Prémiové palivá
Moderátor: Elvis
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Prémiové palivá
Skoda, ze to nejak specialne nevyhodnotili. Ale asi nebolo co, okrem toho zistenia u Lukoilu. Ked si vsak pozriem tie ceny premiovych paliv, je to zbytocny marketing. Na litri preplati clovek od 18 do 20 centov, co pri tankovani 40 az 50 litrov je 8 az 10 eur na jednej nadrzi. V porovnani s aditivami, ktore si pred natankovanim nalejes a tiez ti osetruju benzin a zvysuju oktanove cislo, je to dost velky rozdiel (o 6-8€ viac).
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Prémiové palivá
teoreticky predpisany benzin pre Celicu Slovnaft 99EVO mal vacsie problemy na EK ako "voda" s Jurki.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Prémiové palivá
Števo vieš to nejako rozviesť??
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Prémiové palivá
ak pockas do nedele
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Prémiové palivá
Ked som kupil Celicu tankoval som prve 2 roky len shell, ale kedze mame u nas najdrahsiu shellku v SK zacal som tankovat Jurki a za tie 4 roky a nieco co tam tankujem sa mi nestalo, zeby si motor stazoval, vobec ziadny rozdiel. Pred terminom EK som vzdy natankoval par nadrzi shell, pred 2 rokmi som vsak isiel na EK s benzinom s Jurki a to na stanicu na ktorej technik o Jurki nechce ani pocut, ako vzdy pred kontrolou som zohrial motor, napojil ma na pristroje, hodnota HC alebo CO2 bola trochu nad normou, tak som zapol dialkove, ventilator a na prvy krat som presiel ako na vyssich otackach tak na volnobehu. Ked som technikovi po EK povedal, ze tam mam benzin s Jurki povedal, ze to nieje mozne, ze ked pride niekto s tym benzinom ma zle hodnoty, ze jeho stara Š120 ani nechcela ist ked tam natankoval Jurki, asi mi ani neuveril. Ja som odisiel spokojny a tankujem nadalej na Jurki obcas Shell napr. v RK ked idem okolo a maju dobru cenu.
Tento rok som si povedal, ze ked dam motoru to co tam ma ist, musim v pohode prejst cez EK, vyjazdil som nadrz do sucha=uplne, odstavil a nalial Slovnaft 99EVO presiel som na nom cca 100km (v redline) a na druhy den som isiel na EK, zohrial som motor ako vzdy, vo vyssich otackach tam zase niektora hodnota bola trochu nad normal, ale s pomocou technika, som presiel. Na volnobehu na prvy krat nic a musel nieco urobit aby to bolo OK.
Pred dvomi rokmi som mal na EK "stary" olej, Jurki, sviecky uz sice mali 90tis.km ale musia fungovat 100% do min. 100tis. km , teraz som tam mal Slovnaft 99EVO, novy olej, nove sviecky, Evans a aj tak bol trochu problem, EK robim zaciatkom augusta a pocasie bolo podobne, mozno sa mylim, ale kvalitu benzinu by mala urcit EK aspon s vacsej casti by tam mal mat vplyv dobry-zly benzin, motor neberie olej jazdi stale ako pred 100tis.km, tolko moja skusenost.
Pred nedavnom som menil palivovy filter mal nejakych 108tis.km bolo v nom trochu necistot, ale to je asi normalne po tolkych km.
Tento rok som si povedal, ze ked dam motoru to co tam ma ist, musim v pohode prejst cez EK, vyjazdil som nadrz do sucha=uplne, odstavil a nalial Slovnaft 99EVO presiel som na nom cca 100km (v redline) a na druhy den som isiel na EK, zohrial som motor ako vzdy, vo vyssich otackach tam zase niektora hodnota bola trochu nad normal, ale s pomocou technika, som presiel. Na volnobehu na prvy krat nic a musel nieco urobit aby to bolo OK.
Pred dvomi rokmi som mal na EK "stary" olej, Jurki, sviecky uz sice mali 90tis.km ale musia fungovat 100% do min. 100tis. km , teraz som tam mal Slovnaft 99EVO, novy olej, nove sviecky, Evans a aj tak bol trochu problem, EK robim zaciatkom augusta a pocasie bolo podobne, mozno sa mylim, ale kvalitu benzinu by mala urcit EK aspon s vacsej casti by tam mal mat vplyv dobry-zly benzin, motor neberie olej jazdi stale ako pred 100tis.km, tolko moja skusenost.
Pred nedavnom som menil palivovy filter mal nejakych 108tis.km bolo v nom trochu necistot, ale to je asi normalne po tolkych km.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Re: Prémiové palivá
Citujem z užívatelskej príručky k Toyote RAV4 2.0VVTi 112kW:
Pre optimálny výkon motora zvoľte bezolovnatý benzín s oktánovým číslom 95 alebo vyšším.
Pre optimálny výkon motora zvoľte bezolovnatý benzín s oktánovým číslom 95 alebo vyšším.
Ex: Toyota Carina E 1.6 16V kombi
Ex: Toyota RAV4 III 2,0 VVTi
Ex: Toyota Avensis 1.8 VVTi
Ex: Toyota RAV4 III 2,0 VVTi
Ex: Toyota Avensis 1.8 VVTi
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných