EK Problém

všetko o tomto modeli
Tono4522
nula
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Utorok, 15. Novembra 2022, 16:35

EK Problém

Príspevok od používateľa Tono4522 » Utorok, 29. Novembra 2022, 22:52

Ahojte ľudia nevie náhodou niekto poradit nakoľko som už skúsil asi všetko čo sa len dalo ide o Toyota Yaris 2000 1,0 už 3krat auto neprešlo cez EK pre vysoké CO a HC v aute sú nové sviečky nové podávanie čerpadlo v nádrži nové lambda sondy pretesnené sacie potrubie vyčistená škrtiaca klapka nájazd cca 120 000km podstive v rodine od nová….

MiBo
začiatočník
Príspevky: 197
Dátum registrácie: Sobota, 28. Júna 2014, 14:01

Re: EK Problém

Príspevok od používateľa MiBo » Streda, 30. Novembra 2022, 09:46

CO TAK NAVSTIVIT SKUTOCNEHO ODBORNIKA - nie menica dielov...atd.
U Toyoty moze robit problem aj pokial nenamontujes origos diely- lamda...
Lamda ma svoju charakteristiku -ÚZKA.
https://automatizace.hw.cz/view.php%3Fc ... 2006061301
A TZERAZ ZLA SPRAVA -asi bude treba vymenit KATALYZATOR ...ESTE BY SOM SA POKUSIL VYCISTIT?!
INSPIRACIA:
http://www.autorubik.sk/clanky/na-co-sl ... talyzator/
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000632 ... lastne-oci
https://www.youtube.com/watch?v=VHaQxUhqZCg

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: EK Problém

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 1. Decembra 2022, 19:44

ja by som vyskusal natankovat aditivovany benzin a naliat pred tym do nadrze aditivum na osetrenie 50-60L nadrze. Su aditiva, ktore su vyslovene zamerane na zlepsenie emisii, jednym z takych je aj One Shot od Millers Oils. Skus si to zohnat, malo by to stat nejak do desat eur. Samozrejmostou je poriadne prehriatie katalyzatora a celej sustavy jazdou vo vyssich otackach. Ale nie 2km, treba dlhsiu jazdu. Dalej viem o generatoroch vodika, ktorymi sa cisti motor a viem aj o uspesne vyriesenych problemoch starsich toyot prave touto metodou. Niekde postacilo jedno, niekde dve-tri vodikovania spojene s vymenami oleja. Auto so 120tkm nemoze mat problem, jedine ze cley zivot jazdilo kratke trasy, pripadne v nizkych otackach, s neadekvatnym spalovanim, rozumej nasledne problemy katalyzatora a hodnot emisii. Suhlasim s problemom niektorych mechanikov a nevhodnych aftermarketovych (univerzalnych) dielov, avsak lambda by hadzala problem na diagnostike, takze problem je zohriatie, kvalita paliva a doterajsi zivot motora/katalyzatora, podla mojho nazoru.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: EK Problém

Príspevok od používateľa jarson » Pondelok, 5. Decembra 2022, 19:05

Suhlasim s pouzitim aditiva do benzinu, pripadne aj samotneho premioveho benzinu (98-100).
Aditiv je vela , niektore nefunguju ine ano...nieco overene by to chcelo. Existuje take , ze oxicat napriklad. Ale tiez to nemam nejako overene.
No a potom talianska udrzba. Dlhsia cesta ( aspon 30-50 km minimalne ) vo vyssej rychlosti alebo aspon to nechat bezat na vyssich otáčkách.
A samozrejme inu stanicu merania emisii.
Co sa tyka lambdy a hlasenia nefunkcnosti nesuhlasim. Rj casto hlasi chybu lambdy iba v pripade vypadku signalu v lepsom pripade ak je tzv mimo rozsah. Napriek tomu ale moze lambda fungovat nespravne.
A nespominal si kontrolu tesnosti vyfukoveho vedenia. To by v danom kontexte bolo asi aj dolezitejsie nez to sacie. Hlavne usek pred lambdou.
Naposledy upravil/-a jarson v Utorok, 6. Decembra 2022, 12:51, upravené celkom 1 krát.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: EK Problém

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 6. Decembra 2022, 10:05

ten vyfuk mi tiez napadol, ale to beriem ako samozrejmost, ze to pozreli, tak dufam ze hej. Mne sa vsak zda, ze to by mu hlasili ine hodnoty ako vysoke. Pri tychto HC a CO by som to naozaj tipol na spalovanie, katalyzator a ze kvalitne aditiva a poriadne prehriatie mestskeho 3hrncoveho posunovadla v otackach by to spravilo. Mal som to kedysi na Corolle, uplna klasika pre 4EFE a starsie Euro3 benziny, vyriesil to (niekolkokrat) spominany Millers a kvalitna "dynamicka priprava" pred emisnou. Nasledne to malo podla protokolu vyrazne lepsie hodnoty ako o desiatky tisic km pred tym. Odvtedy to zvyknem davat do vsetkych aut ako prevenciu, hoci raz/dva razy som to dal iba cisto s aditivovanou 100kou benzinom.

ALE - jednym dychom dodam, ze na dalsom aute (nie toyota) uz som mal "problem" pretoze som dal sice aditivum, ale podcenil som prave tu pripravu so zahriatim, hoci problem bol komplexnejsi a isiel som tam nakoniec az 3x (raz OBD ECU chyba, neskor spominana podcenena priprava a z toho plynuce "kolisave" napatie na lambde, nasledne auto bez akejkolvek zmeny a upravy inde bez problemov preslo, akurat zbytocne peniaze do hajzla za dve ostré a jednu opakovaciu EK, kvoli retardom neochotnym...).

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných