Strana 7 z 7

Re: ToyotaTeam Slovakia ZRAZ Tekovsky hradok

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 19:08
od používateľa exo_t
To olepené čudo na foto 086 a 121 je čo :?:

EDIT: Asi mazda 626 (GC), ale ruku do ohňa za to nedám...

Re: ToyotaTeam Slovakia ZRAZ Tekovsky hradok

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 19:46
od používateľa Srandista
Nejaka starsia generacia Fordu Mustang...

Re: ToyotaTeam Slovakia ZRAZ Tekovsky hradok

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 20:05
od používateľa Gabriel Nagy
Jj, bratia Porubiakovci z RS a ich ford mustang V8 5.0liter ;-)

Re: ToyotaTeam Slovakia ZRAZ Tekovsky hradok

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 20:14
od používateľa exo_t
oh, my bad. vďaka za odpoveď a dosť bolo OT :)

Re: ToyotaTeam Slovakia ZRAZ Tekovsky hradok

Napísané: Štvrtok, 20. Júna 2013, 12:18
od používateľa Srandista
Tak, slubil som nejaky kratsi report, tak sem teda nieco spisem.

Tohoto rocny TTS zraz sa bohuzial pre mnoho zlych okolnosti nekonal na tradicnej Pezinskej Babe, a kedze realne hrozilo, ze by sa fanusikovia Toyoty a Lexusu sa tohoto roku nestretnut, vstupil do deja Gabo a operativne vybavil vyhradeny plac len pre nas, na akcii RACE & TUNING Day na letisku Tekovský Hrádok.

Akcia sa konala 14. a 15. juna, ja som kazdopadne skrz pracovne povinnosti a vzdialenost od miesta konania zrazu vyrazil az v sobotu. Auto z predosleho dna umyte, a tak som v sobotu po kratkom vychystani vyrazil, na 250 km dlhu cestu po okreskach. Cesta bola v pohode znacena az po Nitru, kde znacenie znenazdania skoncilo, a ja som bol nuteny potupne zapnut navigaciu :) Ta uz ma ale bez problemov doviedla priamo do Tekovskeho Hradku, kde sa akcia konala.

Po zakupeni listku som bol v arealy poslany na miesto, kde sa grupovali Toyotaci a Lexusaci, a ktore bolo specialne vyhradene len pre nas. Niekeolko ludi uz bolo na mieste, mix automobilov cital niekolko Celic, Avensisa, Lexusy IS, dve MR2 a moju Corollu. V priebehu dna sa este pripojila Previa, Lexus RX a na place sa dalo najist aj par dalsich Toyot, ktore ale neboli z TTS.

V case mojho prichodu (okrem tepla, pamatnici spomenu na TTS zraz 2011 ;) ) boli uz v plnom prude testovacie jazdy na slalom, do ktoreho som sa skrz svoj neskorsi prichod nestihol zaregistrovat, ale samozrejme sme v nom mali svojich zastupcov, v podobe Mata jeho MR2 Mk2 a Gaba s jeho "rodinnym" IS300 :) Bohuzial, prislo mi, ze trat bola spravena velmi neprehladne a mnohe vozidla sa na trati dokazali stratit vo vsetkych troch pokusoch. Bohuzial, prave pri slalome aj zacal problem, ktory sa potom s organizatormi tahal cely den, a to casovy sklz v programe. Chapem, ze zorganizovat akciu, na ktorej sa zucastnuje niekolko stoviek ludi a vozidiel, nie je jednoduche, ale casovy sklz sa vznasal nad letiskom cely den a nedostatok informacii od organizatorov iba prilieval olej do ohna, co vyvrcholilo sprintami posunutymi asi o dve hodiny, pri ktorych sa do samotneho zaciatku sprintov samotnych nevedelo, ci sa bude startovat podla kategorii, alebo systemom kto prv pride, ten prv startuje. K sprintom sa ale este vratim.

A co bolo vlastne na akcii vidiet okrem tych niekolkych veteranov v nasich radach? :) Toz samozrejme hlavne vytunene auta. Aj ked teda, vytunene... Ako je na slovesnku bohuzial smutnou pravdou, vacsina vozidiel nie je ani tak tunena, ako stylovana (alebo inak povedane, tuzena), a to podla mojho nazoru este kolko krat nevkusne. Kazdy toto vnima inak, moj salok kavy to vsak nie je. V mojich ociach by mal tuning znamenat vylepsovanie casti motora, podvozku, brzd a podobne, s tym, ze na exterier vozu by sa malo sahat az nakoniec, a aj to velmi opatrne. Tu to bohuzial funguje uplne naopak, takze v mnohych pripadoch vidite Fabie v oranzovej kozi, s kufrom plnym reprakov, TV v interiery, ale stale s motorom 1.2 HTP, pripadne BMW 530d s lookom M5, podobne ako Hondu Civic 1.6 s lookom Type-R a podobne. Toyotaci a Lexusaci nastastie na tuning idu tou (podla mna) spravnou cestou, a tak vidite lepsie brzdy, karbonove kryty motorov, priechodnejsie vyfuky a podobne, realne vylepsenia vozov. Navyse drtiva vacsina nasich vozov mala aspon trochu nadpriemerne vykony, co sa o kope ostatnych aut na zraze povedat nedalo.

V ramci sprievodneho programu bolo niekolko akcii, mne v hlave utkvelo len driftovanie na vyhradenej ploche, a aj to iba preto, pretoze sa na nom podarilo jednemu cloveku v trojkovom BMW uplne zodrat pneumatiky a hned na to mu vzplanul ohen v motorovom priestore, pri com museli zasahovat aj dostupny hasici. Okrem toho si pamatam len sprinty, ktorych som sa sam zucastnil (v kategorii 1.6-2.0 litre), a o kategoriu nizsie nas este zastupoval stenky s jeho MR2 (v kategorii 1.4-1.6 litra). Zo stenkyho sprintov si pamatam len jeho suboj s Hondou CR-X, ktory vyhral, vdaka jeho superior motoru 4A-GE, ktory sa mu schovava pod karbonovou kapotou :) Na mna bohuzial hned v prvom kole vyslo jedno z mala aut, ktore ma v ramci atmosferickej kategorie do 2 litrov dokaze porazit, a veru sa mu to aj podarilo. Holt, Honda S2000 aj s jej legendarnym motorom F20C s jednym s najvacsich litrovych vykonov vsetkych cias sa nemoze podcenovat ani dnes, takmer 15 rokov po zaciatku vyroby (a zaroven 4 roky po jej skonceni). Kazdopadne to bol docela zaujimavy suboj japonskych vysoko otackovych atmosfer, a systemov VTEC a VVTL-i. Dalsie 2 runy mi prekvapivo vysli na rovnakeho supera, nejakeho dvojlitroveho bavoraka, u ktoreho pokazde nastala rovnaka situacia. Po starte jeho niekolko metrovy naskok, vdaka trakcii od zadku, ktory ale vydrzal len do aktivacie mojho liftu, po ktorom som za pritomnosti uzasneho vysokootackoveho zvuku vyrazil dopredu a na tom mieste som aj zostal.

Okrem toho pre mna boli na ploche len stanky s jedlom, co bolo zaroven jedine miesto, kde sa clovek vedel dockat trocha toho tiena, pretoze na letisku pochopitelnie nie su ziadne stromy ani ine budovy, kde by sa clovek vedel ukryt pred vsade pritomnym slnkom.

Ja som kazdopadne tuto akciu bral v prvom, druhom a aj poslednom rade ako stretko ludi a kamaratov z TTS, a preto som v konecnom dosledku s touto akciou spokojny. Bolo nas sice pomenej, predpkladam asi 15 aut s posadkami, dokopy asi do 30 ludi, ale aj to mi stacilo na skvelu atmosferu na akcii a fajny pokec.

Niekedy po 18. hodine to zabalila najvacsia grupa, ktora sa nasledovne na to vydala (za mnou, lebo som ako jediny mal k dispozicii navigaciu :D ) okreskami asi 150 km smer Bratislava, kde sme este po prichode pri Zlatych pieskoch na niekolko minut pokecali, a nasledovne po 21. hodine sme aj tuto grupu rozpustili a kazdy sme sa vydali po svojej ceste domov.

Chcem sa len na zaver podakovat vsetkym ucastnikom podakovat, bola to skvela akcia, aj ked s trocha slabsou ucastou. Ale furt lepsie takato akcia, ako ziadna (a ze aj to realne hrozilo), a dufam, ze teraz vsetci zameriame sily na buduci rok, aby sme sa stretli buduci rok v hojnejsom pocte, uz na nasej tradicnej Babe.