problém ,,asi,, zo vstrekovačmi na 2L, D-4D

všetko o tomto modeli
stanley
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Piatok, 8. Júna 2007, 21:42

problém ,,asi,, zo vstrekovačmi na 2L, D-4D

Príspevok od používateľa stanley » Sobota, 3. Januára 2009, 22:30

Zdravím všetkých. Mám combíka AVE, r.v.2001 facelift
Chcem sa opýtať na skúsenosti.

Moja diagnóza:
- špatne štartuje keď je teplý, prejavuje sa to takým prskaním, už už to má chytiť prskne to a nechytí.Na druhý, sem tam na tretí pokus to už naštartuje bez problémov.Dĺžka štartu je v pohode.Skúšal som aj prísadu do nafty, trochu to pomohlo, no nezmizlo to.Stratu na výkone som si nevšimol.Spotreba sa tiež nezmenila.Auto má nabehané 190 tis. km.Na webe som sa dočítal, že životnosť vstrekovačov na D-4D motoroch je cca 150-200 tis.km - čo je na tom pravdy? Aká je cena jedného vstreku ?
Naftu tankujem len na OMV, Slovnaft, SHELL. Palivový filter mením s mot.olejom každých 10 tis.km.
Žhavenie je hádam v poriadku, keď je studený tak naštartuje na prvý pokus aj keď je velký mínus ( - 12 stupňov C ).

VELMI PEKNE ĎAKUJEM za info ( skúsenosti )
PS: všetko dobre v roku 2009 :D
STANLEY 2,0 D-4D T.Avensis, combi, r.v. 2001

Používateľov profilový obrázok
ikoror
panic
Príspevky: 88
Dátum registrácie: Nedeľa, 16. Júla 2006, 14:40
Bydlisko: Hc,Tn

Re: problém ,,asi,, zo vstrekovačmi na 2L, D-4D

Príspevok od používateľa ikoror » Nedeľa, 4. Januára 2009, 10:46

Na mojom Ave som mal so zlým štartovaním dve skúsenosti (viď. viewtopic.php?f=27&t=2751 bod 1. a 7.)
- za tepla a s "prskaním" pri štarte to bol štartér, konkrétne jeho pastorok-pomohol repas
- na začiatku za studena, vo vyššom štádiu potom aj za tepla to boli ventily vstrekovacieho čerpadla(2 ks), no bolo to spojené s poklesom výkonu a rozsvietením kontrolky motora-pomohla len výmena ventilov

Takže najprv by som sa pozrel na štartér, potom je tam palivové čerpadlo, vstrekovacie čerpadlo a až po ich vylúčení by som tipoval vstrekovače(pokles tlaku paliva v sústave by sa mal prejaviť chybovou kontrolkou), čo sa týka skúseností s common railom jediné čo sa zmenilo cca po 160000 km motor "klepe" viac ako predtým, jednoducho je hlučnejší.

PS: Príde mi dosť zbytočné meniť každých 10000 km palivový filter (pokiaľ teda nejazdíš na olej z hranoliek :) )
Toyota Auris 1.6,2017
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993

stanley
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Piatok, 8. Júna 2007, 21:42

Re: problém ,,asi,, zo vstrekovačmi na 2L, D-4D

Príspevok od používateľa stanley » Utorok, 6. Januára 2009, 07:50

Ty máš nejaké skúsenosti s olejom z hranoliek v D-4D motore ???

Ďakujem za rady.
STANLEY 2,0 D-4D T.Avensis, combi, r.v. 2001

Používateľov profilový obrázok
ikoror
panic
Príspevky: 88
Dátum registrácie: Nedeľa, 16. Júla 2006, 14:40
Bydlisko: Hc,Tn

Re: problém ,,asi,, zo vstrekovačmi na 2L, D-4D

Príspevok od používateľa ikoror » Utorok, 6. Januára 2009, 15:03

stanley napísal:Ty máš nejaké skúsenosti s olejom z hranoliek v D-4D motore ???
:lol: Nie, nie, len som narážal na krátky interval medzi výmenami palivového filtra...
Toyota Auris 1.6,2017
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných