Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medziplyn

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 29. Novembra 2011, 11:37

Mne osobne chyba od toyoty toto http://www.toyota.com/sienna/ a je mi strasne luto, ze na europskom trhu neprisiel ziaden nastupca previe. Celkovo japonci neponukaju v europe ziaden full size MPV.
@srandista, aj is 250 splna tvoje poziadavky.

Ale skor je otazka ktoru som uz pri jednej takej polemike polozil, kolky z vas take auto kupia ako nove a nie jazdene? Nezalezi teraz na automobilke lebo cenova hladina a spotreba tychto aut je priblizne rovnaka.
Z pohladu efektivnosti predaja, toyota nema uplne zlu politiku ale niektore modely v europe naozaj chybaju.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa Srandista » Utorok, 29. Novembra 2011, 13:13

@smutok: vies co, ani moc nie... Resp. postupovat zo 192 na 208 koni podla mna naozaj nema valny vyznam... (Jedine ze bych naozaj bezpodmienecne trval za zadokolke)

A odpoved na tvoju otazku: Nie, nove auto by som si urcite nekupil, z mojho ulu pohladu to nema ziaden vyznam...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 29. Novembra 2011, 14:20

Tak pytal si sa na alternatitu okrem E12 TS aj ked ja som mal na mysli skor nove auta.
No a z tvojej odpovede presne vidis preco sa take auta v europe nepredavaju, lebo v tom pre vyrobcu nie je ziaden vyznam a naklady na zavedenie noveho modelu na trh spolu s pripravou servisneho zazemia by pravdepodobne nepokryli zisky s predajov, a to nehovorim este o sibnutom CO2 limite na portfolio automobilky na trhoch EU.

No nic, uz sme moc OT.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 29. Novembra 2011, 16:01

Srandista napísal:@smutok: vies co, ani moc nie... Resp. postupovat zo 192 na 208 koni podla mna naozaj nema valny vyznam... (Jedine ze bych naozaj bezpodmienecne trval za zadokolke)

A odpoved na tvoju otazku: Nie, nove auto by som si urcite nekupil, z mojho ulu pohladu to nema ziaden vyznam...
v PS ozaj vela rozdielu nieje, ale v Nm si to urcite vsimnes... V6ma viac NM, nez R4
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa kuki » Utorok, 29. Novembra 2011, 23:11

Srandista - tiez som to pochopil tak ako smutok - ze hovorime o autach, ktore sa v sucasnosti daju kupit nove u nas :-) Preto som neuvazoval stare 330ky a IS350ky a podobne.

Ani len netusim, co by som vyberal, keby som auto kupoval teraz. Tak ako ty, ani ja uz nevidim prienik poziadaviek (ktore mam az na to turbo uplne identicke s tebou) v ziadnom cenovo dostupnom aute sucasnosti.

Zaroven, zo svojej skusenosti viem povedat, ze uz by som ani nevedel, ci kupit auto s turbom alebo bez. Po skusenosti s terajsim by mi uz asi v akejkolvek atmosfere chybal ten zatah v nizkych otackach. Co by mi ale vobec nechybalo je turbo diera a nepresne ovladanie auta plynom, ked to turbo vsetko oneskoruje a kazi davkovanie. Som rad, ze uz mam vybrate...

smutok - ja som vynimka, co potvrdzuje pravidlo. Focus som kupil novy.

Thomas - TypeR len alibisticky splna podmienku 200+ PS, ako pisal Srandista, je 3-dverovy a takisto, uz sa nevyraba.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa sonnicek » Streda, 30. Novembra 2011, 05:37

srandista, bolo tu zhrnute vsetko co sa len dalo a tiez som pokukoval po nejakych cca. rovnakych autach okolo 200 koni a nic take proste neexistuje a ani prisaham ze neviem naco by malo existovat, pretoze ak chces auto na denne vozenie a nestaci ty tych cca. 150 koni co sa teraz standartne osadza do vsetkych strednych tried + vyssie tak si proste nieco extra a bez turbiny alebo kompresoru (ten uz pomaly vymrel, sice neviem preco kedze je oproti turbu setrnejsi na motor a robi aj lepsiu spotrebu) sa nepohnes nikam dalej, ajtak som aj ja sam dosiel k zaveru naco si zbytocne kupovat silne auto na denne vozenie? aky to ma vyznam? pomoze ty ze predbehnes niekoho rychlejsie o 3 sekundy alebo sa tak velmi ponahlas? A obcas si zajdes na okruch ked chces prevetrat ten svoj kocar na ktorom sa dennodenne vozis a nehas tam cely dezen? pojdes potom menit olej? To sa neoplati uz mat 2 auta? jedno na dennodenne vozenie a druhe ako cistu vikendovku kludne aj 300+ koni na ktorom sa vyblaznis na trati strcis ho do garaze a znova o tyzden ho vytiahnes nieco poservisujes a takto dokola? uz davno som prisiel na to ze proste stredna cesta neexistuje a lepsie je volit to cestou 2 aut sktorymi zazijes ovela viac zabavy a hlavne sa nemusis bat ze ked sa nieco poserie ostanes bez auta
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa spider207 » Streda, 30. Novembra 2011, 15:07

suhlasim so sonickom.. mne tych mojich 155k plne postacuje a vlastne ani neviem k comu by mi bolo silnejsie auto. Lex je navyse aj celkom pouzitelny pre rodinu (samozrejme stahovak to nie je), jedina nevyhoda je (na dnesne pomery) vyssia spotreba. Ak by som rozmyslal ekonomicky tak skoncime s priatelkou asi u nejakej Yarisky, proste nieco usporne, na nakupy, mensie vylety.. a keby som mal potom vela penazi tak si kupim cisto vikendovku pre radost, napr teraz tu GT 86ku.. celkovo si neviem predstavit napr. nejake IS-F a pod auticka na denne pouzivanie, asi by to bola aj skoda takto ho driet :) ideal je z mojho pohladu 2 auta - jedno prakticke a jedno pre radost.. sice IS200 je (osobne pre mna) vlastne slusny kompromis, ale ako sam vidis, dnes je problem najst nejake kompromisne riesenie..

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa sonnicek » Streda, 30. Novembra 2011, 15:17

ale hlavne ide o to zatazenie v normalnej premavke a zatazenie pri nejakych ostrych jazdach na okruhu a ked date toto dokopy a budete to robit pravidelne tak vam rovnica vypluje nepekne riesenie
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa Srandista » Streda, 30. Novembra 2011, 15:34

@spider207: Nesuhlasim... Viezol som sa v M3 (coz je super pre IS-F) a keby to nebolo kupe, ale sedan, tak si to viem uplne bez problemov predstavit ako denne vozitko... To auto ma na okreske vobec nevyklepalo, zato vykonu si mal skoro na rozdavanie (skoro len preto, ze hned po nom som jazdil s GTRkom, tak to mam trocha skreslene)... BTW, kusok odomna pracuje dajaky typek, ktory denno denne chodi do prace na GTRku, ktore mi uz prislo na toto trosku neprakticke (to auto uz nemalo tak schopne tlmice na tunajsie cesty), ale stale to nebol uplny kostitras...

@sonnicek: Nesuhlasim tiez... Totiz by som povedal, ze ani dnes este stale neni 150 koni standard... Opat, zabrusme do vod ci uz Toyoty alebo koncernu: Toyota Auris: 1.33 - 97 koni, Skoda Octavia: 1.2 - 105 koni, Toyota Avensis: 2.0 D-4D - 125 koni, VW Passat: 2.0 TDI: 140 koni... Mozno mi budes oponovat, ze ale Octavia ma aj RS a ta ma koni 200, popripade Passat V6 koni 300... Ale to nie su najpredavaniejsie motorizacie v danej triede... Dalej si treba uvedomit, ze dnesne auta ani zdaleka nie su take musie vahy, ako ich pred predchadzajuce generacie...

A este jedna otakza, ked uz si ju tak nadhodil v podstate... Povedz mi prosim, kolko ludi si moze dovolit len tak 2 auta, jedno na normalu predadzku, a druhe ako vikendovku... Bo mam taky pocit, ze ty to tak nemas, a ja sa kludne bez mucenia priznam, ze ja som na tom uplne rovnako... Keby bol svet takyto krasny, tak pochybujem, ze by vobec existovala (vo svete dost popularna) trieda hot-hatchov...

P.S. Az sa ti raz stane, ze ta na okresne skoro zmetie proti iduce vozidlo, pretoze tvoje auto nema vela vykonu, a kkt, ktoreho si sa rozhodol predbehnut, si zmysli, ze nechce byt predbehnuty a zacne bezdovodne zrychlovat, zistis, ze vykonu pod pravackou nie je nikdy dost...

(Sorry za OT, ked tak prosim admini oddelte do inej temy, dakujem)
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa spider207 » Streda, 30. Novembra 2011, 18:29

ano, tiez by som si vedel predstavit IS-F ako moje jedine auto (a teda aj rodinne), viem ze by som bol v siedmom nebi lebo je to moj dreamcar (z novych aut), ale na to clovek musi mat podla mna dostatok financi.. a zdoraznujem ten dostatok, resp skor az prebytok.. ked si das dokopy inu rovnicu, ekonomicku, tak zalezi naozaj na tom ako casto by si vyuzival tie vykonove charakteristiky.. ked to aplikujem na seba - viem, ze by som nechodil kazdy druhy den na okruh alebo sa len tak vysantit po okreske, to by bolo mozno raz za tyzden (niekedy cez vikend).. a inak by to sluzilo napr na dochadzanie do prace, vozenie deti do skoly, na nakupy atd cize 95% casu v aute by som nevyuzival jeho potencial a teda asi aj dost zbytocne platil naviac za benzin, udrzbu atd.. na druhej strane ak by som mal napr malu hrcu na nakupy, do mesta, na dochadzanie do roboty a druhe auto na vysantenie (cize na ten 1x cez vikend) - tym nemam na mysli Lexus LFA, ale napr GT 86 alebo MX5ku -, tak je dost mozne, ze by aj celkova ekonomika/prevadzka 2 aut mohla v konecnom dosledku vyjst lacnejsie ako len jedneho, aj ked vykonneho.. je to uhol pohladu a niekto by volil to, druhy ono.. teraz to mozno neriesis ak si sam, ale skus povedat manzelke nech ide v zime s nejakym 300, 400, 500 konovym autom na nakupy alebo vyzdvihnut deti.. vacsina bab Ti povie, ze chce male auto a teda pokial chces dosiahnut aby bol vlk syty aj koza cela tak skoncis pri 2 autach - jedno pre manzelku/rodinne, druhe pre zabavu.. ako som spominal, aj mne by sa pacilo napr IS-F ako jedine auto, ale to je absolutne nerealne (inak ja co som zase pocul od ludi, tak tieto auta nie su zrovna na kazdodenne behanie po nasich cestach - jednoducho su tvrde - ale uznavam, ze "tvrde" moze byt subjektivny dojem)..

k tomu P.S.: ano, aj taki su vodici, mne sa to chvalabohu uz poriadne dlho nestalo, ale otazka znie - je kupa silnejsieho auta to prave riesenie? nie je to skor riesenie nasledku? keby sa riesil dovod, a to teda znamena, ze nedaju vodicak dnes kazdemu blbcovi a soferi jazdia s prehladom, respektom a su ohladuplni, tak by toto nebol vobec dovod na kupu silneho auta a ani by nemal byt.. ale to uz ideme zase do inej sfery.. ale myslim, ze riesit veci stylom "oko za oko, zub za zub" nikam nevedie..

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa kuki » Streda, 30. Novembra 2011, 19:04

Srandista - opat suhlasim. Tiez som mal cest v M3 roznych generacii a je to az zarazajuco komfortne auto. Mat dostatok penazi, sedan je kludne auto na kazdy den. Clovek, co ho spominas s tym GTR, nema maleho syna? Lebo tot nedavno som videl jedneho ocka nakladat pred skolkou syna do GTR. Sice bol oco a syn super cool, ale take origami nespravia ani Japonci, co sa tam dialo, aby sa vliezla detska sedacka dozadu :-) Je to skutocne uz cez ciaru.

Ako ste tu pisali, malokto ma u nas tolko penazi, aby prevadzkoval dve auta. A asi to neni problem len u nas a preto sa tie hot hatche snazia ataktovat tento problem. Ja moj pouzivam tiez denne. Aj so zenou a malickou dcerkou. A jedina vec, co ma na nom stve je, ze je trocha prilis tvrdy na uzasne BA cesty. Inak nevidim ziadny problem, preco by mal byt horsi alebo menej prakticky ako moja byvala Corolla. A co sa napriklad servisu tyka - po roku som na prehliadke zaplatil menej za moj novy Hot Hatch, ako som za ekvivalentny servis platieval za Corollu. Poistky mam v sume o 5 Eur nizsie :!: ako na Corollu. A Corolla 1.3 55kW zrala 7.8l /100 km dlhodobo. Moj 5-valec 2.5l Turbo 166kW po zabehu zerie dlhodobo (rovnake trasy ako s Corollou, rovnaky benzin) 9.5 l / 100km. Aj s obcasnym jasenim sa, ktore Corolla nezazivala. Do kufra vtrepem velky kocik a este tam je kopu miesta na batozinu pre 2+1 ludi na tyzden v Tatrach. Prejdem bez skrtnutia aj nalozeny aj tie najvacsie retardery (prijazd do Auparku z Noveho mosta napr.). Nejak jednoducho nevidim nevyhody... A vyhody, joooj to je dlhy pribeh...
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa spider207 » Streda, 30. Novembra 2011, 19:40

tak pokial si spokojny tak je len dobre.. good for you ;-) :D mna osobne proste neberu predokolky, resp auto s FWD nie je v mojich ociach sportove/zabavne.. preto by som si ziadne ST, Rocco, GTI, Megane RS a pod nekupil, lebo mi to nepride ani ako rodinne, ani ako sportove - proste taky hybrid.. ale to je len moj pocit/blok, to je jasne ;-)

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa sonnicek » Štvrtok, 1. Decembra 2011, 07:55

ja som nemal namysli nejake to santenie pred domom na zasnezenom parkovisku, ale poriadne zaberacky autu a neustale vytacanie atd atd... to by sa ty urcite podpisalo na dennodennom aute urcite,
inak keby si si mal kupit nieco poriadne a nove myslis si ze za tu cenu nekupis 2 ojazdene auta jedno na dennodenne vozenie a druhe ako vikendovku? GT4 kupis v slusnom stave ze nejakych 300tisic brmbolcov a je to uz aj 4kolka ktoru mozes aj vytiahnut ked napadne sneh a nic jej to nespravi a druhe kludne nejaku corolku alebo avensisa sa nezmestis do 600tisic? a predsa vikendovku nekupujes kazdy den a ta ty nieco vydrzi ked sa o nu postaras neskor uz budes menit len dennodenny kocar,

inak stymi konami srandista nemas uplne pravdu sice sa ty obcas zidu ale nieje to nieco co by som extra potreboval, v meste ich nevyuzijes pretoze sa plynulejsou jazdou dostanes dalej ako systemom brzda plyn (vyskusane) na okreske 90 mi auto taha uplne s prehladom a postacuje mi 1.4 a dialnice jazdim tak 4x do roka takze mi to je tiez jedno, na margo toho idiota ty poviem ze ja by som uplne odlisne riesil tu situaciu, hned ako by som videl ze pridava slapol by som na brzdu hodil by sa naspet do pruhu a dodrzal 2x odstup pretoze ak ma niekto ohrozuje nezacnem sa snim pretekat na ceste pretoze niesom zodpovedny len za svoj zivot ale ja ludi co mam v aute a aj ludi naokolo, a co mi pomoze taketo obiehane usetri mi 5 minut? ked sa niekde omotam okolo kamiona a zabijem vies naco mi bude tych mojich 5 minut ktore som pri predbiehani usetril

chlapi co ste vy pisali vsetko o hot hatchoch a o ich vyuzivani to mi proste prijde ze vy tie kone proste nepotrebuje a ani ich moc nevyuzivate, pre mna stredna cesta a kompromis neexistuje pretoze je proste onicom, budem sa natrasat na tvrdom podvozku a sedlat 200 koni naviac? naco?
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa kuki » Štvrtok, 1. Decembra 2011, 10:50

spider207 - jasne, predokolka neni zrovna ideal. Ale isiel si uz niekedy v ST? Podla mna nie, lebo to by si ho nemohol dat do jednej vety s GTI a Shiroccom... ST neni nudne nemecke rodinne auto s velkym motorom. ST je postavene timom ludi, co nemaju ine starosti ako tvorit naozaj sportove auta. A preto je od podlahy spravene tak, aby pri udrzani rozumnych nakladov bolo co najviac sportove a drave. Je to neskutocne hrave a vzrusujuce auto. Buble, vrci, praska z vyfukov, komunikuje uzasne cez volant, da sa riadit plynom, aj so zapnutym ESP v zakrutach po ubrati plynu vyhodi zadok von... Skus si najst na YT recenziu z TopGearu. Nie, nikdy to nebude 4x4 ani zadokolka. Ale ja osobne 4x4 nemusim. Alebo inak, este som nesiel v 4x4 aute, ktore by ma ocarilo. A kazde 4x4 auto, ktore som soferoval, a vyraba sa aj ako zadokolka, bolo lepsie ako zadokolka. A na snehu sa mozno s mojim autom neda jasit tak ako so zadokolkou, ale uplne marne to tiez neni a hlavne - sneh mame asi tak 2 dni do roka. Tie zvysne dni mame mokre alebo suche okresky, kde je prave moje auto doma a kde je s nim ta najvacsia zabava.

sonnicek - ani ja som nemyslel santenie pred domom na snehu. Ja ked idem jazdit, tak idem neskoro v noci alebo skoro rano, ked nikde nikoho neni a spravim 100-150km po okreskach. S priemerkou okolo 15l/100km. To je pre mna jasenie. Absolvoval som amatersky autoslalom a sprinty (tie len tak doplnkovo, velky vyznam v tom nevidim). A cuduj sa svete, brzdy su po sezone ok, pneumatiky tiez, motoru nic neni, nezozral ani deci oleja a servis ma stal (ako som pisal) menej ako na Corollu. A kupit 2 starsie auta? No v prvom rade nie, lebo to neni len o tom kupit ich, ale ich obe aj poistit a servisovat. Naklady by boli urcite vyssie, ako na jedno auto. Po druhe nie, lebo som chcel nove auto a nie nieco, o com po pol roku zistim, co tam vsetko treba vymienat a kde vsade bolo pozvarane ci neodborne opravovane. To mi za to proste nestoji. A po tretie nie, a to je hlavne, skor ci neskor by som cestou na vylet/dovolenku objavil cestu, ktora by bola ako stvorena pre sportovu jazdu. Ale v tej chvili by som sedel v rodinnom prepravovadle a nic by som s tym nemohol urobit. A skor, nez zacnete hadzat kamene, ze ked mam rodinu na palube, tak sa nemam co jasit - ano, nepojdem s nimi ako o preteky, ale trochu zosviznit jazdu mi neda. A pretoto vsetko by som nechcel dve jazdenky radsej ako jeden novy Hot Hatch. lebo mozno je to kompromis, ale je sakra dobry a moje soferske schopnosti nestacia vyuzit ani toto auto, tak naco kupovat este ostrejsie. Kym sa nenaucim jazdit tak, aby som vycerpal moznosti tohto auta, neni mi ine treba...
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Max11
toyoťák
Príspevky: 699
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Novembra 2010, 23:59
Bydlisko: Žilina

Re: Pri akych rychlostiach najcastejsie preradujete? + medzi

Príspevok od používateľa Max11 » Štvrtok, 1. Decembra 2011, 12:46

Ja si myslim, ze je uplne zbytocne sa tu hasterit. Je to vsetko cisto ciste len vec osobnych preferencii a moznosti. Kazdemu vyhovuje/paci sa nieco ine, niekto ma garaze 2, niekto ani jednu, niekto ma rodinu, niekto nie, niekto ma penazi na rozdavanie, iny planuje kazdy jeden nakup potravin... a co je este dolezitejsie, nazory sa zvycajne s vekom menia :lol:
Cize ak to mam v kratkosti zhrnut: Kazdy sa riadi hlavne tym, to co vyhovuje JEMU a preto netreba hladat vseobecne platnu pravdu, pretoze ta zvycajne neexistuje ;)
A dost bolo filozofie, bo to uz sme uplne OT.
Toyota Corolla E12, 4ZZ-FE

3,5 l/100km (Najnovší rekord na trase Zilina - Terchova s palivom Shell FuelSave)
6-7 l/100km (Pri bežnom jazdení)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných