No Ty brďo, tak sa priprav na priadnu GO pomaly všetkého. Jediná výhoda je že v tom čase bola montáž ešte poctivá - žiadne pridrbané vylamovacie spinky a podobne. V podstate Ti na rozobratie auta bude stačiť krížový šróbovák, 10 a 13 orech a máš vyhraté.patres napísal:Inak technicky vzate budem druhy majitel a auto bolo iba 6 rokov vprevadzke...
Avšak!!! - ak to auto fakt len nikde stálo, tak sa priprav že po prvej jazde a zohriatí sa Ti všetko roztečie jak stará Praga V3S. Čaká Ťa komplet výmena všetkých gufer, remeňov, manžiet a podobne. Priprav sa že Ti motor okamžite začne žrať olej ako besný - budeš potrebovať minimálne pomeniť guferá ventilov, ak nie urobiť nový výbrus a to priateľu veru neviem kde zoženieš nové krúžky (o výmene piestov ani neuvažuj - vtedy sa ešte na presnosť v mikrónoch ani japonci moc nehrali). Olej v tom nik nemenil asi roky rokúce, takže finty v štýle "pome to prebehnúť nech vieme ako to jazdí", to auto rýchlo pošlú do večných lovísk - ak tam olej nik fakt X rokov nemenil a auto pred tým jazdilo aspoň sporadicky, tak to nebude mazať skoro vôbec.
Takže dobrá rada: Auto odtlačiť okamžite do garáže a vymeniť hneď všetky prevádzkové náplne. Ja viem že sa teraz pýtaš ako vymeníš olej keď motor nebude zohriaty, ale ver mi že aj keby si mal olejovú vaňu odobrať a všetko zdĺhavo ručne čistiť, je to 100x lepšie ako motor nakopnúť, čakať kým sa zohreje a len v kútiku duše dúfať že to nebude mať následky...
Veľa zdaru a dúfam že Ti všetko vyjde podľa Tvojich predstáv...