vysoky(nizky) volnobeh 2EE ale aj ostatny

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

vysoky(nizky) volnobeh 2EE ale aj ostatny

Príspevok od používateľa tofak » Utorok, 13. Júla 2010, 11:34

Ahojte, problem je v tom,ze tato situacia cize vysoky trva skoro pocas celeho roku, lenze to co hneva je pravy opak, nizky.
Deje sa to asi takto, ked je motor studeny, tak ide na 1300 ot. ako sa zohreje klsne na 850 asi, lenze tych 850 som si nadstavil ja a to vtedy ked uz auto islo dlhsiu dobu, cize bolo dostatocne zohriate a rucicka teplomeru ukazovala kusok pod polovicou.
Lenze teraz ked je teplo, sa zvysi teplota presne na polovicu a otacky padnu na 500 lenze motor ide pravidelne a ziadne kolisanie otacok.
Skusal som termostat ako otvara, skusal som ich asi 4kusy, vsetky skoro rovnako rychlo a to iste otvorenie.
Potom som skusal asi 3kusy termostatov v skrtiacej klapke, presnejsie pod nou, tiez vsetky takmer rovnako.
Mate niekto tento problem?? To iste som mal aj na Carine2 motor 4AFE.
Dik za odpovede.M
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
Mexo
panic
Príspevky: 148
Dátum registrácie: Utorok, 15. Augusta 2006, 12:13
Bydlisko: Bratislava

Re: vysoky(nizky) volnobeh 2EE ale aj ostatny

Príspevok od používateľa Mexo » Piatok, 16. Júla 2010, 17:56

No ja teraz tiez riesim problem s otackami a prve co som spravil bolo, ze som siel do mototechny a kupil som 1m 10mm hadice, 1m 4mm hadice (ak maju 5mm tak radsej tu kup, ale mala by mat mensi vonkajsi priemer) a 1m 8mm hadice a vymenil som vsetky hadice na podtlaku. Oni vyzerali sice dobre, ale polovica z nich mala popraskane konce a nasavalo sprostosti.
Dalej skontroluj PCV ventil. Je to ta plastova vec co je strcena v gumenom kruzku vo veku ventilov a z ktorej ide hadicka smerom k saniu. Ten musi prepustat vzduch smerom do sania, ale smerom do ventilov nesmie. Motor 2EE nema snimac uhla natocenia klapky. Vsetko riesi cez snimac podtlaku. Cize ak mas zly podtlak, tak je cely motor rozhaseny co sa tyka otacok.
Aby som to upresnil, snimac klapky, ktory je umiestneny na klapke len snima krajne polohy pomocou dvoch kontaktov.

Jo a ja mam zasa ten problem, ze ked pojazdim, tak mam vysoky volnobeh, ale zistil som, ze ked otvorim viecko na olej (pre bloncky viecko cislo 710 :o)) tak si motor odfukne a volnobeh klesne. Takze mi z niektoreho valca prefukuje do bloku motora a cez PCV ventil mi to znizuje podtlak v sani.
TOYOTA STARLET 1,3i 2E-E

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní