P: Toyota Corolla AE92 GTi 06/1989
Napísané: Nedeľa, 4. Januára 2015, 12:20
Tazko sa mi to pise, ale nadisiel cas odpisat jeden projekt. Pokusim sa byt strucny, aj ked je to tazke. Auto som kupil v auguste 2009, za tych takmer 6 rokov sa na nom skoro nejazdilo. Dlhsiu dobu bolo garazovane, ale nie v idealnych podmienkach (idealne = suche a vykurovane priestory). Po opusteni garaze stravilo posledne dva roky vonku a dost sa to na nom odzrkadlilo. K predaju som sa odhodlal po mnozstve (zda sa zbytocnych) investicii, pretoze som zvolil "zly" postup a nepozrel som sa poriadne na karoseriu pred par rokmi, kedy by sa s tym mozno este dalo nieco robit. Momentalny stav je taky, ze klampiari mi odmietli na tom aute pracovat, pretoze sa to podla ich optiky neoplati, lebo to nie je cenny veteran a je to pre nich zbytocna robota, do ktorej sa nikomu nechce. Bol som informovany, ze hrdza je na niektorych tazsie opravitelnych miestach a to je hlavny dovod. Cena prace sa v tomto pripade odhaduje radovo v stovkach a viac eurach. Zvazil som si to a ja uz do toho nejdem. Chcel som to ako fun car pre seba, tieto auta boli vynikajuce hothatche na okruhoch vo svojej dobe a vzdy som tuzil mat pekne porobeny E9 hatch.
Inzerat nikde nedavam, ale necham to tu visiet nejaky cas. Ak sa nenajde niekto, kto prejavi o to zaujem, auto odhlasim a rozpredam na diely. Ide mi momentalne o to, ze uz dlhsie to auto nema STK/EK a nechcem uz dalej riskovat. Na zakladnom zaplatani pre STK/EK by sa pracovalo len v pripade, ze by sa nasiel zaujemca o kupu. Nizsie rozpisem zoznam novych veci na aute.
FOTO:
https://plus.google.com/photos/11191350 ... cjA297QswE
(na zaciatku su foto z 09/2009, potom dlho nic, vsetky hrdzave fotky su teraz AKTUALNE, tj 12/2014 az 01/2015).
STAV:
motor je v dobrom stave, pred 4 rokmi bol pretesneny, po snati hlavy valcov sa piesty a valce javili v dobrom stave, steny hladke, motor nezral olej, ma hladky chod. Riesili sme kedysi problemy so skocenymi rozvodmi, tromi zlymi vahami vzduchu (ano, az 3. ci 4. AFM v poradi je funkcne!). Problematicka bola prevodovka, 4. stupen vyskakoval. Momentalne ma auto novu prevodovku, chod je hladky, synchrony OK. Auto ma este katalyzator (85kW AFM verzia) a bohuzial vyfuk z 4AFE (single pipe).
UPRAVY / SERVIS:
sviečky Denso Q20R-U11, filtre, nové čelné sklo Pilkington (2010), tyče stabilizátora, silentbloky stabilizátora, komplet nové tlmiče Kayaba ExcelG (na aute asi rok, nejazdené), komplet H&R pružiny -40mm (28668 TUV), komplet pancierované brzdové hadice Black Diamond Performance, komplet brzdové kotúče (kombinácia dierky/drážky) a platničky Fast Road od Black Diamond Performance (ešte nezabehnuté), nové tiahla ručnej brzdy a čiastočný repas strmeňov (tesnenia, pliešky), nové veko a palec rozdeľovača, nové palivové čerpadlo. Úplne nový chladič, ešte nenahodený (čistili sme chladiacu sústavu ako príprava pre Evans Coolants).
VYBAVA / DIELY:
4ks 14" plechove disky z E11 vo velmi dobrom stave, zimne gumy s dobrym dezenom, elektricke spatne zrkadla a elektricke okna (plne funkcne), karosarske diely pre AE92 hatchback (podbehy, lemy) pripravene pre navarenie, nahradna pristrojovka/palubna doska (velmi pekna) + niektore plasty, nahradny strop (bez vyrezu stresneho okna), LP a PP dvere v lepsom stave ako tie na aute, zadne kufrove dvere v lepsom stave ako tie na aute.
Inzerat nikde nedavam, ale necham to tu visiet nejaky cas. Ak sa nenajde niekto, kto prejavi o to zaujem, auto odhlasim a rozpredam na diely. Ide mi momentalne o to, ze uz dlhsie to auto nema STK/EK a nechcem uz dalej riskovat. Na zakladnom zaplatani pre STK/EK by sa pracovalo len v pripade, ze by sa nasiel zaujemca o kupu. Nizsie rozpisem zoznam novych veci na aute.
FOTO:
https://plus.google.com/photos/11191350 ... cjA297QswE
(na zaciatku su foto z 09/2009, potom dlho nic, vsetky hrdzave fotky su teraz AKTUALNE, tj 12/2014 az 01/2015).
STAV:
motor je v dobrom stave, pred 4 rokmi bol pretesneny, po snati hlavy valcov sa piesty a valce javili v dobrom stave, steny hladke, motor nezral olej, ma hladky chod. Riesili sme kedysi problemy so skocenymi rozvodmi, tromi zlymi vahami vzduchu (ano, az 3. ci 4. AFM v poradi je funkcne!). Problematicka bola prevodovka, 4. stupen vyskakoval. Momentalne ma auto novu prevodovku, chod je hladky, synchrony OK. Auto ma este katalyzator (85kW AFM verzia) a bohuzial vyfuk z 4AFE (single pipe).
UPRAVY / SERVIS:
sviečky Denso Q20R-U11, filtre, nové čelné sklo Pilkington (2010), tyče stabilizátora, silentbloky stabilizátora, komplet nové tlmiče Kayaba ExcelG (na aute asi rok, nejazdené), komplet H&R pružiny -40mm (28668 TUV), komplet pancierované brzdové hadice Black Diamond Performance, komplet brzdové kotúče (kombinácia dierky/drážky) a platničky Fast Road od Black Diamond Performance (ešte nezabehnuté), nové tiahla ručnej brzdy a čiastočný repas strmeňov (tesnenia, pliešky), nové veko a palec rozdeľovača, nové palivové čerpadlo. Úplne nový chladič, ešte nenahodený (čistili sme chladiacu sústavu ako príprava pre Evans Coolants).
VYBAVA / DIELY:
4ks 14" plechove disky z E11 vo velmi dobrom stave, zimne gumy s dobrym dezenom, elektricke spatne zrkadla a elektricke okna (plne funkcne), karosarske diely pre AE92 hatchback (podbehy, lemy) pripravene pre navarenie, nahradna pristrojovka/palubna doska (velmi pekna) + niektore plasty, nahradny strop (bez vyrezu stresneho okna), LP a PP dvere v lepsom stave ako tie na aute, zadne kufrove dvere v lepsom stave ako tie na aute.