Zvolavacka na modely Toyota
Moderátor: Elvis
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zvolavacka na modely Toyota
uz je tych zvolavaciek nejak vela, zacinam mat pocit ze je to skor nekala praktika ako vytlacit Toy z trhu a vysvetlit americkym oveckam, ze jedine americke auto je auto.
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Verim tomu, ze setrenie sa vzdy niekde odrazi, ale kedze vsetky tieto podnety pochadzaju z USA, tak si myslim, ze ide iba o silno medializovany utok niektorej z automobiliek..
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zvolavacka na modely Toyota
OT: Podľa tohto by sme mali kupovať Toyky iba do roku 2000 aj to iba s VIN JT Tie asi nebudú zvolávať
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Zvolavacka na modely Toyota
mracna kokotizmu zatienuju slnko na Slovensku.. nezabudnite oponovat fizlom, ked pojdete na svojej e10 55kW nahodou konstrukcnych 175km/h, ze aj vam sa zasekol pedal, lebo vase auto vyrobili vo Francuzsku, motor v Turecku a plynovy pedal v Malajzii.
http://natankuj.sme.sk/c/5233659/zaseko ... -euro.html
http://natankuj.sme.sk/c/5233659/zaseko ... -euro.html
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Jojo....je to logické, že keď sa mi niečo podobné stane na diaľnici, tak samozrejme nestlačím spojku a nezabrzdím, ale užívam si rýchlosť plným dúškomAndyGTP napísal:mracna kokotizmu zatienuju slnko na Slovensku.. nezabudnite oponovat fizlom, ked pojdete na svojej e10 55kW nahodou konstrukcnych 175km/h, ze aj vam sa zasekol pedal, lebo vase auto vyrobili vo Francuzsku, motor v Turecku a plynovy pedal v Malajzii.
http://natankuj.sme.sk/c/5233659/zaseko ... -euro.html
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Pani, tento clanok je fake
Je to vymyslena historka
Je to vymyslena historka
Skoda Octavia Tour II 1,6 MPi 06/2011
Toyota Corolla E15 1,4 VVTi 12/2008
Toyota Corolla E15 1,4 VVTi 12/2008
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Fake, nefake....u X ľudí si viem predstaviť, že by to použili....holt lidi jsou svině, mrdaj, kradou a lžou
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Na mieste policajtov bych ho tak vysmial a dal bych mu dalsiu pokutu, ze sa ma snazi oklamat... Nech mi nikto netvrdi, ze to, ze nahle idem moc rychlo a moze za to plynovy pedal si vsimnem v 220... Ach, nemam slov...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Toyota odflákla opravy, ušetrila 100 miliónov
Japonskú automobilku vyšetruje aj Komisia pre cenné papiere
http://ekonomika.etrend.sk/svet/toyota- ... ionov.html
Japonskú automobilku vyšetruje aj Komisia pre cenné papiere
http://ekonomika.etrend.sk/svet/toyota- ... ionov.html
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Zvolavacka na modely Toyota
vualááá, hon na čarodejnice začína. Som zvedavý, ako sa s tým materská firma popasuje. NUMMI a americký trh sa mi začínajú podobať na hnusné prerastené zlé decko, ktoré na staré kolená začína likvidovať rodičov. Veľmi ma zaujíma, ako to celé skončí....a kto sa bude smiať naposledy...
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Prisiel nam milostny dopis od panov z Ciech. Neskor ho naskenujem, len sa mi musi najprv chciet
Dohodol som si so servisom, ze sa na to pozrieme pocas rocnej garancky. Inak sucastou tohto je aj diagnostika, ktora je inak platena, aspon to povedal chalanisko. Dohodol som sa s nim, ze preverime aj brzdy lebo sa mi na nich par veci nezda...
Dohodol som si so servisom, ze sa na to pozrieme pocas rocnej garancky. Inak sucastou tohto je aj diagnostika, ktora je inak platena, aspon to povedal chalanisko. Dohodol som sa s nim, ze preverime aj brzdy lebo sa mi na nich par veci nezda...
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zvolavacka na modely Toyota
ked si pri brzdach .. mne ostavali zadne visiet - bolo to pocut hlavne pri zabrzdeni a naslednom zacuvani - borci daco postelovali podotahovali a zatial dobre, ale vraveli ze keby sa to zopakovalo tak vymenia platnicky
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Prezident Toyoty se omluvil za poruchy, chce spolupracovat s USA
Prezident automobilky Toyota Akio Tojoda se včera v americkém Kongresu omluvil za bezpečnostní problémy některých modelů firmy a nehody, jež tyto potíže způsobily.
http://news.auto.cz/ekonomika/prezident ... s-usa.html
Prezident automobilky Toyota Akio Tojoda se včera v americkém Kongresu omluvil za bezpečnostní problémy některých modelů firmy a nehody, jež tyto potíže způsobily.
http://news.auto.cz/ekonomika/prezident ... s-usa.html
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Zvolavacka na modely Toyota
Snad ma chlapci z Trendu neukrizuju, ale som dlhorocny odberatel tak snad nie
Sorry nie je dobrý signál
Prehnaný tlak v dodávateľskej štruktúre odpozerala od Toyoty aj konkurencia
10.03.2010 / Martin Jesný TREND
Sorry nie je dobrý signál
Prehnaný tlak v dodávateľskej štruktúre odpozerala od Toyoty aj konkurencia
10.03.2010 / Martin Jesný TREND
Sorry, chlapci, dnes harakiri nebude, hovorí v úklone najvyšší šéf Akio Toyoda čakajúcim fotografom. Je to nejaponsky pôsobiaca arogancia, keď ide o šéfa firmy, čo má na účte obrovské zvolanie áut na kontrolu? Nie, iba karikatúra na blogu Politicomics, ktorá nesie názov „Šéf Toyoty A. Toyoda ukazuje (istú) ľútosť pre problémy firmy s kvalitou výroby“.
Aj toyoty sa kazia
archiv_35 toyota _bloombergCelé sa to začalo prevaľovať v posledných mesiacoch minulého roku. Odvtedy bojuje Toyota s technickými problémami svojich vozidiel. Musela ich zvolať do servisov takmer desať miliónov. Osem a pol milióna majú na svedomí dva technické problémy. Prvý je nechcene zrýchľujúci plynový pedál. Druhý je softvér, ktorý v hybridných vozidlách poriadne neriadi súhru bŕzd s rekuperáciou pre dobíjanie batérie. K tomu sa minulý týždeň pridala ďalšia takmer miliónová zvolávka pre chybu na olejovej hadici. Naozajstným problémom sa stala sťažnosť, v ktorej sa americká vláda dozvedela, že od roku 2000 zomrelo v USA 34 ľudí po havárii toyoty, ktorú mal zaviniť práve zaseknutý plynový pedál.
Ako sa taký vážny problém mohol vyskytnúť pri firme s chýrom mimoriadne kvalitného výrobcu? Toyota je v priemysle pojem najmä pre manažérske postupy, ktorých efektom má byť práve vysoká kvalita výrobkov.
Outsourcovaný problém
Stopy podľa všetkého vedú k dodávateľom problémových dielcov, ktoré si Toyota objednáva v miliónových množstvách. Britský The Economist cituje Jamesa Womacka, jedného z autorov knihy Stroj, ktorý zmenil svet, o výrobných inováciách Toyoty. Ten za príčinu označil jej prehnané rastové ambície. Základ problémov kladie do roku 2002, keď sa rozhodla zvýšiť svoj podiel na trhu z vtedajších jedenásť na pätnásť percent. Cieľ označuje J. Womack za „absolútne nedôležitý pre zákazníkov“ a „vedený len egom“. No najmä tvrdí, že prinútil firmu spolupracovať s veľkým množstvom dodávateľov, ktorým nebola blízka kultúra a kvalita tejto spoločnosti.
Cieľ prerásť General Motors a stať sa najväčším výrobcom áut sveta sa predvlani splnil. Ale zbavil japonského výrobcu časti princípov. Výsledkom bol priveľký tlak na kvantitu, ktorý snaha predávať, teda držať ceny, kombinovala so znižovaním nákladov. Často až v miere, ktorá Toyote pokazila vzťahy s tradičnými domácimi dodávateľmi. Niektorých menších položila, väčších pritlačila k úsporám, čo mohli viesť k problémom. Firma sa k tomuto prístupu aj prihlásila. Koncom minulého roku citoval Reuters médiá, podľa ktorých požiadala dodávateľov, aby znížili ceny dodávok do nových modelov, ktoré sa chystajú na trh, o zhruba 30 až 40 percent.
Aj keď iné automobilky potichu pracujú na tom, aby Toyote prebrali zákazníkov, nahlas konkurenta príliš nekomentujú. Možno aj preto, že zvažujú, ako môže slabá kontrola dodávateľských sietí postihnúť ich. Štíhlu štruktúru s množstvom zvonka nakupovaných dielcov totiž všetci odpozorovali a prebrali – od Toyoty.
Priznanie šéfa
Aj keď Toyota si na problémy s kvalitou veľmi nemala ako zvykať, je pravda, že ich príliš nezvláda. Najskôr od roku 2007 presviedčala americké úrady, že plynový pedál sa zasekáva o nevhodne zrolovaný koberec. Až zoči-voči februárovému vyšetrovaniu chýb sa začala ospravedlňovať. Medzitým nevôľa dosiahla takú úroveň, že A. Toyodu predvolal „na koberec“ americký Kongres. Nečudo. Na tamojších cestách jazdí šesť z vyše ôsmich miliónov toyot predvolaných na kontrolu. „Venovali sme rastu väčšiu pozornosť než rozvoju našich ľudí a organizácie a mali by sme si to priznať,“ kajal sa pred hnevom amerických zákonodarcov. Pridal osobný prísľub dohľadu nad zvýšením kvality.
Vlani táto automobika predala 7,81 milióna áut, o 13 percent menej než rok predtým. Začiatkom roku uviedla, že má záujem predať tento rok 8,27 milióna vozidiel. To však bolo ešte pred problémom s pedálmi.
No ako ukázal koncom februára prieskum USA Today a Gallupovho inštitútu, dobrá tretina bežných amerických zákazníkov už Toyotu ako kvalitnú značku nepreferuje. Navyše takýto názor sa šíri skôr medzi tými, čo na toyote nejazdia. Teda zužuje rady možných kupcov. Pritom dosiaľ svojimi modelmi značne nadbiehala americkému vkusu. V situácii, keď si aj na americkej pôde odhrýza čoraz väčší kus trhu kórejské duo Hyundai – Kia, sa zrejme aj Toyota začne viac obracať na starý kontinent.
Bolo to vidieť aj na prezentácii na autosalóne v Ženeve. Viceprezident Toyota Europe Andrea Formica ju začal dosť „nevýstavne“. Ospravedlnil sa európskym majiteľom toyot za problémy a opísal rozsah služieb a servisných kapacít. Až potom začal hovoriť o stratégii automobilky, ktorá dokázala majiteľov hybridných áut zmeniť z priekopníkov na bežných motoristov. Jednu novinku vo svojej reči nespomenul. Nedávno avizovaný systém, ktorý cez internet sám objedná toyotu na návštevu v servise.©
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných