Nepravidelny chod motora
Napísané: Utorok, 20. Mája 2008, 22:08
Ahojte, mam takyto problem. Dal som vymenit rozvody, simeringy na motore a ventiloch, nastavit ventily a tiez vymenit klinovy remen.
Ako sa to spravilo zacal na volnobehu ist motor dost nepravidelne. Ked som pridal a hned povolil tak motor klesol s otackami velmi hlboko, skoro az zdochol a vystupal na volnobezne volnobezne otacky. Musel som o pol otacky pridat na skrutke pre nastavenie otacok, aby som mal nejaky normalny volnobeh. Koli tomu som skontroloval rozdelovac a zistil som, ze hlava a palec su v cudu a tak som ich vymenil, ale nepravidelny chod stale zostal. Ked dam ruku k vyfuku, vyzera to ako keby cas od casu nepalil niektory valec. Inac motor ide v celku fajn, i ked mam spotrebu teraz vyzsiu cca o 7 deci ako ked som to kupil. Po spraveni motora som daval nove sviecky. Dal som tam fungl nove NGK-cka. Svieckove kable som premeral a nezistil som nic co by nasvedcovalo na ich nejaku poruchu. Zaujimave je este aj to, ze niekedy su tie otacky vyzsie a inokedy nizsie, zalezi ci som jazdil kludne po meste, alebo ci som siel do Pezinoku a na ceste som to trocha vytocil. Druha zaujimava vec je, ze ked resetnem riadiacu jednotku tak to zhruba 50 kilometrov ide dobre.
Jeden kamos mi poradil, ze by mohla byt na vine hallova sonda, ktora snima otacky motora a mala by byt umiestnena niekde velmi blizko venca (zotrvacnika). Vraj niekedy sa na nu nalepia kovove piliny z venca motora a potom nedava do riadiacej jednotky spravne tvarovany signal. Vie niekto z vas, ci ju vobec ma motor 1,3i 2E-E? Ak ano, poradi mi niekto kde?
Este mam podozrenie na lambda sondu. Lenze ta ma bude stat 4000 (bola by to BOSH) a radsej by som skusil najprv lacnejsie riesenie. Hlavne ak tou pricinou nebude ta lambda sonda ).
Bol som aj na diagnostike. Povedali, ze motor nehlasi ziadnu chybu a predzapal je v poriadku tak som z toho magor.
Ako sa to spravilo zacal na volnobehu ist motor dost nepravidelne. Ked som pridal a hned povolil tak motor klesol s otackami velmi hlboko, skoro az zdochol a vystupal na volnobezne volnobezne otacky. Musel som o pol otacky pridat na skrutke pre nastavenie otacok, aby som mal nejaky normalny volnobeh. Koli tomu som skontroloval rozdelovac a zistil som, ze hlava a palec su v cudu a tak som ich vymenil, ale nepravidelny chod stale zostal. Ked dam ruku k vyfuku, vyzera to ako keby cas od casu nepalil niektory valec. Inac motor ide v celku fajn, i ked mam spotrebu teraz vyzsiu cca o 7 deci ako ked som to kupil. Po spraveni motora som daval nove sviecky. Dal som tam fungl nove NGK-cka. Svieckove kable som premeral a nezistil som nic co by nasvedcovalo na ich nejaku poruchu. Zaujimave je este aj to, ze niekedy su tie otacky vyzsie a inokedy nizsie, zalezi ci som jazdil kludne po meste, alebo ci som siel do Pezinoku a na ceste som to trocha vytocil. Druha zaujimava vec je, ze ked resetnem riadiacu jednotku tak to zhruba 50 kilometrov ide dobre.
Jeden kamos mi poradil, ze by mohla byt na vine hallova sonda, ktora snima otacky motora a mala by byt umiestnena niekde velmi blizko venca (zotrvacnika). Vraj niekedy sa na nu nalepia kovove piliny z venca motora a potom nedava do riadiacej jednotky spravne tvarovany signal. Vie niekto z vas, ci ju vobec ma motor 1,3i 2E-E? Ak ano, poradi mi niekto kde?
Este mam podozrenie na lambda sondu. Lenze ta ma bude stat 4000 (bola by to BOSH) a radsej by som skusil najprv lacnejsie riesenie. Hlavne ak tou pricinou nebude ta lambda sonda ).
Bol som aj na diagnostike. Povedali, ze motor nehlasi ziadnu chybu a predzapal je v poriadku tak som z toho magor.