Príspevok
od používateľa smutok » Nedeľa, 6. Septembra 2015, 10:40
Problem moze byt este v brznom valci.
Platnicky mozu brzdit trochu lepsie alebo trochu horsie ale nemaju vplyv na samotny pedal. Ani netvrdne ani nemakne. Moze byt, ze musi silnejsie dupat na pedal aby dosiahol rovnaky ucinok brzdenia pri zlych platnickach.
Chod pedalu ovplyvnuje brzdovka a bezdny valec. Pri EBC sa oproblem objavuje pravdepodobne preto, ze maju vacsiu ucinnost ako platnicky co mal predtym a tym padom viac zohrievaju brzdy co sposobuje zvysenie aj tlaku brzdnej kvapaliny a to moze sposobit problemy s hlavnym brzdnym valcom.
Ja osobne to vidim ako problem nedostatocneho chladenia brzd. Bud zly privod vzduchu k nim alebo velmi caste brzdenie bez rychlejsej jazdy bez brzdenia na ochladenie brzd.
Ta brzdovka s vyssim bodom varu bola aka? Lebo vyrobcovia bezne uvadzaju zvysenie o 5 stupnov C ako vyssi bod varu. Tak pokial bezna brzdovka ma 265 stupnov C suchy bod varu, tak zvyseny kludne moze byt 270-275.
Ale inak ano, akykolvek problem s brzdami je zvalovany hned na platnicky.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT