vynechava valec
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
vynechava valec
Chlapci,viem ze som uz celkom otravny,ale mam stale s tym nejake problemy,neviem ci je to tym medzikusom ale niektory valec mi robi zle,ako zistim ktory to je ? sme tma skoci a sem tam nie ? moze to byt nieco s rozdelovacom ? alebo prinajlepsom iba sviecka ? mozno pol roka dozadu som ich menil a najazdil osm mozno 5000km natom,tak myslim ze by este mali vydrzat.Dakujem vopred za rady ako obvykle
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: vynechava valec
ahoj, kedze v inom prispevku si pisal problem s vodou a tlakom v chladiacom systeme, je predpoklad, ze je prerazene tesnenie... a tam teda moze byt v daktorom valci slabsia kompresia a vynechava, nezapali zmes... asi...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: vynechava valec
takze mam skusit vymenit tesnenie pod hlavou ci co mas namysli ?
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Re: vynechava valec
Ahojte tak toto isté sa deje aj mne ... už pár dní čmuchám jak ovčiarsky pes v čom by to mohlo byť .... Niektorý valec mi vynecháva sem tam. Sviečky som prezrel vyčistil,podtlakové potrubia tesné a čisté už myslím na najhoršie Môže to byť nejaká banalita a nemusí ak viete poradiť a máte nápad čo by to mohlo byť tak uvítam.
Prejavujú sa tieto veci - motor skáče nejde pravidelne - z výfuku ide take bublanie - len zvuk bublavý ako harleyka pri rýchlejšej jazde nič necítit ale v dedinách pri 50 ke auto seká ako keby ste stúpili na plyn a pustili plyn také trhanie.
Prejavujú sa tieto veci - motor skáče nejde pravidelne - z výfuku ide take bublanie - len zvuk bublavý ako harleyka pri rýchlejšej jazde nič necítit ale v dedinách pri 50 ke auto seká ako keby ste stúpili na plyn a pustili plyn také trhanie.
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: vynechava valec
mal som to iste,ale neviem,vymenil som kruzky na valcoch kedze mi to "zralo" dost oleja a uz to nerobi.Rozdelovac moze byt vysuchany od palca,tazko povedat,budem to riesit este
Mimochodom,pri obmedzovaci mi slahalo plamene predtym.
Mimochodom,pri obmedzovaci mi slahalo plamene predtym.
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Re: vynechava valec
Takže,ja som mal takéto problémi na mojej starletke tiež a konečne je funkčná - pokúsim sa teda zdokumentovať celý postup aj s foto
Problém---- vynechával valec,ubúdala voda i ojl -- predpoklad - tesnenie
nasledovala demontáž hlavy a tiež mi to celé skočilo jak si písal v inom topicu . zoradenie valcov v spol. vačiek,takže označenie rozv. remena bolo zbytočné
INAK : Japonci majú asi radi číslo 12 --- na celej oprave bolo všetko takmer na 12 ku klúč jeden šrobovák a velmi dobre sa pracovalo s elektronikou,nedajú sa pomiešať konektory , sú rozdielne , niektoré dokonca farebne odlíšené.
takže takto :
1: demontáž (odstrojenie hlavy valcov , odpojenie konektorov,klinového remena alternátora,rozdelovača a všetkých častí,ktoré prekážali
Dal som dole rozvodový remen a odstránil staré tesnenie --- valec č 1 bol pravdaže plný vody
Pacient je tu
2 týždne čakania na nové tesnenie som si skracoval s odmastnením motora , potrubí,odstránil som koroziu , zabrúsil som do hladka obe strany ako na valcoch tak isto aj nad ventilmi , nastriekal 4fun niektoré časti.Cez nippon mi došiel nový klin. remen na alternátor aj tesnenie pod dekel hlavy.
Nič som zabrusovať nedával .... motor ma 144 000 km a zdalo sa byť že nie je blok prehnutý alebo niečo deformované -- možno som to podcenil, s toho dôvodu som dal moment doťahu na 80 Nm ked by stačilo aj 60,no uvidíme sa to onedlho ukáže.
nové tesnenie bolo na mieste - jemne potreť z oboch strán olejom mohol som nasadiť už nastriekanú a očistenú hlavu
pozapájal som všetky konektory,osadil chladič a teraz prišlo na zriadenie ventilov a valcov
POSTUP :
1. Zarazil ma plastový dekel pod ktorý sa nedalo ku šponovákom rozvodového remena dostať,že sa nedá dať dole bez odmontovania ozubeného kolesa,ALE neskor som zistil,že on ani dole ísť nemusí--- je v nom taký malý priestor,kde som si musel vyrobiť prípravok,ktorým viem pohodlne šponovák odsunúť a remen uvolniť.
2. Na ozubenom kole sú dva zárezy aj zvonka aj zvnútra jeden, tie treba nastaviť na stred --- na plastovom kryte je taká značka ---- pri starlete sa všetko dáva na stred a je označene velmi pekne....
3. Ak je značka na strede a valec č1 a valec č4 sú hore treba ešte pootočiť ozubeným kolesom na vačkovke tak,aby palec bol na 1ke,koleso pekne skočí samé a je tam tiež značka diera v kolese a tá musí byť v rovnobežnej polohe na stred so šrobom veka ventilov
4. ked to je takto zladene prípravkom v tvare písmena L --odporúčam dosť tvrdý kov,nkolko šponovák remena má hovadský tlak , odtlačiť tento šponovák a natiahnuť rozvodový remen --- jeden šancu nemá práca pre doch. Ale bacha nech vám tá značka neutečie a nepohne sa motorom nech to je stále na strede.
5. ked je remen hore skúsiť pretočiť motor a skontrolovať či všetko spolu hrá , ale malo by
6. predzápal --- rozdelovač dať na stred --tiež je tam značka ani na doraz hore ani dole - presne na stred.... potom až doladiť volnobeh na saní
7. Tu som sa trocha zabrzdil bo na nastavenie ventilov nestačí klasická mierka oni to maju také iné tenšie ,no ako som točil motorom preskúšával som ventili akú majú volu ručne .... jeden bol úplne mrrrrtvy a bez vole tak som ho od oka povolil --- ako lepšie aby bol trocha volnejší ako keby nešiel alebo ešte niečo horšie
8. Nakoniec sa osadilo veko ventilov,doliali tekutiny,ojl,voda,zapojila sa batery a cvak ... na šupu pradie jak hodinky.
NO A NAKONIEC PONUKA -- KEBY BOL KRIVý BLOK A UROBILO TO ZNOVA TAK JE AUTO NA ODPIS A PREDAJ NA SúCIASTKY AK BY NIEKTO MAL ZAUJEM NECHAJTE MI KONTAKT A DOHODNEME SA
Problém---- vynechával valec,ubúdala voda i ojl -- predpoklad - tesnenie
nasledovala demontáž hlavy a tiež mi to celé skočilo jak si písal v inom topicu . zoradenie valcov v spol. vačiek,takže označenie rozv. remena bolo zbytočné
INAK : Japonci majú asi radi číslo 12 --- na celej oprave bolo všetko takmer na 12 ku klúč jeden šrobovák a velmi dobre sa pracovalo s elektronikou,nedajú sa pomiešať konektory , sú rozdielne , niektoré dokonca farebne odlíšené.
takže takto :
1: demontáž (odstrojenie hlavy valcov , odpojenie konektorov,klinového remena alternátora,rozdelovača a všetkých častí,ktoré prekážali
Dal som dole rozvodový remen a odstránil staré tesnenie --- valec č 1 bol pravdaže plný vody
Pacient je tu
2 týždne čakania na nové tesnenie som si skracoval s odmastnením motora , potrubí,odstránil som koroziu , zabrúsil som do hladka obe strany ako na valcoch tak isto aj nad ventilmi , nastriekal 4fun niektoré časti.Cez nippon mi došiel nový klin. remen na alternátor aj tesnenie pod dekel hlavy.
Nič som zabrusovať nedával .... motor ma 144 000 km a zdalo sa byť že nie je blok prehnutý alebo niečo deformované -- možno som to podcenil, s toho dôvodu som dal moment doťahu na 80 Nm ked by stačilo aj 60,no uvidíme sa to onedlho ukáže.
nové tesnenie bolo na mieste - jemne potreť z oboch strán olejom mohol som nasadiť už nastriekanú a očistenú hlavu
pozapájal som všetky konektory,osadil chladič a teraz prišlo na zriadenie ventilov a valcov
POSTUP :
1. Zarazil ma plastový dekel pod ktorý sa nedalo ku šponovákom rozvodového remena dostať,že sa nedá dať dole bez odmontovania ozubeného kolesa,ALE neskor som zistil,že on ani dole ísť nemusí--- je v nom taký malý priestor,kde som si musel vyrobiť prípravok,ktorým viem pohodlne šponovák odsunúť a remen uvolniť.
2. Na ozubenom kole sú dva zárezy aj zvonka aj zvnútra jeden, tie treba nastaviť na stred --- na plastovom kryte je taká značka ---- pri starlete sa všetko dáva na stred a je označene velmi pekne....
3. Ak je značka na strede a valec č1 a valec č4 sú hore treba ešte pootočiť ozubeným kolesom na vačkovke tak,aby palec bol na 1ke,koleso pekne skočí samé a je tam tiež značka diera v kolese a tá musí byť v rovnobežnej polohe na stred so šrobom veka ventilov
4. ked to je takto zladene prípravkom v tvare písmena L --odporúčam dosť tvrdý kov,nkolko šponovák remena má hovadský tlak , odtlačiť tento šponovák a natiahnuť rozvodový remen --- jeden šancu nemá práca pre doch. Ale bacha nech vám tá značka neutečie a nepohne sa motorom nech to je stále na strede.
5. ked je remen hore skúsiť pretočiť motor a skontrolovať či všetko spolu hrá , ale malo by
6. predzápal --- rozdelovač dať na stred --tiež je tam značka ani na doraz hore ani dole - presne na stred.... potom až doladiť volnobeh na saní
7. Tu som sa trocha zabrzdil bo na nastavenie ventilov nestačí klasická mierka oni to maju také iné tenšie ,no ako som točil motorom preskúšával som ventili akú majú volu ručne .... jeden bol úplne mrrrrtvy a bez vole tak som ho od oka povolil --- ako lepšie aby bol trocha volnejší ako keby nešiel alebo ešte niečo horšie
8. Nakoniec sa osadilo veko ventilov,doliali tekutiny,ojl,voda,zapojila sa batery a cvak ... na šupu pradie jak hodinky.
NO A NAKONIEC PONUKA -- KEBY BOL KRIVý BLOK A UROBILO TO ZNOVA TAK JE AUTO NA ODPIS A PREDAJ NA SúCIASTKY AK BY NIEKTO MAL ZAUJEM NECHAJTE MI KONTAKT A DOHODNEME SA
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: vynechava valec
pekne si to opisal to ti mozem povedat,fotky paradne a keby to chcel nejaky lajk rozoberat myslim ze tu moze presne podla tohto,si ako chodiaca kniha prave
Tesnenie menim pomaly 3x do roka ako casto sa v tom rypem,takze tesnenie to nebolo.Vymenil som len kruzky a jelo to jak nove zase,este musim poriesit spodok motora a bdue to zase ako novy ten motor,ale to si radsej zlozim v garazi dalsi kusok motora a spravim si ho poriadne aj s vymenou kruzkou a podobnymi vecami. Kazdopadne uz sa tesim ked si zase sadnem k tomu,sluchatka do usi a pomalicky na slniecku si to budem skladat,len dufam ze to do zimy stihnem z financneho hladiska... :/
Prajem ti prijemne jazdenie na tej tvojej masinke dobry pocit ked viem ze niesom jeden z mala co jazdi na slovensku zo starletkou (akehokolvek typu)
Tesnenie menim pomaly 3x do roka ako casto sa v tom rypem,takze tesnenie to nebolo.Vymenil som len kruzky a jelo to jak nove zase,este musim poriesit spodok motora a bdue to zase ako novy ten motor,ale to si radsej zlozim v garazi dalsi kusok motora a spravim si ho poriadne aj s vymenou kruzkou a podobnymi vecami. Kazdopadne uz sa tesim ked si zase sadnem k tomu,sluchatka do usi a pomalicky na slniecku si to budem skladat,len dufam ze to do zimy stihnem z financneho hladiska... :/
Prajem ti prijemne jazdenie na tej tvojej masinke dobry pocit ked viem ze niesom jeden z mala co jazdi na slovensku zo starletkou (akehokolvek typu)
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných