Kompletny znackovy turbokit - Celica VVTL-i
Kompletny znackovy turbokit - Celica VVTL-i
Pripravujem na predaj kompletny znackovy "plug&play" turbokit, vyrobeny tak aby presne pasoval do Toyoty Celici T23 VVTL-i (2zz-ge).
Nejde o ziaden cinsky crap ale o kit znamej americkej znacky. Auto ma nenormalny tah a aj zvuk
Pri montazi dokazem poradit, sam som si presiel celym procesom a vychytaval rozne drobnosti.
Turbokit obsahuje vpodstate vsetky zakladne veci, ktore potrebujete na montaz a uvedenie do prevadzky. Mozno by som doporucil dokupit/vymenit nejake hadicky, pripadne "eska" pasky a tesnenia.
Sucastou su:
Zvody
T28 Turbo - turbokits.com - vodou chladene
Downpipe
Midpipe
Intercooler + vsetky vzduchove trubice, silikonove spojky atd
Blowoff ventil
Vstrekovace 550ccm
Boost budik
Upravena Olejova vana
Vzduchovy filter
Riadiaca jednotka AEM FIC (v cene) alebo Apexi Power FC + Commander (+600eur)
Zatial pouzivam piggiback ECU AEM FIC, no je tu moznost priplatit si aj za uplne samostatnu riadiacu jednotku APEXI POWER FC.
Pre tych co by mail zaujem cisto iba o ECU APEXI Power FC + Commander - 800eur, AEM FIC - 200eur
Po dohode mozem ponuknut aj montaz, no rozhodne by som kupu nedoporcoval tomu, kto nema skusenosti, cas, priestor a peniaze na to aby si kit namontoval sam alebo tomu kto si nevie zaistit odbornu asistenciu pri udrzbe a tuningu ECU.
Co sa tyka ceny za komplet s AEM FIC, mal by som predstavu 2000eur
+ ku kitu mozem ponuknut aj skoro novu sportovu spojku za 150eur
Nejde o ziaden cinsky crap ale o kit znamej americkej znacky. Auto ma nenormalny tah a aj zvuk
Pri montazi dokazem poradit, sam som si presiel celym procesom a vychytaval rozne drobnosti.
Turbokit obsahuje vpodstate vsetky zakladne veci, ktore potrebujete na montaz a uvedenie do prevadzky. Mozno by som doporucil dokupit/vymenit nejake hadicky, pripadne "eska" pasky a tesnenia.
Sucastou su:
Zvody
T28 Turbo - turbokits.com - vodou chladene
Downpipe
Midpipe
Intercooler + vsetky vzduchove trubice, silikonove spojky atd
Blowoff ventil
Vstrekovace 550ccm
Boost budik
Upravena Olejova vana
Vzduchovy filter
Riadiaca jednotka AEM FIC (v cene) alebo Apexi Power FC + Commander (+600eur)
Zatial pouzivam piggiback ECU AEM FIC, no je tu moznost priplatit si aj za uplne samostatnu riadiacu jednotku APEXI POWER FC.
Pre tych co by mail zaujem cisto iba o ECU APEXI Power FC + Commander - 800eur, AEM FIC - 200eur
Po dohode mozem ponuknut aj montaz, no rozhodne by som kupu nedoporcoval tomu, kto nema skusenosti, cas, priestor a peniaze na to aby si kit namontoval sam alebo tomu kto si nevie zaistit odbornu asistenciu pri udrzbe a tuningu ECU.
Co sa tyka ceny za komplet s AEM FIC, mal by som predstavu 2000eur
+ ku kitu mozem ponuknut aj skoro novu sportovu spojku za 150eur
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kompletny znackovy turbokit - Celica VVTL-i
No nekúp to za ty prachy... Tak ale lepšie ako predražený virtuálny šittuning...
S T28 bude to auto do min. 3 tisíc otáčok iná zdochlina...
Priprav a tí dvaja čo tu na fóre majú 2ZZ, to možno od Teba kúpia...
Good luck
S T28 bude to auto do min. 3 tisíc otáčok iná zdochlina...
Priprav a tí dvaja čo tu na fóre majú 2ZZ, to možno od Teba kúpia...
Good luck
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- celica t23
- panic
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: Piatok, 23. Mája 2008, 16:03
Re: Kompletny znackovy turbokit - Celica VVTL-i
heh , dufam ze sa najdu aj ini majitelia 2zz, nie len ti co sa stretavame pri pivku keby sa niekomu chcelo experimentovat mohol by si trufnut aj na nejaku Corollu alebo MR2.Rasťo napísal:No nekúp to za ty prachy... Tak ale lepšie ako predražený virtuálny šittuning...
S T28 bude to auto do min. 3 tisíc otáčok iná zdochlina...
Priprav a tí dvaja čo tu na fóre majú 2ZZ, to možno od Teba kúpia...
Good luck
Turbo zacina tlacit od 2000rmp, pri 2500 ma uz slusny tlak.. ano..vzhladom na to, aky vykon to ma pri 8400rpm je to do 3k "zdochlina", nie vsak vacsia ako bez turba a chvalabohu ma clovek aspon aky taky priestor na to, aby pustil spojku a rozbehol sa bez gumovania..pripadne do tych 3000rpm mal moznost jazdit ekonomicky, aj bez boostu.
Re: Kompletny znackovy turbokit - Celica VVTL-i
ak by mal niekto zaujem, ozvite sa, na cene sa urcite budeme vediet dohodnut, nakolko sa medzicasom aj mierne zmenila konfiguracia turbokitu.. Zbytocne mi to stoji v garazi Smile
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní