Toyota Supra MKIV

všetko o tomto modeli
Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 18. Júla 2011, 16:55

preto ja chcem 2JZ-GE :-)))
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa spider207 » Pondelok, 18. Júla 2011, 18:40

No mne sa to auto zdalo ako pomerne slušný kúsok, len som si nebol istý vzhľadom k tomu, že občas trošku pošimral plyn a prešiel trať nejakým power-slidíkom :) Vidno teda, že si to auto naozaj užíva, ale s rozumom.. a tak to má byť :)

roland811
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 15. Júla 2011, 17:36

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa roland811 » Štvrtok, 21. Júla 2011, 12:23

Myslím že to nevadí že to auto je staršie .. ale ja si myslím že je to veľmi dobré auto.. ten zvuk sa mi náramne páči skratka je to auto mojích snóv :-) .. teraz by som ešte chcel počuť návrhy že kto by si ho nekúpil (a prečo) ?

roland811
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 15. Júla 2011, 17:36

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa roland811 » Štvrtok, 21. Júla 2011, 12:28

a ešte by som chcel upresniť jednu vec.. je pravda že tam niekedy niake súčiastky z motora odídu ale to sa väčšinou stáva keď majiteľ do auta narve 700 koní .. najlepšie je keď je sériový výkon poprípade ešte o niečo viac s turbom ...

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 21. Júla 2011, 12:51

A ja amatér som si myslel že kone sa z motora ťahajú a nie sa do neho "rvú"... A nechápem tú poznámku "s turbom" - však keď naozaj Supru, tak jedine TT a nie atmo.
No a sériová MKIV 6SPD TT LHD do 30 tisíc euro - snívajte s nami...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
macka
panic
Príspevky: 121
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 23:02
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa macka » Štvrtok, 21. Júla 2011, 16:37

co som sa bavil s idahom, tak ak chces uz lepsie tunit, tak 2jz-ge a hodit tam poriadne turbo, lebo tie seriove vraj rychlo odchadzaju na gte
Supra mk3 7m-gte 88"

roland811
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 15. Júla 2011, 17:36

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa roland811 » Piatok, 22. Júla 2011, 01:14

macka: takže radšej Supru s motorom 2JZ-GE ako 2JZ-GTE ?

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 22. Júla 2011, 07:23

Nechcem vám do toho rýpať (idaho je odborník na Toyo motory - o tom kľud), ale prerábka kéhokoľvek Toyo GE motora na GTE vyjde brutálne drahšie, ako kúpa GTE s odídeným turbom a výmena len turba, wastegate a doplnenie BOV...čo všetko sa musí len z okolia atmo motora vyhádzať a doplniť, resp. vyrobiť na mieru + ECU...no amen tma - samotná takáto sranda vyjde minimálne na 10 tisíc euro (teda ak sa bavíme o 2JZ). Naviac GE motory mali veľmi odlišné "črevá" oproti GTE a práve by som pochyboval o ich výdrži (ďalších aspoň 2 tisíc euro) - viď príbeh o takejto prestavbe 3S-GE na 3S-GTE na ČR fóre.
A si zrazu kde si nechcel byť - vrazil si do auta x desiatok tisíc euro a keď to auto raz budeš predávať (čo mi ver že ho budeš), tak budeš rád, ak sa Ti vráti polovica a za to to teda nestojí...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
macka
panic
Príspevky: 121
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 23:02
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa macka » Piatok, 22. Júla 2011, 11:20

nn, praveze idaho vravel, ze 2jzge sa oplati viac, pretoze aj tak to twin turbo by si casom prestaval na single... standalone ECU budes potrebovat pri vyssich vykonoch aj tak a tu mas na porovnanie 2jzge a 2jzgte
Its mechanical basis was the existing 2JZ-GE, but differed in its use of sequential twin turbochargers and an air-to-air side-mounted intercooler. The engine block, crankshaft, and connecting rods of the 2JZ-GE and 2JZ-GTE are the same, with notable differences being that the 2JZ-GTE has oil spray nozzles to aid in cooling the pistons.
Rolland ak vazne premyslal o supre mkiv tak najprv by som zavolal idahovi, spytal sa ho na podrobnosti , pripadne 2jzge oturbil a kolko by to cca stalo
Supra mk3 7m-gte 88"

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 25. Júla 2011, 07:07

Neviem teda čo je jednoduchšie a lacnejšie - či dať dve turbá na generálku za nejakých 1000 euro, alebo financovať prstavbu komplet všetkého za nejakých 10 tisíc euro (minimálne) s nejasným výsledkom.
Navyše tie dve menšie turbá tam tí šikmookí blbí inžinieri asi dali zle, keď je lepšie tam mať jedno BIG turbo.
Chlapi kua rozmýšľajte!!!
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
macka
panic
Príspevky: 121
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 23:02
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa macka » Utorok, 26. Júla 2011, 22:11

nn, asi sme sa nepochopili..nemyslim na stock vykon
Supra mk3 7m-gte 88"

K7LEXUS
začiatočník
Príspevky: 219
Dátum registrácie: Piatok, 19. Augusta 2011, 14:26
Bydlisko: Lučenec, Banská Bystrica

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa K7LEXUS » Pondelok, 12. Septembra 2011, 16:47

Rasťo: nechápem, prečo odhaduješ prestavbu 2JZ-GE na turbo na 10 tis. €. o takej čiastke sa dá hovoriť, ak chce z toho motora človek cez 500 koní, no keď som hodnotil prestavbu mojej IS300 na turbo došiel som k číslu cca 2000 max 3000€ už s rezervou. kompletné kity v amerike či japonsku zoženieš od 800 dolárov (bez pošty) povedzme od GodSpeed, pokiaľ chce človek kvalitu tak som videl aj kit HKS za 1800 dolárov. pri slabom plniacom tlaku bez problémov vydrží sériové vnútro 2JZ-GE, nikde predsa nie je povedané, že keď prestavuješ, musíš tlačiť 1 či 2 bary. potom človek musí riešiť prípravu zmesy a elektroniku (sanie vypadáva keďže sa rieši už samotným kitom, prívod paliva je dostačujúci už pri GE-čku na úpravy, ktoré nemajú extrémny ráz a keď dáš map senzor z TT supry a upravý sa ECU si zahojený, opravte ma, ak sa mýlim)...keby si aj potreboval piggi back, od AEM sa dá riešiť programovatelný za 800 dolárov...stále som nedošiel ale k 10 tis. €, možno len nevidím veci čierno a som priveľký optimista :D
2006 Lexus IS250

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa saboter » Pondelok, 12. Septembra 2011, 17:31

Rasťo je len realista. Každá takáto prestavba sa zvykne nabaliť o nemalé sumy. (na fóre SK/CZ je zopár príkladov) Jedno s druhým, druhé s tretím. Keď už meníš "A" tak neodoláš a vymeníš aj "B". Nehovoriac o tom, že keď sa ti podarí dokončiť motor tak začneš špekulovať nad zbytkom auta. (diagnostika - budiky, brzdy, podvozok)

A hlavne nikto ti na začiatku nedá presný rozpočet, prácu na nepredvídaných problémoch tiež treba zaplatiť a tak ďalej.
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 12. Septembra 2011, 17:33

Nejde o bielo alebo čierno. Už tu bol jeden člen, ktorý videl veci tak ako Ty. Kúpil kit z USA, ktorý mal byť easy a chalan dosť tvrdo narazil (nie preto že mu to hovädá blbo namontovali) lebo to origo ECU nezvládala ani s úplne otvoreným wastegatom (min plniaci tlak). Nakoniec mu to dali dokopy za nie celkom malé peniaze tuším v KE.
Keby sa dalo akékoľvek GE-čko bez problémov oturbiť za 3 litre, tak mi Kačena už dávno syčí ako sto hadov. A to mám virtuálny rozpočet celkom v poho - turbo z PL za 500 + repas za cca 300, zvody z PL za 300, ECU cez chalanov z CZ za 1000 (tá je doma). Ale cez to všetko sa s ostatnými nákladmi (iná stavba výfuku, iné sanie, IC a pod.) ani náhodou nevtrepem do 3 tisíc (samo nemalé náklady na odladenie - by som rátal hneď s výmenou aspoň jedného piesta a ojnice + nejaké tie ložiská čo by pri tom odišli). No a najlepšie je, že práca by bola za minimum evríkov. Proste to nie je také ako to na prvý pohľad vypadá...a čo z toho? Proste bobek na to...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

K7LEXUS
začiatočník
Príspevky: 219
Dátum registrácie: Piatok, 19. Augusta 2011, 14:26
Bydlisko: Lučenec, Banská Bystrica

Re: Toyota Supra MKIV

Príspevok od používateľa K7LEXUS » Pondelok, 12. Septembra 2011, 22:00

mojou výhodou je, že 95% roboty si spravím sám a veci ako výfuk a podobne neriešim, bratranec chytí zváračku a za 2 dni mám výfuk aký chcem, strýko je zas profi sústružník atď. proste veci vidím tak, že nič nie je nemožné a keď sa chce, tak sa dá. je pravda, že sa vždy čosi vyskytne, nič nejde bez problémov, posledný motor čo som si robil, keď som otvoril, zistil som, že mám v ťahu valce, pred tým to bola hlava, medzi tým som robil auto s roztrhnutým rozvodom, kde sa pomlátili piesty s ventilmi atď atď...cca o rok, keď už nebudem točiť toľko km ako teraz, by som sa chcel pustiť do turbovania mojej plechovky, samozrejme záleží od všeho možného, a dúfam, že dokážem, že sa dá urobiť fajná mašina za nie zas tak strašné peniaze ;-)
2006 Lexus IS250

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných