Trable s Toyotovými D4D motormi

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 2. Augusta 2010, 10:48

Joj bobani. Si myslíte že Jurki a Agip a Tesco berie palivá z ukrajiny? Povedal by som že takých 95% všetkých predávaných palív má pôvod v Molnafťáckej rafinérke v BA. Oni predajcovia už len do surového produktu pridávajú aditíva. Teda ak si nepožiadajú aby palivá už pri dodávke obsahovali základné aditíva potrebné pre život motora. Čo sa týka tzv. "družstevníckej" nafty, tak aby ste neboli prekvapkaný, že tá nafta je často kvalitnejšia ako to čo tankujete napr. v Shellke a podobne. Prečo? - poznám pár maníkov čo robia na pumpách a pravidelne počúvam story ako sa nejakému trotlovi podarilo pri prečerpávaní z cisterny postiť nejaký ten kubík nafty do benzínovej nádrže a naopak. Dokonca ak náhodou premiešajú benzíny medzi sebou, tak už ani neprerušujú prečerpávanie - však načo? - jazdiť sa na to dá. Druhá stránka veci je že červenú naftu by som si veru z čisto pragmatického dôvodu do auta nenalial. Pamätám si totiž keď sme mali ešte v armáde červenú naftu a prechádzali sme na klasickú "bezfarebnú" - asi rok trvalo, kým po odobratí vzoriek z veľkých PHM nádrží nebola nafta ružová. A to pri zmene zákona nádrže komplet vyprázdnili a vyčistili. To isté budete mať aj s autom - keď vás aj po x mesiacoch náhodou poliši zastavia a budú chcieť odobrať vzorky, tak budú ružové a máte prúser na krku. Viem že odoberanie vzoriek z nádrží pri moderných autách nie je také jednoduché, ale občas policajtov utrhne a robia to - hlavne pri úžitkových autách (LiteAce, HiAce, HiLix...)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa stefan-celica » Pondelok, 2. Augusta 2010, 15:25

Bude to sice off topic ale napr. kamionista co rozvaza benzin na cerpacky shell pred jazdou ma vyliat do 15 000-20 000l kanistra 5l bandasku s aditivami a je s toho V-Power. Bud je na tom nieco pravdy alebo si zase niekto vymisla...

Zdroj nebudem prezradzat.

Ta druzstevnicka nafta je fakt v pohode a mozno ako pisal rasto aj lepsia(skusenosti :) ) ako z cerpacky. Akurat sa stazovali traktoristi ze im to farbivo v nej zaserie filter. Zdroj tiez nebudem prezradzat.

Kua ked je pravda ze polisi monitoruju fora mam zajtra doma komando...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 2. Augusta 2010, 21:32

Rasťo napísal: - Joj bobani. Si myslíte že Jurki a Agip a Tesco berie palivá z ukrajiny?

- poznám pár maníkov čo robia na pumpách a pravidelne počúvam story ako sa nejakému trotlovi podarilo pri prečerpávaní z cisterny postiť nejaký ten kubík nafty do benzínovej nádrže a naopak.
Rasto, tu nejde o povod nafty, ale skor o skladovanie, spominane lapsusy pri napustani nadrzi, dodrziavanie predpisov o udrzbe a prevadzke, atd. Takze na to som skor narazal.

STEFAN:
Druha vec, k tym aditivam - ano funguje to tak, ze sa v predpisanych mnozstvach pridavaju vysokokoncentrovane aditiva do benzinu. Ja tu nechcem zas robit niekomu zadarmo reklamu a tlacit karelaby, ale na jednej pumpe som zacal tankovat po odporucani distributora v SR. Nejde o povod benzinu, ale zrovna o aditiva, ktore tam v dobrom mnozstve pridavaju. Asi uz nebudem tankovat inde, pretoze naozaj sa mi znizila spotreba - a to ja som neveriaci Tomas casto v tychto veciach. Takze naozaj je to vyslovene o pristupe majitela, o cistote dovazaneho benzinu a na tejto pumpe maju externe nadrze (cisterny), tj nie podzemne zasobarne, a pouzivaju aj tie aditiva a za normalne ceny tankujem celkom dobry benzin a nemusim ani sponzorovat vpower.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Ado
Toyota guru
Príspevky: 1796
Dátum registrácie: Streda, 27. Júla 2005, 09:10
Bydlisko: Tábor

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Ado » Piatok, 17. Decembra 2010, 21:59

pýtal som sa to už na začiatku,ale odpoveď nejako neprišla,tak ešte raz,ako je na tom D4D v LC120?ak niekto vie či má také isté problémy ako 2liter a 2,2?
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 18. Decembra 2010, 09:23

Ado majiteľov týchto vozov je strašne málo. Kolega 120-tku mal a až na spotrebu toho 4,2L motora, nemal jedinú výhradu.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Ado
Toyota guru
Príspevky: 1796
Dátum registrácie: Streda, 27. Júla 2005, 09:10
Bydlisko: Tábor

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Ado » Sobota, 18. Decembra 2010, 19:26

viac by mi pasovala 2,7 benzín,keďže nie som veľký fanúšik dieselov,ale tých je tak málo že až :x
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Samuel » Nedeľa, 2. Januára 2011, 17:26

Nooo, ja vidim, ze v NR sa nam rozmohli Avetka 2004 a vyssie, vybavene dizlami a vacsina z nich dost cmudi :?

Aky je technicky rozdiel medzi D4D a D-Cat ? Lebo nejako tomu nerozumiem...

Ale stale je to so spolahlivostou lepsie ako TDi od VW Group a za tym si stojim !!
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
Avensis
Toyota guru
Príspevky: 1160
Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
Bydlisko: RV
Kontaktovať používateľa:

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Avensis » Nedeľa, 2. Januára 2011, 17:44

D-cat má uhlíkový filter ktorý má viac lapať splodiny a aj by mal motor menej dymieť a taktiež si vyžaduje iba bezsírnu naftu ;-)
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"

Yamaha WR
Yamaha XS veterán :-)
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD

ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Samuel » Nedeľa, 2. Januára 2011, 17:47

Ok a technika motora je stale CR, alebo nieco ine ? D-Cat sa uz tusim nepredavaju...alebo ?
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
Avensis
Toyota guru
Príspevky: 1160
Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
Bydlisko: RV
Kontaktovať používateľa:

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Avensis » Nedeľa, 2. Januára 2011, 19:19

Mal by to byť common rail 2 generácie a práve že sa predávajú hlavne v Lex IS220d Avensis T25 od r.06 až T27, Ravky.

Info o D-CAT Obrázok
http://auto.server.sk/diskusia---automo ... d-je-17430
;-)
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"

Yamaha WR
Yamaha XS veterán :-)
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD

ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22

kobliha
nula
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Streda, 29. Júna 2016, 13:12

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa kobliha » Streda, 29. Júna 2016, 13:21

To Rasťo: Je problém aktuální i teď u D4D motorů? viz článek.
Díky za info

Toyota 2.2 D4-D/ D-CAT (do 2009)

Kódy: 2AD-FHV, 2AD-FTV

Výroba: od 2005 dodnes, rizikovost do 2009

Nasazení (do 2009): Toyota Avensis 2.2 D4-D/ D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D/D-CAT, Lexus IS 220d
Toyota-Avensis_Wagon_2007_1600x1200_wallpaper_10.jpgLexus IS220d.jpgToyota 2.2 D-CAT - zničená hlava.jpg
„Čistý“ diesel s vysokým točivým momentem se dostal i do Lexusu; příliš tuhé těsnění pod hlavou někdy vede až k výměně celého polomotoru

Důvod: Svého času byl diesel 2.2 D-CAT extratřída – s výkonem 130 kW a točivým momentem 400 N.m patřil k nejsilnějším čtyřválcům svého druhu, navíc přinesl do osobních vozů revoluční systém čištění spalin kombinací filtru DPF (využívajícího k dodávce regenerační dávky nafty pátý vstřikovač) a katalyzátoru SCR pro redukci oxidů dusíku.

Motor na sebe nejdříve upozornil abnormální kouřivostí při regeneraci, později častějšími závadami vstřikovačů a EGR ventilů a nakonec i tlakováním do vodního okruhu. To se stane poté, co se příliš tuhé těsnění pod hlavou doslova „zamačká“ do hlavy válců i bloku motoru.

V počáteční (bohužel zvenčí často nepozorovatelné) fázi závady lze dosedací plochy ještě zarovnat, motor intenzivně tlakující do sání si už žádá celý nový polomotor za ukrutné peníze. Tento problém se týká nejen 2.2 D-CAT, ale i méně výkonných verzí 2.2 D4-D ze stejných let výroby (2005 až 2009)

Používateľov profilový obrázok
clearess
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Utorok, 15. Novembra 2016, 11:29

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa clearess » Streda, 30. Novembra 2016, 10:10

Velmi drahy je ten polomotor? lebo aj otcovi nejako moc dymi tak dufam ze to nebude toto

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa Srandista » Streda, 30. Novembra 2016, 10:16

No polomotor bude v Toyote urcite za nejaky nezmysel...

Ked ma s tym tvoj otec problemy, asi by som to zobral sem: https://www.facebook.com/JapaneseCustoms/

Chalani tam vyzeraju, ze sa fakt vyznaju, a opravene D4D motory uz pocitaju na stovky.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
remusromus
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Utorok, 18. Októbra 2016, 12:51

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa remusromus » Utorok, 7. Februára 2017, 14:41

@Srandista tiez, ked som mal problemy s autom a v servise mi nevedeli poradit, tak som to riesil cez nich a fakt su to machri, vyznaju sa vo vsetkom

Používateľov profilový obrázok
davidosss
panic
Príspevky: 26
Dátum registrácie: Pondelok, 17. Októbra 2016, 10:39

Re: Trable s Toyotovými D4D motormi

Príspevok od používateľa davidosss » Štvrtok, 9. Februára 2017, 17:16

@remusromus a co je to za stranku prosim ta? Prvy raz o nich pocujem a neviem sa v tom vynajst :D Oni aj beru od teba peniaze za ich sluzby alebo ako je to?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných