Vycicana baterka

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Vycicana baterka

Príspevok od používateľa CelicaNR » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 12:31

Rad by som otvoril diskusiu na temu skusenosti ako, kedy, a hlavne preco vedia niektore auta tak nadherne spotrebovavat baterku ked dlhsie stoja. Aspon 1 tyzden.

Ja mam celicu st182 a po takmer 3 tyzdnoch stania mi odisla skoro cela bateria, takze som vobec nenastartoval. Hovorim skoro cela, lebo mam v palubovke budik na bateriu a ukazoval nieco pod 10V (odhadom).

Je podla vas mozne, aby napr. alarm, ktory som mal zapnuty, vedel tak rychlo ztiahnut baterku? Mam 60A bateriu, co je myslim slusny priemer a nic ine mi v aute nefici okrem alarmu. Aspon teda myslim.

Ake su vase nazory na dlhsie statie, prip. ake mate skusenosti.

Dik.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 13:15

KAMOSOVI ZOZRALO BATERKU AUDIO. MAL TAKY DRBNUTY BLAUPUNKT (BOL V NOM AKTIVNY ZOSIK CI CO) A KTOMU AKTIVNU TUBU.... A ZA PAR DNI BOLA BATERKA FUC....NO FAKT ANI OBAL Z NEJ NEZOSTAL :wink:
NO TO SOM UZ PREHNAL, PROSTE JU UPLNE VYBILO
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 14:11

Mne to robil alarm, ale to bolo na Nemeckom chrape(Corsa), baterku som menil kazdy rok.
Nebudes mat poskodenu baterku? Popripade kup si digi voltmeter, v Baumaxe som si kupil taky smejd za 300Sk, na bezne meranie staci a zmeraj si odber a dobijanie.
Doteraz som nenasiel na ziadnej prirucke k alarmu, aky ma odber v pohotovostnom stave a pri poplachu :(
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

baterka

Príspevok od používateľa CelicaNR » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 15:44

Tomas: no kamos mi tvrdil, ze to moze robit aj alarm. Tvrdil mi ze niektore alarmy zeru aj 40w. :shock:

Baterka je necely rok stara, cize dufam, ze starobou to nie je.

No ten voltmeter kupim, ale ked mi ukazes ako to mam zmerat ten odber, budem rad, i ked fyziku som mal na strednej rad :lol:
Mozno na najblizsom stretku by to slo, nie?

Lebo aj ja by som rad vedel, co mi to tam cuca. mozno nejaky japonec skryty pod kapotou kua.. 8)
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 16:36

OK, mozeme to pozriet na zraze.
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 20:12

ahoj,

alarmom by to nemalo byt - iba ak by bol poskodeny. Skor skus zmerat baterku. Aku tam mas? Ak je bezudrzbova, tak by si ju mohol teoreticky reklamovat - samozrejme ak je poskodena. Rodicia maju vo Formane bezudrzbovu bateriu Delphi uz skoro 4roky a stale je OK. Je tam aj radio aj alarm, ...

Ak je "udrzbova" baterka, tak skus skontrolovat vysku kvapaliny a pripadne ju doliat a bateriu dobit.

Asi tolko ma teraz napada.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

millo
nula
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Piatok, 24. Septembra 2004, 22:29

Príspevok od používateľa millo » Štvrtok, 30. Septembra 2004, 22:16

ahoj
myslim si, že Voltmetrom nezistis aký prudovy odber mas na svojom auticku , skor ampermetrom.Skusim ti popisat sko na to na meraku si nastav meranie na prud(AMPERE) je to vecsinou samostatna dierka na lacnych merakoch ta druha sluzi na meranie odporu a napetia(Volty) a tretia je unoverzalna aki to mas tak odpoj + kontakt a medzi + kont. a +na baterke zapoj seriovo ampermeter vtedy ti ukaze spotrebu pri klude. Nepokusaj sa merat pri startovani alebo zasvietenych svetlach iste ten lacny merak odpalis.
ak budes mat zajem skusit ti to nakreslit lopatisticky.
Vela zdaru! :lol:
corolla combi EE101 r.96

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

baterka

Príspevok od používateľa CelicaNR » Piatok, 1. Októbra 2004, 08:47

Fajry: ta baterka je bezudrzbova. Ono mam dojem, ze mi tam nieco viac cuca ako ma, lebo po par dnoch uz vidim na voltazi, ze to trosku klesne. Reklamovat neviem, asi tazko, kedze zaruka bola tusim pol roka.
A baterka nie je poskodena, vyzera uplne normalne a ako som pisal, nevycuclo ju celu, len asi do polovice.

Millo: no akosi som to jasne z tvojich slov nepochopil. Ten ampermeter chapem a tusim to nie je veda zmerat to na tych kontaktoch. Ale dam vediet, ake hodnoty to bude ukazovat.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Piatok, 1. Októbra 2004, 09:48

Ospravedlnujem sa chalani, myslel som tym voltmetrom multimeter. Millo to napisal spravne.
Pekna nahoda, akurat mi prdla baterka na Honde, ale dalo sa to cakat, mala uz 8 rokov, bola to este origo Panasonic.

Uvidime na zraze, ale podla mna to bude odidena baterka, na Favorite som takto reklamoval dve, skoda, ze to mas uz po zaruke :(
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Používateľov profilový obrázok
VVTiMan
panic
Príspevky: 15
Dátum registrácie: Nedeľa, 12. Septembra 2004, 19:20
Bydlisko: Brno
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa VVTiMan » Piatok, 1. Októbra 2004, 11:34

Ja mam z baterkou dobre zkusenosti. Koupil sem v zime bezudrzbovou baterku do sve Astry. No a ted v lete me Astra stala v garazi mesic, mozna i vic, a po tom mesici kdy jsem dosel do garaze, tak jsem uplne v klidu nastartoval. Bal sem se toho ale upne pohoda...jo a baterka je od fy> VARTA :) tak tod moje zkusenost....jo a v aute sem nemel zadnej alarm....

Je mozne CelicaNR, ze ti tam asi neco vycucava baterku :roll: ale otazka co :?:

Neregistrovaný

Príspevok od používateľa Neregistrovaný » Piatok, 1. Októbra 2004, 11:58

VVTiMan napísal:Ja mam z baterkou dobre zkusenosti. Koupil sem v zime bezudrzbovou baterku do sve Astry. No a ted v lete me Astra stala v garazi mesic, mozna i vic, a po tom mesici kdy jsem dosel do garaze, tak jsem uplne v klidu nastartoval. Bal sem se toho ale upne pohoda...jo a baterka je od fy> VARTA :) tak tod moje zkusenost....jo a v aute sem nemel zadnej alarm....

Je mozne CelicaNR, ze ti tam asi neco vycucava baterku :roll: ale otazka co :?:

Parada, tiez akurat idem kupovat Vartu, v Yarise mam Bosch Silver a mal som s nou problemy pri nabijani.
Mozes mi prosim napisat ako si spokojny s Astrou? Kamarat ide jednu kupovat. Mna Corsa sklamala, stale sa kazila, Nemci malo investuju do vyvoja malych aut a neviem ako je to v inych triedach. Pocul som, ze Astry a Vectry su v pohode, akurat s Omegami su problemy. Astra je 1.4, r.v. 97, 5D, viac neviem.
Dakujem.

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Piatok, 1. Októbra 2004, 11:59

Anonymous napísal:
VVTiMan napísal:Ja mam z baterkou dobre zkusenosti. Koupil sem v zime bezudrzbovou baterku do sve Astry. No a ted v lete me Astra stala v garazi mesic, mozna i vic, a po tom mesici kdy jsem dosel do garaze, tak jsem uplne v klidu nastartoval. Bal sem se toho ale upne pohoda...jo a baterka je od fy> VARTA :) tak tod moje zkusenost....jo a v aute sem nemel zadnej alarm....

Je mozne CelicaNR, ze ti tam asi neco vycucava baterku :roll: ale otazka co :?:

Parada, tiez akurat idem kupovat Vartu, v Yarise mam Bosch Silver a mal som s nou problemy pri nabijani.
Mozes mi prosim napisat ako si spokojny s Astrou? Kamarat ide jednu kupovat. Mna Corsa sklamala, stale sa kazila, Nemci malo investuju do vyvoja malych aut a neviem ako je to v inych triedach. Pocul som, ze Astry a Vectry su v pohode, akurat s Omegami su problemy. Astra je 1.4, r.v. 97, 5D, viac neviem.
Dakujem.


Pardon, to som bol ja :oops:
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Piatok, 1. Októbra 2004, 13:34

moja corolla ma este povodnu baterku/r.v. 96-Panasonic/ a snad by ju bolo dobre doliat lebo je tam povazlivo malo elektrolitu.inak s nou problem nemam a to startujem auto aj 30x denne.vybil som ju iba raz ked som zaspal na zraze na sirave s pustenym audio a svetlom vnutri :o))) roztlacili sme auto a fungovalo to v pohode :o)))
aj ked stala 2 tyzdne v dielni,nakopla bez problemov...:o)
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Piatok, 1. Októbra 2004, 13:38

Pokud se nepletu, na vině může být i proražená dioda v alternátoru. Ale určitě nezaškodí změřit si klidový proud z baterky (jak popsali výše: rozpojíš jeden kontakt a mezi vložíš ampérmetr... nastavený na malý rozsah). Z odebíraného proudu lze snadno spočítat, za jak dlouho se spotřebuje významná část kapacity 40Ah. Jo, a pokud už má baterka jen 10V, tak už je prakticky vybitá.
Další možné příčiny: vadná baterka (samovybíjení) ale to by se projevovalo jen na jednom článku, špatný izolační odpor elektroinstalace (někde je slabej šlus).

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

baterka

Príspevok od používateľa CelicaNR » Piatok, 1. Októbra 2004, 14:58

Jimmi,
no super, ze pises, pretoze som cital ze celicy maju kua problemy s uzemnenim baterie. Moze byt aj to jeden z dovodov?

Tuna origos clanok z US fora:

EARTHING UPGRADE

The Celica has a very weak earthing system, which can be a weak point, especially with high demands being put on the engine. Through a lot of re-search by myself I have found many Japanese owners carryout a simple re-earthing of the engine bay. Using earthing gauge cable cut various lengths, and run them from the battery to the various points shown below :-

(obrazok mi nejde tak lahko vlozit)

This Mod alone will greatly improve your engines top end performance especially if running a lot of equipment such as your radio, heater and lights.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných