Kontrolka oleja
Kontrolka oleja
zdravim vsetkych... mam avensis T25, r.v. 2006, motor 2,2 D4D, 88 tis. km. Mam problem s kontrolkou tlaku motoroveho oleja. Po nastartovani motora kontrolka tlaku oleja zhasne az po cca 2-3 sek. dovtedy kym mi kontrolka nezhasne pocut klepanie. ked sa razbehnem, tak pri cca 2000 ot./min. a viac mi pocujem klepot, take cvakanie ako sijaci stroj. toto trva tak asi okolo 10 km...
problem pocitujem nielen pri studenom motore ale aj pri teplom motore, ked ho necham stat napr 30 min.
pripada mi to, ako keby po vypnuti motoru olej stiekol uplne dole do vane a po nastartovani trva nejaky cas kym sa nacerpa.
neviete mi poradit ?
problem pocitujem nielen pri studenom motore ale aj pri teplom motore, ked ho necham stat napr 30 min.
pripada mi to, ako keby po vypnuti motoru olej stiekol uplne dole do vane a po nastartovani trva nejaky cas kym sa nacerpa.
neviete mi poradit ?
Naposledy upravil/-a Craken v Štvrtok, 23. Septembra 2010, 20:27, upravené celkom 1 krát.
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kontrolka oleja
Oleja je dosť?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: Kontrolka oleja
oleja je dost, uplne novy filter... olej Esso Ultron 5W40
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kontrolka oleja
Hmmm...asi máš v prdelkoviciach olejové čerpadlo alebo regulátor tlaku oleja (to by bola tá lacnejšia záležitosť).
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: Kontrolka oleja
chybne olejove cerpadlo resp. regulator tlaku oleja moze sposobit, ze olej stecie az do olejovej vane?
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kontrolka oleja
olej vzdy stecie do vane...chybne cerpadlo sposobi, ze ti ho naspat do motora po nastartovani nedopravi dostatocne rychlo, a regulator tlaku sposobi tiez vlastne to iste, ze to blbne
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
Re: Kontrolka oleja
aka je cca cena tychto suciastok?
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kontrolka oleja
co som pozeral nahmatkovo stoji cerpadlo 1000 eur ale je to rozne. blbe je ze na tvoj model som u nas nic nenasiel okrem snimaca za
cca 11 eur. odporucam sa obratit na toyotu a pozistovat u nich
cca 11 eur. odporucam sa obratit na toyotu a pozistovat u nich
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Re: Kontrolka oleja
no to si ma nepotesil
Re: Kontrolka oleja
vcera som bol v servise, chlapik mi tvrdi ze su to zdvihat, ze olej cez noc z nich vytecie... udajne treba vymenit vsetkych 16 zdvihatok... je to naozaj tak ze sa menia vsetky zdvihatka? alebo je mozne vyselektovat len tie, ktore su chybne?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kontrolka oleja
Ja by som na tvojom mieste dal vymeniť všetky pretože dajme tomu, že vyselektuješ tie zlé, nahradíš ich novými, lenže tie, ktoré sú ešte dobré už budú "staré" a skôr či neskôr pôjdu tra dá a zas budeš musieť meniť tzn. zas inevestícia + zas práca.Craken napísal:vcera som bol v servise, chlapik mi tvrdi ze su to zdvihat, ze olej cez noc z nich vytecie... udajne treba vymenit vsetkych 16 zdvihatok... je to naozaj tak ze sa menia vsetky zdvihatka? alebo je mozne vyselektovat len tie, ktore su chybne?
Proste nech tam nemáš poviem príklad 8 nových a 8 starých
Ak Ti financie pustia, daj to vymeniť komplet
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Re: Kontrolka oleja
chlapi, neviete o nejakom dobrom servise v BA, kde by mi pomohli s mojim problemom?
Re: Kontrolka oleja
uz si to robil? pomohlo?
to "strikovanie" a klepanie je sposobene jednoznacne nizkym tlakom oleja v olejovom systeme. moze to byt samozrejme olejovym cerpadlom, zdvihatka je ale nezmysel. nemaju s tym nic spolocne.
niekedy moze byt neskore zhasinanie kontrolky nizkeho tlaku oleja sposobena uplne niecim inym - a to odpisanymi tesneniami v turbe - moj pripad. nakolko jazdim dlhe trate a nenechaval som po viachodinovej ceste vychladnut turbo - nechanie bezat motor na volnobeh -> treba robit pri vsetkych turbomotoroch vsetkych znaciek benzin/diesel - spiekli sa tesnenia a bol zvyseny unik oleja cez turbo (dalsim znakom bol cierny dym pri plnom plyne) a v systeme mazania oleja bol nizky tlak -> svietenie kontrolky. na servis sa netreba spoliehat - v dvoch autorizovanych mi povedali ze pokial vsetko ide a na diagnostike nic neukazuje, je asi chybny senzor. omyl...
to "strikovanie" a klepanie je sposobene jednoznacne nizkym tlakom oleja v olejovom systeme. moze to byt samozrejme olejovym cerpadlom, zdvihatka je ale nezmysel. nemaju s tym nic spolocne.
niekedy moze byt neskore zhasinanie kontrolky nizkeho tlaku oleja sposobena uplne niecim inym - a to odpisanymi tesneniami v turbe - moj pripad. nakolko jazdim dlhe trate a nenechaval som po viachodinovej ceste vychladnut turbo - nechanie bezat motor na volnobeh -> treba robit pri vsetkych turbomotoroch vsetkych znaciek benzin/diesel - spiekli sa tesnenia a bol zvyseny unik oleja cez turbo (dalsim znakom bol cierny dym pri plnom plyne) a v systeme mazania oleja bol nizky tlak -> svietenie kontrolky. na servis sa netreba spoliehat - v dvoch autorizovanych mi povedali ze pokial vsetko ide a na diagnostike nic neukazuje, je asi chybny senzor. omyl...
Ex: Saab 99 2,0
Ex: Saab 900 turbo 2,0
Ex: Octavia 1,8
Avensis 2,2 D4D 110kW 03/2005
Ex: Saab 900 turbo 2,0
Ex: Octavia 1,8
Avensis 2,2 D4D 110kW 03/2005
Re: Kontrolka oleja
-to ešte nemusí znamenať nič.(dalsim znakom bol cierny dym pri plnom plyne)
Auris 1.6,MT5
Re: Kontrolka oleja
zatial som to neriesil... kontrolkq oneskorene zhasina nadalej, vytaca ma ze kazdy mi tvrdi ze to je ok, s cim nesuhlasim... ono ked ta kontrola zhasne, uz pocas jazdy a ani na volnobeh nesvieti... chcel som v zopar servisoch nechat skontrolovat aspon vizualne zdvihatka, ale mam pocit ze sa nikomu do toho nechce.... inak auto nedymi, taha celkom slusne, iba ked je mraz tak sa mi ozyva take hukanie od turba, resp. tam na turbe je taky zrejme podtlakovy regulator, myslim ze by to mohlo ist od neho....ghibli napísal:uz si to robil? pomohlo?
to "strikovanie" a klepanie je sposobene jednoznacne nizkym tlakom oleja v olejovom systeme. moze to byt samozrejme olejovym cerpadlom, zdvihatka je ale nezmysel. nemaju s tym nic spolocne.
niekedy moze byt neskore zhasinanie kontrolky nizkeho tlaku oleja sposobena uplne niecim inym - a to odpisanymi tesneniami v turbe - moj pripad. nakolko jazdim dlhe trate a nenechaval som po viachodinovej ceste vychladnut turbo - nechanie bezat motor na volnobeh -> treba robit pri vsetkych turbomotoroch vsetkych znaciek benzin/diesel - spiekli sa tesnenia a bol zvyseny unik oleja cez turbo (dalsim znakom bol cierny dym pri plnom plyne) a v systeme mazania oleja bol nizky tlak -> svietenie kontrolky. na servis sa netreba spoliehat - v dvoch autorizovanych mi povedali ze pokial vsetko ide a na diagnostike nic neukazuje, je asi chybny senzor. omyl...
ak by niekto vedel o dobrom mechanikovi dajte vediet...
apropo kde si nechal urobit to tesnenie na turbe?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní