Problem so štartovaním

všetko o tomto modeli
juraj
nula
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 12:15

Problem so štartovaním

Príspevok od používateľa juraj » Piatok, 2. Decembra 2011, 23:07

Počuli ste už o tom,aby po cca 10 tisíc km sa nedalo naštartovať auto ? Doobeda som normálne jazdil a zaparkoval pred domom.Poobede som si sadol do Yarisa a pri štartovaní hrobové ticho.Musela prísť odťahovka.Po dvoch dňoch v značkovom servise zistili,že "na spínači štartéra bol zlý kontakt".Je to už asi 10-té auto,ale po prvykrát ma museli odtiahnúť.Po takých "šmejdoch" ako Fiaty,Škodovky,Peugeot som skúsil vychytenú značku,ale to som asi mal radšie do niečoho stúpiť.

Používateľov profilový obrázok
pio
začiatočník
Príspevky: 162
Dátum registrácie: Utorok, 10. Mája 2005, 15:58
Bydlisko: BA - königreich

Re: Problem so štartovaním

Príspevok od používateľa pio » Nedeľa, 4. Decembra 2011, 11:19

Myslim ze po takej banalnej skusenosti ako je zly kontakt este nemozes hadzat Toyotu ako znacku do sracie...skus napisat recenziu za 5 rokov alebo 90000km. Potom mozes porovnavat tie znacky co si tu spomenul..... To neznamena ze ked si kupis Toyku tak nebudes navstevovat servis mimo pravidelnej udrzby ;-) vsetko sa dokaze pokazit aj tvoj yardo.
moja ex: Toyota Corolla 4E-FE , 97
Toyota Corolla 4ZZ , 05

juraj
nula
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 12:15

Re: Problem so štartovaním

Príspevok od používateľa juraj » Pondelok, 5. Decembra 2011, 00:24

No vieš pio,ja ju nehádžem do koša,ale mám taký dojem,že svojou expanziou Toyote uniká kvalita.Môjmu zaťovi prvý Avensis vydržal 350 tisíc km pri jednej výmene ľavej žiarovky.Kúpil si druhý a do 40 tisíc km mu menili ľavý xenon,vstrekovacie trysky,vstrekovacie čerpadlo,stropné svetlo a ešte nejaké drobnosti,tak sa ho rýchlo zbavil. Ak sleduješ nemeckú štatistiku spoľahlivosti,tak z čelných priečok sa pomaly zosúva dolu.Napriek tomu som jej veril,ale niektoré veci ma celkom sklamali.Napr. ovládanie počítača asi vymyslel idiot.Jeho nepresnosť je šokujúcich 12 až 27 % pri údaji priemernej spotreby.Ak to ukáže 5,4 l a skutočnosť je 6,88 l/100 km,tak to je zbytočný prístroj.Tiež nemožnosť naštartovať bez stlačenia spojky až na podlahu a pod.Aby som len nekritizoval,tak motor je vynikajúci ,aj variabilnosť zadných sedadiel.Čo sa týka tých značiek,tak napr. Fiat 128 za 12 rokov a 156 tisíc km okrem žiaroviek , brzdových doštičiek mal menené predné ložisko v ľavom kolese, a predné guľové čapy,Peugeot 405 po 7 rokoch a 210 tisíc km ložiská zadnej nápravy,Panda po 7 rokoch a 70 tisíc km vôbec nič a pod. Zarazilo ma napr. že nemá automatické rozvecovanie a Panda s rokom výroby 2003 to mala.To som zistil až po kúpe.Ostáva len dúfať že je to posledná zrada.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných