Zvolavacka na modely Toyota

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

Používateľov profilový obrázok
wakkee
Toyota guru
Príspevky: 1312
Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa wakkee » Nedeľa, 14. Februára 2010, 09:06

uz je tych zvolavaciek nejak vela, zacinam mat pocit ze je to skor nekala praktika ako vytlacit Toy z trhu a vysvetlit americkym oveckam, ze jedine americke auto je auto.
Today, Tomorrow, To ..... to co je? (R)
Speed's just a question of money. How fast can you go?

Opat Toyota
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa Samuel » Nedeľa, 14. Februára 2010, 12:27

Verim tomu, ze setrenie sa vzdy niekde odrazi, ale kedze vsetky tieto podnety pochadzaju z USA, tak si myslim, ze ide iba o silno medializovany utok niektorej z automobiliek..
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
Avensis
Toyota guru
Príspevky: 1160
Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
Bydlisko: RV
Kontaktovať používateľa:

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa Avensis » Nedeľa, 14. Februára 2010, 12:42

OT: Podľa tohto by sme mali kupovať Toyky iba do roku 2000 aj to iba s VIN JT ;-) Tie asi nebudú zvolávať ;-)
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"

Yamaha WR
Yamaha XS veterán :-)
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD

ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa AndyGTP » Piatok, 19. Februára 2010, 09:20

mracna kokotizmu zatienuju slnko na Slovensku.. nezabudnite oponovat fizlom, ked pojdete na svojej e10 55kW nahodou konstrukcnych 175km/h, ze aj vam sa zasekol pedal, lebo vase auto vyrobili vo Francuzsku, motor v Turecku a plynovy pedal v Malajzii.

http://natankuj.sme.sk/c/5233659/zaseko ... -euro.html

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa chmelo » Piatok, 19. Februára 2010, 09:29

Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa chmelo » Piatok, 19. Februára 2010, 09:32

AndyGTP napísal:mracna kokotizmu zatienuju slnko na Slovensku.. nezabudnite oponovat fizlom, ked pojdete na svojej e10 55kW nahodou konstrukcnych 175km/h, ze aj vam sa zasekol pedal, lebo vase auto vyrobili vo Francuzsku, motor v Turecku a plynovy pedal v Malajzii.

http://natankuj.sme.sk/c/5233659/zaseko ... -euro.html
Jojo....je to logické, že keď sa mi niečo podobné stane na diaľnici, tak samozrejme nestlačím spojku a nezabrzdím, ale užívam si rýchlosť plným dúškom :mrgreen:
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
deto
panic
Príspevky: 29
Dátum registrácie: Nedeľa, 20. Septembra 2009, 20:56
Bydlisko: Presov/Brno

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa deto » Piatok, 19. Februára 2010, 11:18

Pani, tento clanok je fake :)
Je to vymyslena historka :D
Skoda Octavia Tour II 1,6 MPi 06/2011
Toyota Corolla E15 1,4 VVTi 12/2008

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa chmelo » Piatok, 19. Februára 2010, 11:21

Fake, nefake....u X ľudí si viem predstaviť, že by to použili....holt lidi jsou svině, mrdaj, kradou a lžou :mrgreen:
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa Srandista » Nedeľa, 21. Februára 2010, 18:10

Na mieste policajtov bych ho tak vysmial a dal bych mu dalsiu pokutu, ze sa ma snazi oklamat... Nech mi nikto netvrdi, ze to, ze nahle idem moc rychlo a moze za to plynovy pedal si vsimnem v 220... Ach, nemam slov...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa fajry » Utorok, 23. Februára 2010, 15:01

Toyota odflákla opravy, ušetrila 100 miliónov
Japonskú automobilku vyšetruje aj Komisia pre cenné papiere
http://ekonomika.etrend.sk/svet/toyota- ... ionov.html
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 23. Februára 2010, 20:38

vualááá, hon na čarodejnice začína. Som zvedavý, ako sa s tým materská firma popasuje. NUMMI a americký trh sa mi začínajú podobať na hnusné prerastené zlé decko, ktoré na staré kolená začína likvidovať rodičov. Veľmi ma zaujíma, ako to celé skončí....a kto sa bude smiať naposledy...

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Samuel
začiatočník
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa Samuel » Štvrtok, 25. Februára 2010, 17:50

Prisiel nam milostny dopis od panov z Ciech. Neskor ho naskenujem, len sa mi musi najprv chciet :P
Dohodol som si so servisom, ze sa na to pozrieme pocas rocnej garancky. Inak sucastou tohto je aj diagnostika, ktora je inak platena, aspon to povedal chalanisko. Dohodol som sa s nim, ze preverime aj brzdy lebo sa mi na nich par veci nezda...
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa KLingO » Štvrtok, 25. Februára 2010, 21:30

ked si pri brzdach .. mne ostavali zadne visiet - bolo to pocut hlavne pri zabrzdeni a naslednom zacuvani - borci daco postelovali podotahovali a zatial dobre, ale vraveli ze keby sa to zopakovalo tak vymenia platnicky
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa Srandista » Piatok, 26. Februára 2010, 01:32

Prezident Toyoty se omluvil za poruchy, chce spolupracovat s USA
Prezident automobilky Toyota Akio Tojoda se včera v americkém Kongresu omluvil za bezpečnostní problémy některých modelů firmy a nehody, jež tyto potíže způsobily.
http://news.auto.cz/ekonomika/prezident ... s-usa.html
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Zvolavacka na modely Toyota

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 11. Marca 2010, 20:52

Snad ma chlapci z Trendu neukrizuju, ale som dlhorocny odberatel tak snad nie :)


Sorry nie je dobrý signál
Prehnaný tlak v dodávateľskej štruktúre odpozerala od Toyoty aj konkurencia
10.03.2010 / Martin Jesný TREND

Sorry, chlapci, dnes harakiri nebude, hovorí v úklone najvyšší šéf Akio Toyoda čakajúcim fotografom. Je to nejaponsky pôsobiaca arogancia, keď ide o šéfa firmy, čo má na účte obrovské zvolanie áut na kontrolu? Nie, iba karikatúra na blogu Politicomics, ktorá nesie názov „Šéf Toyoty A. Toyoda ukazuje (istú) ľútosť pre problémy firmy s kvalitou výroby“.

Aj toyoty sa kazia

archiv_35 toyota _bloombergCelé sa to začalo prevaľovať v posledných mesiacoch minulého roku. Odvtedy bojuje Toyota s technickými problémami svojich vozidiel. Musela ich zvolať do servisov takmer desať miliónov. Osem a pol milióna majú na svedomí dva technické problémy. Prvý je nechcene zrýchľujúci plynový pedál. Druhý je softvér, ktorý v hybridných vozidlách poriadne neriadi súhru bŕzd s rekuperáciou pre dobíjanie batérie. K tomu sa minulý týždeň pridala ďalšia takmer miliónová zvolávka pre chybu na olejovej hadici. Naozajstným problémom sa stala sťažnosť, v ktorej sa americká vláda dozvedela, že od roku 2000 zomrelo v USA 34 ľudí po havárii toyoty, ktorú mal zaviniť práve zaseknutý plynový pedál.

Ako sa taký vážny problém mohol vyskytnúť pri firme s chýrom mimoriadne kvalitného výrobcu? Toyota je v priemysle pojem najmä pre manažérske postupy, ktorých efektom má byť práve vysoká kvalita výrobkov.

Outsourcovaný problém

Stopy podľa všetkého vedú k dodávateľom problémových dielcov, ktoré si Toyota objednáva v miliónových množstvách. Britský The Economist cituje Jamesa Womacka, jedného z autorov knihy Stroj, ktorý zmenil svet, o výrobných inováciách Toyoty. Ten za príčinu označil jej prehnané rastové ambície. Základ problémov kladie do roku 2002, keď sa rozhodla zvýšiť svoj podiel na trhu z vtedajších jedenásť na pätnásť percent. Cieľ označuje J. Womack za „absolútne nedôležitý pre zákazníkov“ a „vedený len egom“. No najmä tvrdí, že prinútil firmu spolupracovať s veľkým množstvom dodávateľov, ktorým nebola blízka kultúra a kvalita tejto spoločnosti.

Cieľ prerásť General Motors a stať sa najväčším výrobcom áut sveta sa predvlani splnil. Ale zbavil japonského výrobcu časti princípov. Výsledkom bol priveľký tlak na kvantitu, ktorý snaha predávať, teda držať ceny, kombinovala so znižovaním nákladov. Často až v miere, ktorá Toyote pokazila vzťahy s tradičnými domácimi dodávateľmi. Niektorých menších položila, väčších pritlačila k úsporám, čo mohli viesť k problémom. Firma sa k tomuto prístupu aj prihlásila. Koncom minulého roku citoval Reuters médiá, podľa ktorých požiadala dodávateľov, aby znížili ceny dodávok do nových modelov, ktoré sa chystajú na trh, o zhruba 30 až 40 percent.

Aj keď iné automobilky potichu pracujú na tom, aby Toyote prebrali zákazníkov, nahlas konkurenta príliš nekomentujú. Možno aj preto, že zvažujú, ako môže slabá kontrola dodávateľských sietí postihnúť ich. Štíhlu štruktúru s množstvom zvonka nakupovaných dielcov totiž všetci odpozorovali a prebrali – od Toyoty.

Priznanie šéfa

Aj keď Toyota si na problémy s kvalitou veľmi nemala ako zvykať, je pravda, že ich príliš nezvláda. Najskôr od roku 2007 presviedčala americké úrady, že plynový pedál sa zasekáva o nevhodne zrolovaný koberec. Až zoči-voči februárovému vyšetrovaniu chýb sa začala ospravedlňovať. Medzitým nevôľa dosiahla takú úroveň, že A. Toyodu predvolal „na koberec“ americký Kongres. Nečudo. Na tamojších cestách jazdí šesť z vyše ôsmich miliónov toyot predvolaných na kontrolu. „Venovali sme rastu väčšiu pozornosť než rozvoju našich ľudí a organizácie a mali by sme si to priznať,“ kajal sa pred hnevom amerických zákonodarcov. Pridal osobný prísľub dohľadu nad zvýšením kvality.

Vlani táto automobika predala 7,81 milióna áut, o 13 percent menej než rok predtým. Začiatkom roku uviedla, že má záujem predať tento rok 8,27 milióna vozidiel. To však bolo ešte pred problémom s pedálmi.

No ako ukázal koncom februára prieskum USA Today a Gallupovho inštitútu, dobrá tretina bežných amerických zákazníkov už Toyotu ako kvalitnú značku nepreferuje. Navyše takýto názor sa šíri skôr medzi tými, čo na toyote nejazdia. Teda zužuje rady možných kupcov. Pritom dosiaľ svojimi modelmi značne nadbiehala americkému vkusu. V situácii, keď si aj na americkej pôde odhrýza čoraz väčší kus trhu kórejské duo Hyundai – Kia, sa zrejme aj Toyota začne viac obracať na starý kontinent.

Bolo to vidieť aj na prezentácii na autosalóne v Ženeve. Viceprezident Toyota Europe Andrea Formica ju začal dosť „nevýstavne“. Ospravedlnil sa európskym majiteľom toyot za problémy a opísal rozsah služieb a servisných kapacít. Až potom začal hovoriť o stratégii automobilky, ktorá dokázala majiteľov hybridných áut zmeniť z priekopníkov na bežných motoristov. Jednu novinku vo svojej reči nespomenul. Nedávno avizovaný systém, ktorý cez internet sám objedná toyotu na návštevu v servise.©

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných