Skorodované brzdové potrubie a zvýšená dymivosť

všetko o tomto modeli
fery66
nula
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Pondelok, 9. Februára 2009, 07:02

Skorodované brzdové potrubie a zvýšená dymivosť

Príspevok od používateľa fery66 » Nedeľa, 30. Júna 2013, 08:50

Zdravím všetkých! Vidím, že o Starletkách sa tu už veľmi nediskutuje. Darmo, už je to 20 rokov od skončenia výroby. Aspoň teda P8, ktorú mám od roku 1993 až dodnes. Mám za ten čas nabehaných POCTIVÝCH 91000km bez problémov. Auto som používal iba ako "približovadlo" po meste. Na STK ma dôrazne upozornili na nebezpečne skorodované brzdové trubičky k zadným brzdám. Mám do bezodkladne vymeniť. Neviem, čo to presne obnáša, na nete som zatiaľ takéto náhradné diely nenašiel. Neriešil ste to prosím niekto? Nebola by oprava drahšia ako je hodnota celého auta? A ešte má motor vysokú dymivosť. Dá sa aj toto nejako riešiť? Ďakujem!

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Skorodované brzdové potrubie a zvýšená dymivosť

Príspevok od používateľa jarson » Nedeľa, 30. Júna 2013, 19:20

http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=611

maly popis co to obnasa ( sice je to na Carine , ale v principe je to to iste.
takze ak mas odvahu a pomocnika a potrebne naradie ,l priestory a cas - potom hura do toho.
Ak nie, radsej daj niekomu urobit. Nie je to nic mimoriadne ,taketo opravy sa obcas robia.
s dymivostou to bude trochu zlozitejsie - tam moze byt problem financne narocnejsi, zalezi na pricine.
no , ostatni iste poradia .
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
Quade33
začiatočník
Príspevky: 178
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
Bydlisko: Senica

Re: Skorodované brzdové potrubie a zvýšená dymivosť

Príspevok od používateľa Quade33 » Pondelok, 12. Augusta 2013, 14:30

Tak ohladom dymivosti pozri ci nemas rozpadnuty katalizator (da sa pocut ci nehrkoce) alebo druha moznost zalezi na aku farbu ti to dymi.Ak na bielo tak myslim ze mas len tesnenie pod hlavou v riti,lacnejsia zalezitost a jednoduchsia. Ak na cierno a mizne ti olej doporucujem vymenit kruzky na valcoch (nieco k tym narocnejsim pracam na motori) ale ako povedal jarson,ak to mas kde robit a mas miesto tak ti poviem ze len golovku ti bude treba a par nahradnych veci. Chalani z nipponcars.sk nikdy nesklamali ohladom nahradnych dielov takze doporucujem,mam starlet EP91 rv96 ;)
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD) 8)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Skorodované brzdové potrubie a zvýšená dymivosť

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 22. Novembra 2013, 08:35

Nejdem zakladat novu temu, tak pokracujem tu a dymivost to neni :( :( :( :(
Cize sen v podobe (!) kontrolky a prehrdzavena brzdova trubka vedla nadrze sa stal skutocnostou.
Zatial na to nemam cas,ale vsetko pofotim a dam sem. Aspon osetrim nadrz a vsetko dookola, proste viac ako 4 roky som sa auta ani nedotkol ,iba oleje a kedze ma uz 24rokov donekonecna to vydrzat nemohlo.
Dufam ze sa mi to podari zrealizovat nerezom 1.4571, nastastie pristup k materialu, ohybacke a roztemovacke mam tak uvidime.
Drzte mi palce ,ked sa mam priznat moc sa mi do toho nechce, ale co uz.
Este dodam, ocistite si prichytky tych rurok, popripade zhodte a rurku natrite, tecie to prave tam v uchytke na kasnu.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Skorodované brzdové potrubie a zvýšená dymivosť

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 25. Novembra 2013, 10:26

Vcera som si nasiel cas a tak som vybral z darcovskej Starlety nadrz, a komplet vsetky trubky ,cize
2x brzdova +2x vratky benzinove a 1x benzin pod tlakom.
Vsetko islo ok, stacilo najprv dobre ponatierat brzdovkou.
Nato aby isla dole nadrz netreba na nej nic hore odpajat, iba dole tie vratkove tenke hadice, to staci dole odrezat aj tak po tych 23rokoch ich treba vymenit tak ci tak a tu tlakovu povolit.
Kedze moja darcovska je totalna ulozenka, bolo to radost robit, iba 2x som musel siahnut po romantickej pomocke a to sviecke.
Stacilo ju na chvilu podrzat pri spoji konca rurky a gumenej hadicky a ten spoj isiel povolit obycajnym vidlicovym 10-9 klucom.
NO dnes to bude uz ina kava, teraz ma caka moja deily a ta uz zo spodu vyzera inak, tu uz si tych romantickych chvil zazijem viacej.

Tu rozpis tovaru co budete urcite menit:
palivova hadicka 6mm staci 1,5metra
sk pasky 42mm a 18mm obe 2x

a este rozpis pouzitych rurok (ale ja to len prehodim):
tlakova vetva benzin: 8x6,5mm cize stena 0,75mm
vratky benzinu: 6x4,5mm stena 0,75mm
brzdove 4,75x3,3 stena okolo 0,75mm

vsetky trubky su roztemovane do kuzela, cize ta najjednoduchsia moznost.

Ale chce to pevne nervy a vela vela lasky k tomu autu, keby nemam druhe takmer nove na suciastky, uz by som sa s nim rozlucil.
A preto vsetci (ale myslim na Legona) dajte si ten cas a vlezte pod auto, dajte prec ten kryt na tych trubkach(nic zlozite) a osetrite ich, lebo posr.ta tenka rurka Vam odstavi cele dobre auto.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných