Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
No klepotat som sa zacal pri spomenuti xenonov...tie mam tiez Olej radsej vymenim hned na jar, radsej ani nechcem vediet cenu novej prevodovky
Avensis 2004 2,4 automat
Corsa 2002 1,2:-)
Corsa 2002 1,2:-)
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
Tak potom asi mas prestudovanu temu na ceskom fore http://toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=12099
Odporucam si precitat aby si vedel co mas s nimi robit namiesto kupovania novych.
Odporucam si precitat aby si vedel co mas s nimi robit namiesto kupovania novych.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
No tie xenony som dával repasovať v xenonybn.sk (Bánovce nad Bebravou).
Vymenil mi paraboly za kovové a mal by byť už pokoj.
Teraz to svieti super.
Inak aj tak nerozumiem, prečo mi dealer povedal, že cena za nové svetlá ca.2000e
V tomto článku sa píše niečo iné:
http://auto.sme.sk/c/2605352/porovnavac ... uperb.html
Celkovo sú tu všetky dieli porovnateľné s konkurenciou, takže teraz neviem kde je pravda.
Vymenil mi paraboly za kovové a mal by byť už pokoj.
Teraz to svieti super.
Inak aj tak nerozumiem, prečo mi dealer povedal, že cena za nové svetlá ca.2000e
V tomto článku sa píše niečo iné:
http://auto.sme.sk/c/2605352/porovnavac ... uperb.html
Celkovo sú tu všetky dieli porovnateľné s konkurenciou, takže teraz neviem kde je pravda.
- hanz
- začiatočník
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
este chvilu OT:
slovenskym servisakom sa mi niekedy nechce verit ani nos medzi ocami.
Ked mne odisli xenony tak cena na slovensku bola odhadovana od 2000-2500 eur.
V rakusku som prisiel do servisu prezreli auto - zadarmo, pocas prehliadky mi dali kluce od t27 nech sa idem na dve hodiny povozit.
diagnostikovali xenony. Na druhy den som siel na vymenu - 1200 eur aj s robotou. malo to nie je, rakusanov vychvalovat nechcem, ale stale je to polovica z toho co sa na slovensku odhadovalo..
slovenskym servisakom sa mi niekedy nechce verit ani nos medzi ocami.
Ked mne odisli xenony tak cena na slovensku bola odhadovana od 2000-2500 eur.
V rakusku som prisiel do servisu prezreli auto - zadarmo, pocas prehliadky mi dali kluce od t27 nech sa idem na dve hodiny povozit.
diagnostikovali xenony. Na druhy den som siel na vymenu - 1200 eur aj s robotou. malo to nie je, rakusanov vychvalovat nechcem, ale stale je to polovica z toho co sa na slovensku odhadovalo..
avensis T25 2AD-FTV
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
tých 1200e bola suma za oba nové reflektory aj s prácou?
Alebo ti ich len opravovali?
Ak výmena za nové, tak to je potom normálna cena.
500-600e je rozumná cena za reflektor. Je to stála typicky drahšia záležitosť "made in toyota" keď si zoberieme, že sa nejedná o "high tech" reflektor...ale keď ti slovák zahlási 2500e za výmenu, tak je to rozdieľ.
Proste tomu nerozumiem, čo tým chcú na SK dosiahnuť.
Toyota nie je braná ako luxusná značka.
Alebo ti ich len opravovali?
Ak výmena za nové, tak to je potom normálna cena.
500-600e je rozumná cena za reflektor. Je to stála typicky drahšia záležitosť "made in toyota" keď si zoberieme, že sa nejedná o "high tech" reflektor...ale keď ti slovák zahlási 2500e za výmenu, tak je to rozdieľ.
Proste tomu nerozumiem, čo tým chcú na SK dosiahnuť.
Toyota nie je braná ako luxusná značka.
-
- panic
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 14:57
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
Pani, cely problem s Toyotou je, ze ich auta sa akosi nechcu kazit, takze sa servisy nemozu nabalit na opravach a servise tak vyrazne ako pri VW, Skode a o Fiate ani nehovorim. Je rozdiel, ked sa Passat za svoj 6 rocny zivot pokazi 15 krat a Avik max 2-3 krat....a servisy musie z niecoho zit, tak ryzuju kde sa da.
Inac, co sa tyka cien origo Toyota dielov v SK a AT, moja skusenost je, ze maju jednotny cennik pre celu EU, takze ak niekto odrbava je to samozrejme na u nas a nie u juznych susedov, a to nehovorim o neporovnatelne vyssej kvalite prace v AT servisoch za nizsie ceny.
Takze kto moze hor sa do servisov v AT a kto nemoze, nech si zozenie spolahliveho a sikovneho "garazoveho" servisaka, ako ja a je v suchu
Inac, co sa tyka cien origo Toyota dielov v SK a AT, moja skusenost je, ze maju jednotny cennik pre celu EU, takze ak niekto odrbava je to samozrejme na u nas a nie u juznych susedov, a to nehovorim o neporovnatelne vyssej kvalite prace v AT servisoch za nizsie ceny.
Takze kto moze hor sa do servisov v AT a kto nemoze, nech si zozenie spolahliveho a sikovneho "garazoveho" servisaka, ako ja a je v suchu
- hanz
- začiatočník
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
to bola cena za dve nove svetla aj so ziarovkami vratane prace a dph.matax napísal:tých 1200e bola suma za oba nové reflektory aj s prácou?
Alebo ti ich len opravovali?
Ak výmena za nové, tak to je potom normálna cena.
500-600e je rozumná cena za reflektor. Je to stála typicky drahšia záležitosť "made in toyota" keď si zoberieme, že sa nejedná o "high tech" reflektor...ale keď ti slovák zahlási 2500e za výmenu, tak je to rozdieľ.
Proste tomu nerozumiem, čo tým chcú na SK dosiahnuť.
Toyota nie je braná ako luxusná značka.
ja by som to skor videl naopak, kto moze nech si zozenie spolahliveho garaznikabloodymirko napísal:Pani, cely problem s Toyotou je, ze ich auta sa akosi nechcu kazit, takze sa servisy nemozu nabalit na opravach a servise tak vyrazne ako pri VW, Skode a o Fiate ani nehovorim. Je rozdiel, ked sa Passat za svoj 6 rocny zivot pokazi 15 krat a Avik max 2-3 krat....a servisy musie z niecoho zit, tak ryzuju kde sa da.
Inac, co sa tyka cien origo Toyota dielov v SK a AT, moja skusenost je, ze maju jednotny cennik pre celu EU, takze ak niekto odrbava je to samozrejme na u nas a nie u juznych susedov, a to nehovorim o neporovnatelne vyssej kvalite prace v AT servisoch za nizsie ceny.
Takze kto moze hor sa do servisov v AT a kto nemoze, nech si zozenie spolahliveho a sikovneho "garazoveho" servisaka, ako ja a je v suchu
inak s tou cenou prace to je skor tak, ze hodinova sadzba je v AT drahsia, ale za ukon si napocudovanie uctuju menej casu
avensis T25 2AD-FTV
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
mozno si uctuju realne casy a nie plne normohodiny ako u nas. Olej ti vymenia za 5 minut ale nauctuju ti podla softveru normovanu polhodinu ci kolko to maju. A ten rychlejsi cas je vraj len sikovnost mechanika a tvoj benefit (cize po slovensky: obcas odflaknuta robota a tvoj ojeb )
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- jimmi73
- panic
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Marca 2007, 14:14
- Bydlisko: NMnV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
Cena origo zotrvačníka v AT je okolo 720 eur, neviem uplne presne a čo sa týka cien xenonových svetiel (ako aj ostatných originál dielov) v toyota servisoch to si neurčuje každý servis, ale samotný importér alebo jeho nadriadený importér (Toyota Slovakia - Toyota Czech - Toyota Brusel) také je poradie. Darmo nadávate na servisy, oni musia iba držať hubu a krok a robiť to čo im nariadi importér a ten to aj dosť prísne kontroluje.
Auris TS 1,6 CVT
ex. Corolla Verso 1,8
ex. Carina E 1,6 GLi
Yaris 1,0 3d
ex. Corolla Verso 1,8
ex. Carina E 1,6 GLi
Yaris 1,0 3d
- hanz
- začiatočník
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
no na nariadenie importera a jeho dordrzovanie servisom mam svoj nazor..
existuje xx pripisov o opakujucich sa chybach, financnej ucasti importera / servisu na opravach tychto chyb atd a servis ta bude do nemoty presviedcat ze chyba neexistuje, nic sa nedeje a slabikar je komiks...
existuje xx pripisov o opakujucich sa chybach, financnej ucasti importera / servisu na opravach tychto chyb atd a servis ta bude do nemoty presviedcat ze chyba neexistuje, nic sa nedeje a slabikar je komiks...
avensis T25 2AD-FTV
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
- jimmi73
- panic
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Marca 2007, 14:14
- Bydlisko: NMnV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
Toto by bola debata na dlho, máš pravdu existuje goodwill (dobrá vôla servisu) na vady ktoré sa vyskytnú po záručnej dobe. Je to však pre autá zakúpené na území sr, a pokiaľ auto nebolo servisované v danom servise a nie je ani šanca že tam bude niekedy servisované tak sa nediv že daný servis sa tomu bude brániť, ide to totiž z jeho zisku a ver že ani v obuvi ti nezreklamujú topánky, ktoré si u nich nekúpil. Je a bude to vždy o peniazoch, ten servis musí živiť xy ludí, ktorí sa snažia vyhovieť zákazníkom. Na druhej strane je v dnešnej dobe aj veľa zákazníkov, ktorí reklamujú aj to čo očividne spôsobili sami, ale to je už iná kapitola a netýka sa tohoto príspevku.
Auris TS 1,6 CVT
ex. Corolla Verso 1,8
ex. Carina E 1,6 GLi
Yaris 1,0 3d
ex. Corolla Verso 1,8
ex. Carina E 1,6 GLi
Yaris 1,0 3d
- hanz
- začiatočník
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
len kratko, pre ilustraciu
auto kupovane na sk, servisovane v servise predajcu. na mnohe zavady sa prislo este v zarucnej dobe a boli popierane az dokym som nevolal do prahy...
a goodwill - tu sa sklada po tretinach servis, importer a majitel auta.. vzhladom na to ze mame uz asi desiatu toyotu, mame relativne bohate skusenosti aj co sa pristupu roznych servisov tyka.
auto kupovane na sk, servisovane v servise predajcu. na mnohe zavady sa prislo este v zarucnej dobe a boli popierane az dokym som nevolal do prahy...
a goodwill - tu sa sklada po tretinach servis, importer a majitel auta.. vzhladom na to ze mame uz asi desiatu toyotu, mame relativne bohate skusenosti aj co sa pristupu roznych servisov tyka.
avensis T25 2AD-FTV
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
ex corolla E12 1CD-FTV
ex corolla E10 4E-FE
Re: Zahrkotanie v priestore od prevodovky pri klesaní otáčiek
moja skúsenosť s prevodovkou je presne taká ako tvoja - hrkoce
- mám auto od roku 2005 T-25 110kw D-4D som prvý majiteľ cca 160 000 km
- okrem iných závad, prevodovka sa prejavila cca po 15 000 km a klepe dodnes.
- v záruke som ju niekoľko krát reklamoval, výsledok vymenili zotrvačník a zmena žiadna.
- pre slovensko je určený garančný technik ODBORNÍK ktorý takéto vady posudzuje jeho
nasledovné rozhodnutie bolo vymeniť ložiská v prevodovke to som už vedel že, čo nepokazil
výrobca mimochodom Poliaci dokončí tento ODBORNÍK nakoľko sa autám venujem tak som im
nedovolil.
- moje následné pátranie po probléme v česku, rakúsku, výsledok pravdepodobne zlé konštrukčné
riešenie prevodovky /uloženie hriadeľov v obale prevodovky / Japonci vedia ale mlčia.
- na funkčnosti a hlučnosti za jazdy to nemá vplyv aspoň zatial
- mám auto od roku 2005 T-25 110kw D-4D som prvý majiteľ cca 160 000 km
- okrem iných závad, prevodovka sa prejavila cca po 15 000 km a klepe dodnes.
- v záruke som ju niekoľko krát reklamoval, výsledok vymenili zotrvačník a zmena žiadna.
- pre slovensko je určený garančný technik ODBORNÍK ktorý takéto vady posudzuje jeho
nasledovné rozhodnutie bolo vymeniť ložiská v prevodovke to som už vedel že, čo nepokazil
výrobca mimochodom Poliaci dokončí tento ODBORNÍK nakoľko sa autám venujem tak som im
nedovolil.
- moje následné pátranie po probléme v česku, rakúsku, výsledok pravdepodobne zlé konštrukčné
riešenie prevodovky /uloženie hriadeľov v obale prevodovky / Japonci vedia ale mlčia.
- na funkčnosti a hlučnosti za jazdy to nemá vplyv aspoň zatial
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných