jazdil som a stále si rád zajazdím na bratovej staručkej klasike BMW e30 318i.. ked do neho presedlám z felcky tak je to akoby som skočil do 2 triedy lepšieho auta, aspoň čo sa pocitu z jazdy týka.. krásne vyvážené, čitateľné, predok kontoluješ volantom, zadok plynom.. v zime som s tým zatiaľ nešiel, ale brácho s tým nemá problém vyjsť ku babke do takého celkom (ne)pekného kopčeka, treba mať citlivejšiu nohu na plyne, ale inak pohoda.. keby si mám vybrať FWD vs RWD - jednoznačne beriem RWD.. mám rád autá čo so mnou kominukujú a jazda s RWD je úplne iný zážitok..
k tomu prejazdu zákrut - nie je to len o pohone, ide o celkové rozloženie hmotnosti (IS200ka abo BMW to majú takmer ideál 50:50) a tiež o pomere výkon/váha.. je rozdiel šinúť sa zákrutami s 2t kravou alebo s autom čo má napr 1000 abo 1200kg.. však prečo je Miata dlhodobo považovaná za najlepší roadster? bo má klasickú koncepciu motor vpredu pohon vzadu, nízko ťažisko a hlavne je ĽAHKÁ (v porovnaní s ostatnými roadstermi).. s takýmto autom prejdeš tie zákruty úplne inak ako s 2t autom, aj ked bude mať 3l-4l motor.. cahir by Ti o tom určite vedel porozprávať