A takeho paka v premavke zo seba by som v zivote nerobil ze kupom auto jak 2 kravy a budem sa rozbiehat ako invalidny vozik na baterky len aby som nemal spotrebu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Elvis
tu si dovolim nesuhlasit, lebo ten diesel ti tu penazenku zozral uz len tym ze dieslak je s podobnymi parametrami asi o 15% drahsi ako benzinovy variant. ja som si to volakedy prerataval a za ten rozdiel co dieslak preplatis by si normalnym tempom na benzinaku jazdil asi 3 roky v podstate zadarmosupermuro napísal: a hlavne mi nezozerie aj trenky s penazenkou.
A to este neratas, ze udrzba disla je o cosi drahsia. Oleje, filtre, rozvody ...stenky napísal:tu si dovolim nesuhlasit, lebo ten diesel ti tu penazenku zozral uz len tym ze dieslak je s podobnymi parametrami asi o 15% drahsi ako benzinovy variant. ja som si to volakedy prerataval a za ten rozdiel co dieslak preplatis by si normalnym tempom na benzinaku jazdil asi 3 roky v podstate zadarmosupermuro napísal: a hlavne mi nezozerie aj trenky s penazenkou.
no nie som zástancom dieslu,ale ohučanosť v dobre odhlučnenom diesly(napr. BMW) nie je žiadna,keďže ten motor nepočuješ poriadne vonku a nie to vnútrismutok napísal:Inac este jedno celkom slusne vysvetlenia rozdielov medzi krutacim momentom a vykonom, len je to zlozitejsie na pochopenie.
http://janlas.webnode.cz/news/krutiaci-moment-vykon/
Ja mam rad benzin hlavne kvoli jeho kulture chodu je to fakt prijemnejsie ako vyliezat v diesloveho auta celkom slusne ohucany. Lebo tie nizke frekvencie mozno nie je az tak pocut ale dost zatazuju cely organizmus co mne je dost neprijemne.
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných