- mať auto aké nemá nik v meste nie je žiadna výhra...
to je individualne, isteze ked uprava sklzne do tuzingoveho sialenstva, stava sa auto dalej nepredajnym a bude objektom posmechu. ale rozumiem joseho tuzbe mat nieco vynimocne, tej mojej obcas dozicim nieco z JP... ak sa do toho pustis, je to navykove a aj dost drahe
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
btw, Previa prvej generacie nie je auto, ktore by si na cestach stretaval denne, takze nieco vynimocne v podstate uz mas
- urobiť naraz výmenu diskov za väčšie a znížiť podvozok výmenou pružín je čisté koledovanie si o prúser...
absolutny suhlas. aj ked to tak na prvy pohlad nevyzera, Previa je sama o sebe dost nizka. som v kontakte s nemcom, ktory ju znizil o cca. 3 cm vpredu a cca. 2,5 cm vzadu, ma tam 18" kolesa a na fotke bola vzdialenost vozovky od najblizsej kovovej suciastky rovnaka ako vyska cigaretovej krabicky, teda necelych 10 cm. pri pohlade zboku to nevidiet, ale zohni sa pod auto, co sa skryva za kolesami a ako je to nizko. uz samotne obutie na 17" to auto poriadne pritvrdi, ked ho aj znizis, bude to fakt hrkalka. parkovat s tym niekde na chodniku a zdolavat pritom obrubniky sa nezaobide bez neprijemneho skripania kovu o kamen. ak bude ujma len kozmeticka, da sa hovorit o velkom stasti.
- akékoľvek zoficiálnenie LPG/CNG do toyoty je nerentabilné ak na tom aute Ty ako majiteľ nenabeháš aspoň 50 tisíc km...
takisto suhlas. marcello - clen fora, ktory mal takisto Previu (2. gen.) riesil LPG velmi zlozitym administrativnym postupom. ak to ma byt v poriadku, musi to byt absolutne precizna zalezitost (co v marcellovom pripade bola), ale tu onaniu by vedel najlepsie opisat on sam. jose, pocitaj s tym, ze bombou si zlikvidujes viac ako polovicu kufra. existuje aj riesenie, ked sa bomba ulozi namiesto rezervy, ale nie som si isty, ci sa to da urobit aj pri Previi prvej generacie. pises, ze s tym najazdis dost vela km, takze LPG by sa mozno aj oplatilo, najma ak mas rocnik 95 4WD s motorom 2.4, ktory zrovna nizkou spotrebou nevynika. treba posudit, kolko by montaz LPG stala. k tomu pripocitaj cenu a montaz flashlube, bez neho motor rychlejsie zhumplujes. ak s autom najazdis cca. 50.000 km rocne, ako spomina rasto a planujes si ho nechat aspon 5 - 6 rokov, tak sa to podla mna financne neoplati. na spotrebe usetris menej ako na investiciach, nehovoriac o tom, ze takyto zasah znizuje hodnotu auta pri jeho potencialnom predaji. tie peniaze by som osobne radsej venoval na uvedenie auta do co najlepsieho stavu a potom si ho len uzival a vychutnaval.
Ake ET mas prosim ta ty na tvojich ´17??
ja mam ET 38. vzadu licuju uplne presne s lemom blatniku, vpredu trcia asi o 3 mm von, z coho nie som uplne nadseny... disky su Momo Tens Black, pneu Yokohama c.drive 235/45.
Ale ty si tusim riesil zalezitosti okolo svetiel. tato tema ma celkom zaujima.
ano, riesil som JDM svetla. rasto sa vo svojom prispevku zrejme domnieval, ze sa pytas na denne svietenie, ale predpokladam, ze otazka smerovala k mojej teme o moznostiach pripadnych uprav svetiel z RHD verzie na LHD. podarilo sa, zadne svetla uplne super, treba uz len ozivit parkovaciu kameru. bolo treba urobit nejake zasahy, ale s vysledkom som nadmieru spokojny. co sa tyka prednych svetiel, tak uprava zatial nie je definitvna, ale vsetko funguje, vidim a nikoho neoslepujem, co je najdolezitejsie. teraz pridu na rad doladovacky z kategorie estetickych.
-odkial si prosim ta?
z BA. cez SS posli mailovu adresu alebo telefonne cislo.