Jasne, ved pisem, ze som moje tvrdenie zamerne prehnal
Celkovo sa mi ale IS-F nepaci z par dovodov. Nevyzera az tak dobre priznajme si. Je to vec vkusu ale nie je to krasavec. Vela ludom sa nepacia mat na aute 4 vyfuky, mne ano
Je prehnane draha. Predsa len v porovnani s M3, C AMG, S4.
Automaticka prevodovka. Neviem ako vy ale ja by som velmi rad v takom aute videl aj moznost manualu.
A tak dalej par dalsich drobnosti, ale celkovo velmi respektujem IS-F, je to proste vyborne auto. Ale netuzim po nom.
Slovakia Ring / informacie
Moderátor: Elvis
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Slovakia Ring / informacie
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Slovakia Ring / informacie
Samuel, neviem kto si, aky mas background, ale jedno viem isto: o sucastnych autach toho moc nevies. Odhliadnuc od toho, ze design a paci/nepaci je vec vkusu, zase si napisal nieco, co je ocividne loz: "Je prehnane draha. Predsa len v porovnani s M3, C AMG, S4." Pracujem v motoristickych mediach uz nejaky ten rok, navyse teraz aktivnejsie ako nikdy predtym. IS-F je favorit pre mnoho motoristickych novinarov z mojho okolia PRAVE PRE JEHO POMER cena/vykon ktory ti nemecke znacky NEDAJU. Pozri si co stoji zaklad IS-F a co vsetko obsahuje. Potom zober napriklad tu ospevovanu M3, natlac do nej presne to iste a zistis, ze to auto stoji o cca mega skk korun viac. To je realita chlapce. A podobny vysledok dostanes aj vtedy, ked budes porovnavat uplne zakladne ceny tychto aut bez ohladu na to, co vsetko je v tom aute (aj ked sa priznam, ze neviem ako sa klesali ceny u tychto aut za posledne obdobie). Takze o "prehnane drahom" IS-F by som tu v ZIADNOM pripade nepisal.
Ten automat v IS-F si treba skusit, je vynikajuci a po case ta uz ani nebude manual chybat. Je totiz uzasne radit rychlosti bez nutnosti pustat volant... Howgh
Ten automat v IS-F si treba skusit, je vynikajuci a po case ta uz ani nebude manual chybat. Je totiz uzasne radit rychlosti bez nutnosti pustat volant... Howgh
Samuel napísal:Jasne, ved pisem, ze som moje tvrdenie zamerne prehnal
Celkovo sa mi ale IS-F nepaci z par dovodov. Nevyzera az tak dobre priznajme si. Je to vec vkusu ale nie je to krasavec. Vela ludom sa nepacia mat na aute 4 vyfuky, mne ano
Je prehnane draha. Predsa len v porovnani s M3, C AMG, S4.
Automaticka prevodovka. Neviem ako vy ale ja by som velmi rad v takom aute videl aj moznost manualu.
A tak dalej par dalsich drobnosti, ale celkovo velmi respektujem IS-F, je to proste vyborne auto. Ale netuzim po nom.
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Slovakia Ring / informacie
hosi, fotecky su tu Bude aj video (uz ho mam zostrihane) ale cakam na approval
>> Fotogaléria RacingWheels Day na Slovakiaringu <<
>> Fotogaléria RacingWheels Day na Slovakiaringu <<
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Slovakia Ring / informacie
Uf no dobre.
Ked hodnotime vykony a pouzitie na trati, tak rychly automat bude urcite pouzitelnejsi. V realnej prevadzke napr v meste a pri parkovani to moze byt otravne, ale aj nemusi. Zalezi, na konkretnom uzivani.
Nehovorim, ze M3 je nejaky vytvor sameho pana Boha, ale v beznom kazdodennom uzivani sa mi pozdava viac pouzitelnejsi.
S tou cenou sa priznavam, ze som sa mozno sekol ako tak pozeram zaklad IS-F je okolo 50-Tis.$, co nie je zle, pred cca rokom ked som to pozeral, tak prave IS-F v porovnani vychadzal najhorsie..
Nemozem nijako objektivne hodnotit IS-F, pretoze som nemal tu cest ho riadit, len som si v nom raz posedel. M3 na druhej strane som mal moznost riadit aj v predoslej verzii E46 a rovnako v aktualnej E92.
Moje pozadie riesit nemusime, predsa len baby maju krajsie pozadia
Ked hodnotime vykony a pouzitie na trati, tak rychly automat bude urcite pouzitelnejsi. V realnej prevadzke napr v meste a pri parkovani to moze byt otravne, ale aj nemusi. Zalezi, na konkretnom uzivani.
Nehovorim, ze M3 je nejaky vytvor sameho pana Boha, ale v beznom kazdodennom uzivani sa mi pozdava viac pouzitelnejsi.
S tou cenou sa priznavam, ze som sa mozno sekol ako tak pozeram zaklad IS-F je okolo 50-Tis.$, co nie je zle, pred cca rokom ked som to pozeral, tak prave IS-F v porovnani vychadzal najhorsie..
Nemozem nijako objektivne hodnotit IS-F, pretoze som nemal tu cest ho riadit, len som si v nom raz posedel. M3 na druhej strane som mal moznost riadit aj v predoslej verzii E46 a rovnako v aktualnej E92.
Moje pozadie riesit nemusime, predsa len baby maju krajsie pozadia
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných