Štartuje a ide iba so zapojeným káblom do OBD konektora

všetko o tomto modeli
PeťoK
nula
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Mája 2013, 00:40

Štartuje a ide iba so zapojeným káblom do OBD konektora

Príspevok od používateľa PeťoK » Piatok, 17. Mája 2013, 01:47

Ahojte...
Mám yaris 1,0 vvti rv2008. Vcera po nasadnuti do auta otočím klúčom a nič. Štartér točí a točí a nič. Po treťom pokuse o naštartovanie som to vzdal so slovami, "no nič drahá, pôjdeš na kábel". Dnes prišiel mechanik s NB a káblom, sadol do auta, vopchal kľúč, otočil a prekontroloval prístrojovku. Po chvili preklikávania s tlacitkami a kontrole ikon skuša štartovať. Nenaštartoval. Scenár ten istý ako u mňa. Tak zapol NB, vopchal kábel, spustil program, otočil klúčikom, prebieha LOADING, všetko naloudované a začína štartovať. A na prvu šupu sa mu to podarí! Zazrak? Bola moja prva otázka. Druha bola pre mechanika: Čo ste urobili? Odpoveď však bola: ,,Nič, zatial. Bolo to len "connect" a hned som skusil štartovať a chytililo to." ,,Ale idem pozret, čo hlási, aké chyby", dodal. Po usilovnom preklikávaní a kontrolovaní popri podmase pradenia trojvalca v pozadí, mi mechanik oznamuje, že nenasiel nič iné iba jednu chybu, kód: U0105 Lost Communication With Fuel Injector Control Module. Tak chybu vymazal, a ešte sa preklikáva a kontroluje hodnoty. ,,Nepíše nič, všetko som prezrel" oznamuje po chvíli. A tak padol návrh, že sa este prevezieme, možno niečo vyskočí. A tak mechanik od-connect-uje auto a softvér, vytiahne USB koncovku, nasleduje OBD koncovku, a vtom momente ako to vytiahol, motor sa vypol. ,,Toto čo je?" Pýta sa mechanik sám seba. ,,Toto som ešte nezažil". Hneď otáča kľúčikom, a skúša štartovať. Štartér točí, no motor nenabehne. Nasledovalo znova zasunutie kábla do OBD konektora, avšak bez zapojenia do NB. Skúša štartovat, motor chytí na prvú šupu a normálne ide, volnobežné otáčky ok, prístrojovka nehlási žiadne upozornenie. Nasleduje opať vytiahnutie kábla z OBD konektora a motor opäť zhasne. Skúša znova štartovať bez kábla a nič. Neúspešne. Pre istotu cely proces zopakujeme ešte niekolko krát, až mi mechanik oznámi, že tu jeho práca končí, viac mi už bohužial nevie pomoct a odchádza. Zúfalo a nešťastne zamknem auto a odchadzam s otázkami v hlave, čo sa stalo? Ako to zistím? Kto mi poradí?
A tak, ak niekto z Vás uz zažil niečo podobné, alebo pozná príčinu tejto mojej záhady s OBD konektorom alebo aj stým hlasenim chyby U0105 , poraďte prosim.
Ďakujem

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných