, verím že niekomu poslúži:
Vážení priatelia,
osobne patrím medzi tých, ktorým Toyota Avensis, r.v.2005, slúži dobre ale toto zatienil problém straty svietivosti xenónových svetlometov na vozidle. Musel som zvoliť riešenie a uskutočniť ho.
Realizácia bola pomerne jednoduchá ale jej voľba a naštudovanie si problému zabralo veľa času.
Toto ako aj veľká bezradnosť a nebezpečenstvo tohhto problému pre majiteľov Toyoty Avensis ma vedú k napísaniu týchto informácií.
Pred mesiacom som si uvedomil, že kahance majú väčšiu svietivosť ako moje xenóny a chcel som to vyriešiť výmenou xenónovej výbojky. Nasledovalo štúdium roznych typov žiariviek a ich svietivosti v Kelvinoch. Po zložitom a skoro hodinovom vyberaní a zložení bolo jasné, že výbojkou to nebude.
Vtedy mi pomohol blog Toyota Klub CZ, ktorému to touto cestou vraciam späť.
Vysvitlo že ide vlastne o veľkú výrobnú vadu a tak som sa obrátil na Toyota Motor Slovakia so žiadosťou o podporu a finančnú spoluúčasť. Tu som nepochodil, lebo táto organizácia podlieha Toyota Motors Czech, kde bola moja oficiálna žiadosť postúpená. Odpoveď z Čiech bola, že bez fyzickej prehliadky v autorizovanom servise nie je možné zaujať stanovisko. Pochopil som, pristavil som auto a diagnostika za 20,- € znela: zaoxidované paraboly, výmena nutná. Na jasnú a pomenovanú závadu prišla aj jasná odpoveď z Prahy.
Toyota má aj servisný program na pozáručné opravy pre vozidlá do 5 rokov a do 150.000 km ak tieto boli servisované v autorizovanom servise, čo som spĺňal. Avšak nakoľko bolo auto dovezené z Nemecka, nemôže mi česká Toyota pomôcť. A Toyota Motors Europe ma odkázala na Toyotu v Prahe..........
Musím si pomôcť sám.
Možnosti opravy alebo výmeny som našiel štyri:
1/ kompletná výmena svetlometov za nové v autorizovanom servise Toyota za =1.600,- €
2/ individuálny nakúp nových plastových parabol a ich výmena v neznačkovom servise za =380,- €
3/ výmena opravených plastových parabol v Poľsku za =100,- € + =85,- € cestovné
4/ výmena nových kovových parabol v súkromnom servise v Bánovciach nad B. za 130,- € + 30,- € cestovné
Môžem rovno napísať že riešenie 1/ nie je správne!
Ja som zvolil riešenie 4/ najmä pre nové a kovové paraboly. Oprava bola rýchla (3 hodiny), profesionálna a k mojej plnej spokojnosti. Svietivosť reflektorov je teraz taká, že v noci nosím slnečné okuliare.
Resumé:
Už dávnejšie je jasné majiteľom, laikom, servisným technikom i všetkým pracovníkom Toyoty CZ + SK + Europe, že ide o výrobnú vadu.
Len to nedávajú na vedomie. Dokazujú to aj uznané pozáručné opravy svetlometov na ktorých sa Toyota podielala.
My sme tí, ktorí to musia rázne požadovať, lebo svoje práva budeme mať vtedy, keď si ich obhájime.
Pre mňa je zarážajúce, že svetový výrobca vozidiel č. 1 sa stavia k tomuto problému laxne a nezodpovedne.
Je to neochota a nezáujem značky riešiť veľký výrobný problém, ktorý sa už týka aj faceliftovaných modelov r.v. 2008.
Pritom je táto závada oveľa zákernejšia a nebezpečnejšíia ako zasekávajúci sa plynový pedál ktorý vyviedol z miery zopár hlúpich vodičov
v zahraničí.
Dovolím si ten istý článok zverejniť aj tu, verím že niekomu poslúži:
Vážení priatelia,
osobne patrím medzi tých, ktorým Toyota Avensis, r.v.2005, slúži dobre ale toto zatienil problém straty svietivosti xenónových svetlometov na vozidle. Musel som zvoliť riešenie a uskutočniť ho.
Realizácia bola pomerne jednoduchá ale jej voľba a naštudovanie si problému zabralo veľa času.
Toto ako aj veľká bezradnosť a nebezpečenstvo tohhto problému pre majiteľov Toyoty Avensis ma vedú k napísaniu týchto informácií.
Pred mesiacom som si uvedomil, že kahance majú väčšiu svietivosť ako moje xenóny a chcel som to vyriešiť výmenou xenónovej výbojky. Nasledovalo štúdium roznych typov žiariviek a ich svietivosti v Kelvinoch. Po zložitom a skoro hodinovom vyberaní a zložení bolo jasné, že výbojkou to nebude.
Vtedy mi pomohol blog Toyota Klub CZ, ktorému to touto cestou vraciam späť.
Vysvitlo že ide vlastne o veľkú výrobnú vadu a tak som sa obrátil na Toyota Motor Slovakia so žiadosťou o podporu a finančnú spoluúčasť. Tu som nepochodil, lebo táto organizácia podlieha Toyota Motors Czech, kde bola moja oficiálna žiadosť postúpená. Odpoveď z Čiech bola, že bez fyzickej prehliadky v autorizovanom servise nie je možné zaujať stanovisko. Pochopil som, pristavil som auto a diagnostika za 20,- € znela: zaoxidované paraboly, výmena nutná. Na jasnú a pomenovanú závadu prišla aj jasná odpoveď z Prahy.
Toyota má aj servisný program na pozáručné opravy pre vozidlá do 5 rokov a do 150.000 km ak tieto boli servisované v autorizovanom servise, čo som spĺňal. Avšak nakoľko bolo auto dovezené z Nemecka, nemôže mi česká Toyota pomôcť. A Toyota Motors Europe ma odkázala na Toyotu v Prahe..........
Musím si pomôcť sám.
Možnosti opravy alebo výmeny som našiel štyri:
1/ kompletná výmena svetlometov za nové v autorizovanom servise Toyota za =1.600,- €
2/ individuálny nakúp nových plastových parabol a ich výmena v neznačkovom servise za =380,- €
3/ výmena opravených plastových parabol v Poľsku za =100,- € + =85,- € cestovné
4/ výmena nových kovových parabol v súkromnom servise v Bánovciach nad B. za 130,- € + 30,- € cestovné
Môžem rovno napísať že riešenie 1/ nie je správne!
Ja som zvolil riešenie 4/ najmä pre nové a kovové paraboly. Oprava bola rýchla (3 hodiny), profesionálna a k mojej plnej spokojnosti. Svietivosť reflektorov je teraz taká, že v noci nosím slnečné okuliare.
Resumé:
Už dávnejšie je jasné majiteľom, laikom, servisným technikom i všetkým pracovníkom Toyoty CZ + SK + Europe, že ide o výrobnú vadu.
Len to nedávajú na vedomie. Dokazujú to aj uznané pozáručné opravy svetlometov na ktorých sa Toyota podielala.
My sme tí, ktorí to musia rázne požadovať, lebo svoje práva budeme mať vtedy, keď si ich obhájime.
Pre mňa je zarážajúce, že svetový výrobca vozidiel č. 1 sa stavia k tomuto problému laxne a nezodpovedne.
Je to neochota a nezáujem značky riešiť veľký výrobný problém, ktorý sa už týka aj faceliftovaných modelov r.v. 2008.
Pritom je táto závada oveľa zákernejšia a nebezpečnejšíia ako zasekávajúci sa plynový pedál ktorý vyviedol z miery zopár hlúpich vodičov
v zahraničí.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných